• Oké, nou ik heb dus een iPhone en ik heb zojuist in de iTunes store een 'bericht melding' gekocht. Nou oke, heb hem gewoon kunnen instellen bij sms'jes, facebook & Twitter meldingen. Maar wanneer ik 'm dus als Whatsapp melding wil doen, staat ie' niet tussen die standaard lijst.

    Nu is mijn vraag: Kán dat eigenlijk wel bij Whatsapp, of moet je het doen met die saaie rotmeldingen?


    To infinity and beyond •

    Ik ken die app niet, dus ik kan je niet helpen.

    Geen idee, als ik een beticht krijg, trilt mijn iPhone gewoon :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Xenophilius schreef:
    Geen idee, als ik een beticht krijg, trilt mijn iPhone gewoon :W


    Ja dat had ik dus ook, maar ik had een super leuke melding gekocht.. maar baal nu dat ie' niet bij Whatsapp kan (no_chears)


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)

    Ja dat had ik dus ook, maar ik had een super leuke melding gekocht.. maar baal nu dat ie' niet bij Whatsapp kan (no_chears)


    Misschien moet je het googlen.

    Sofinite schreef:
    (...)

    Misschien moet je het googlen.


    Daar kom ik dus niet verder, en aangezien er best wel wat mensen op Q zitten die veel van dit soort dingen weten, dacht ik; ik vraag het hier even.


    To infinity and beyond •

    Ik heb een iPad :Y) dus nee.

    Je kunt voor WhatsApp geen andere meldingen kiezen dan die die er al staan. Je kunt ook geen aangepaste trillingen doen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    up je kan alleen maar die rotmeldingen krijgen.
    Zelf heb ik ze opgegeefmoment maar uitgezet. want ik werd er horendol van. Ik ben een keer 3 daagjes er niet opgeweest 2765 nog wat in de ene groep. en kwa prive chats kwam ik ook rond de honder berichtjes. Maar niemand geloofd me als ik me mobiel een paar dagen niet aanraak -.-"


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Volgens mij werkt die niet voor Whatsapp, omdat Whatsapp zelf al meldingen heeft (die kan je daar bij de instellingen instellen, hij kan op trillen of een geluidje)


    “Love is a contradiction.”

    Limits schreef:
    Ik heb een iPad :Y) dus nee.


    Chaos is a ladder.