• Mijn vriendin kan echt heel goed zingen. Iedereen die haar kent vindt dit ook. Alleen zelf denkt ze dat ze het niet kan! Als ik dan vraag: 'Wat als je heel goed kon zingen, zou je dan mee doen met xFactor?' Dan antwoordt ze vol overtuiging: 'Ja, natuurlijk! Maar dat is niet realistisch..' Hoe kan ik haar duidelijk maken dat ze het mis heeft en dat ze wel heel mooi kan zingen? Ik heb het haar al zo vaak proberen duidelijk te maken maar niks werkt blijkbaar.
    xx


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Nou, ik denk dat je haar niet echt makkelijk kan overtuigen. Zoals je het nu zegt is ze redelijk eigenwijs want als velen al zeggen dat ze goed kan zingen, en ze dat nog steeds niet wilt geloven... Tja, wat doe je er dan aan.

    Tja, ik vrees dat je voor een tijdje door moet gaan met "zeiken" zodat je het haar echt duidellijk kan maken.


    -

    Jaa, maar bij de X factor winnen ook niet altijd de mensen wie mooi kunnen zingen :X
    Maar je hebt een punt; als ze egt talent heeft, moet ze daar wel iets mee gaan doen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Misschien moest ze er eerst over na denken? En komt ze er later nog op terug. Ik hoop het voor jou en voor haar!


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Luske schreef:
    Misschien moest ze er eerst over na denken? En komt ze er later nog op terug. Ik hoop het voor jou en voor haar!
    Mhh, ik denk het niet, haha. Ik probeer het haar al ong 3 jaar duidelijk te maken. Ik hoop het ook, dankjewel (:


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Misschien is ze wel zo'n iemand die zegt dat ze het niet kan, terwijl ze zelf weet dat ze het wel kan! Gewoon om die aandacht te krijgen van anderen, die zeggen dat ze het wel kan?
    / Ingewikkeld, iknow.

    Maar zo'n vriendin heb ik ook.
    Die weet dat ze goed is in iets, maar kraakt het telkens af en doet alsof ze het niet zo vind.. Zodat anderen telkens zeggen: "Maar je bent echt goed.." Enz.

    Weet niet hoor, maar kan ook ;x


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Waarom neem je niet een filmpje met dr op voor op Youtube? Als ze er dan goede reacties op krijgt zal ze 't vast geloven. Of misschien moet iemand als een muziekleraar het eens tegen haar zeggen, die hebben er verstand van en dat maakt een mening vast geloofwaardiger, want als vriendin ben je natuurlijk altijd aardig.
    Ik zou trouwens eerder voor The Voice dan X-Factor gaan als ze er niet aan mee durft te doen, want bij X-Factor gaat 't ook om het hele totaalplaatje en de uitstraling en als ze zelf denkt dat ze het niet kan mis je misschien net die uitstraling om door te mogen, terwijl het bij The Voice alleen om de stem gaat.


    “Love is a contradiction.”