• Nou vandaag belde mijn mentor dus, dus ik kreeg gelijk en soort halve hartaanval want ik dacht zoiets van: nu gaat het komen, nu gaat ze zeggen dat ik niet naar VWO ben of dat ik moet afstromen, iets in die richting.

    Nou belde ze dus gewoon om me te feliciteren dat ik door was naar de 2e fase (volgend jaar dus zegmaar) -.- Ik was er wel blij mee maar schrok wel toen ze belde. xP
    dit wilde ik eigenlijk even delen, zijn jullie allemaal door naar volgend jaar?? =]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Spotgaai schreef:
    (...)
    Normaal bellen ze alleen de mensen die níét overmogen dus ik kreeg zowat een hartaanval toen ik haar stem hoorde. Ik ston géén onvoldoendes maar was als de dood dat ik iets niet had gedaan wat je had moeten doen ofzo.


    Ja zoiets was het bij mij dus ook xP precies hetzelfde gevoel en bij ons bellen ze helemaal nooit als je over gaat soo yeah..


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Gefeliciteerd!
    Ik ga over naar mijn tweede jaar en heb een stroming gekozen; Animatie/audiovisuele vormgeving.

    Gefeliciteerd, Ik ga naar een SBO opleiding en over 3 jaar ga ik HBO doen *O*


    -

    Gefeliciteerd!

    Ik ben over naar 5 HAVO, maar wel met de hakken over de sloot. Wat best slecht is voor iemand die 4 HAVO al een keer heeft over gedaan... :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Gefeliciteerd :D

    ik heb mijn mbo niveau 2 diploma en ga nu niveau 3 doen en starten in leerjaar 2 jeuj(dance)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Gefeliciteerd ;d

    Ik zelf ben over naar 2e jaar Multimedia Design.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gefeliciteerd!
    Ik ga naar 6VWO


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Gefeliciteerd! Ik ga naar 5 EMT. (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Yay gefeliciteerd! En ja, ik ben over naar 2e jaar HBO


    As travars

    Gefeliciteerd! (:
    Ik ben geslaagd voor mijn mbo-opleiding.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik ga beginnen aan de opleiding Human Resource Management :)


    Life is hard and then we die

    Over naar het tweede jaar van mijn mbo-opleiding. :)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Gefeliciteerd! :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gefeliciteerd! Ik ben gelukkig over naar VWO 6. Ik was super bang dit jaar, want ik had welgeteld een kwartier op niet overgaan gestaan (En ik wilde VWO 5 dus echt niet overdoen), maar uiteindelijk ging mijn laatste PTA-week opvallend goed en ben ik gewoon ruim over ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Ik bedoel dat ik geslaagd ben, morgen diploma uitreiking daarna mijn jongste zusje haar eind musical. Nieuwe opleiding na zomer


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.