• Ik moest vandaag weer werken om 8 uur. - Dit is een link van een topic die ik had aangemaakt wat hier mee te maken heeft. Klik .
    Ik moest met de bus omdat ik geen fiets heb, - mijn sleutel is afgebroken - Mijn bus kwam om half 8, maar hij was 10 minuten te laat. Het duurde 6 minuten rijden naar het station, waarbij ik daarna moest overstappen naar de bus die naar mijn werk reed. Die had ik dus gemist want die reed 07:44 aan. Ik moest dus een half uur wachten, en lopen was geen optie want dan deed ik er een uur over. - Mijn moeder kon me ook niet brengen aangezien zij de auto heeft en ze zelf in de thuiszorg werkt - Ik kwam dus een half uur later aan op mijn werk, niemand zei hoi tegen me of iets. Ik ging naar mijn collega om het uit te leggen en om men excuses aan te bieden maar het enige wat ze zei was ; ik ben nu echt niet vrolijk dus ga maar naar boven want ik heb je hulp nu niet nodig. Ik ben naar boven gegaan, en ook daar kon ik niets doen - boven en beneden zijn allebei kleinschalig wonen - ik ben nog nooit ingewerkt boven dus ik wist niet hoe ik dat moest aanpakken. Achteraf ging het allemaal wel maar hoe de communicatie met mijn collega's op dit moment verloopt... vind ik niet echt normaal.
    Ik moest anders maar gaan lopen of een fiets lenen.

    Ik ben nu echt heel erg boos, gewoon zo boos dat ik donderdag een gesprek heb aangevraagd met de persoon die me aan heeft genomen om te bespreken dat ik er op deze manier geen zin meer in heb.


    - Klaagberichtje. I'm sorry.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Wauw, sinds die topic van je hart vond ik je werk al abnormaal. Of het manier waarop ze met persoon omgaan. Maar echt zeg, dat is gewoon niet normaal!!


    -

    Ik vind dat je het vet goed hebt aangepakt door een gesprek aan te vragen. Meeste mensen blijven alleen maar sikkeneuren en doen er niks aan. Maar kon je niet bellen toen je bus vertraging had?
    Niet dat dat het gedrag van je collega's goedpraat, of zo, maar dan konden zij zich er ook op voorbereiden en zo. Dat vind ik namelijk belachelijk, zeker omdat je dat gewoon hebt uitgelegd en als ze het zo'n probleem vinden, hadden ze er zelf ook achteraan moeten gaan, of zo.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Belacqua schreef:
    Ik vind dat je het vet goed hebt aangepakt door een gesprek aan te vragen. Meeste mensen blijven alleen maar sikkeneuren en doen er niks aan. Maar kon je niet bellen toen je bus vertraging had?
    Niet dat dat het gedrag van je collega's goedpraat, of zo, maar dan konden zij zich er ook op voorbereiden en zo. Dat vind ik namelijk belachelijk, zeker omdat je dat gewoon hebt uitgelegd en als ze het zo'n probleem vinden, hadden ze er zelf ook achteraan moeten gaan, of zo.


    Nee ik kan niet bellen omdat ik geen btg had en ik al op het station was en dus niet had verwacht dat ik te laat zou komen..


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Heel sterk van je dat je een gesprek hebt aangevraagd!


    Life is hard and then we die

    wtf gewoon wtf -.-


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Wrennah schreef:
    Wauw, sinds die topic van je hart vond ik je werk al abnormaal. Of het manier waarop ze met persoon omgaan. Maar echt zeg, dat is gewoon niet normaal!!


    Ik geef je gelijk. Ik heb het topic van je hart ook gezien en dit is echt niet normaal. Jemig hé, waarschijnlijk was ik zelf al lang gestopt omdat ik echt niet tegen zulke dingen kan.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Wolfheart schreef:
    (...)

    Ik geef je gelijk. Ik heb het topic van je hart ook gezien en dit is echt niet normaal. Jemig hé, waarschijnlijk was ik zelf al lang gestopt omdat ik echt niet tegen zulke dingen kan.


    k heb al tegen mijn moeder gezegd dat ik donderdag toch ontslag neem. Ik ga niet ergens werken waar ik niet gerespecteerd word en waar ik me niet goed voel.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Authentic schreef:
    (...)

    Nee ik kan niet bellen omdat ik geen btg had en ik al op het station was en dus niet had verwacht dat ik te laat zou komen..


    Ik snap het. Wel echt een rare situatie. Ook dat ze je niet gewoon naar de dokter lieten gaan. Dan kan je inderdaad maar beter stoppen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Authentic schreef:
    (...)

    k heb al tegen mijn moeder gezegd dat ik donderdag toch ontslag neem. Ik ga niet ergens werken waar ik niet gerespecteerd word en waar ik me niet goed voel.
    there you go girl, wijze beslissing


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Wat belachelijk zeg. Het is zoals hierboven al gezegd is, meeste mensen doen er helemaal niets aan en blijven dan maar in een negatieve bui hangen, dus ik vind het goed van je dat je het zo gaat oplossen.

    Authentic schreef:
    (...)

    k heb al tegen mijn moeder gezegd dat ik donderdag toch ontslag neem. Ik ga niet ergens werken waar ik niet gerespecteerd word en waar ik me niet goed voel.


    Go girl, smart decision.:Y)
    Maar ga je in dat gesprek over je collega's praten, hoe ze tegen je doen? Doet je baas eigenlijk ook zo tegen je?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Wolfheart schreef:
    (...)

    Go girl, smart decision.:Y)
    Maar ga je in dat gesprek over je collega's praten, hoe ze tegen je doen? Doet je baas eigenlijk ook zo tegen je?


    Nee gelukkig niet maar ze gelooft me volgens mij niet omdat ik nog nooit hartklachten heb gehad --' maar heb ik wel maar ze waren niet zo erg als nu.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ik vind het gewoon vreselijk hoe die communicatie verloopt. Maar verbaast ben ik bij lange na niet. Ik zie dit erg vaak op werkvloeren gebeuren, de narigheid tussen collega's. Echt onwijs vervelend en ik snap dat je er even helemaal klaar mee bent.


    Chaos is a ladder.

    Jou werk lijkt me zo niet goed om te werken
    Goed dat je een gesprek heb aangevraagd. Meeste zouden zich maar lekker over hun heen laten lopen. Ook nog door collega's niet eens door je baas zelf.
    Ik heb hiervoor ook je ander topic gelezen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Authentic schreef:
    (...)

    k heb al tegen mijn moeder gezegd dat ik donderdag toch ontslag neem. Ik ga niet ergens werken waar ik niet gerespecteerd word en waar ik me niet goed voel.

    Hartstikke goed. Zo ga je niet met mensen om, laat staan je werknemers.


    ars moriendi