• (...)


    De groep one direction die bestaat uit 6 jongens, krijgen een aanbieding voor een klus van de FBI. Ze moet undercover gaan om Dawnelle, de dochter van een belangrijke getuige tegen een maffisioso die jaren lang onwetend diens boekhouding heeft gedaan, te redden. Terwijl ze bezig zijn met hun klus wordt Alles anders dan gepland. Ze worden verliefd, Maar ze zijn undercover dus hun ware identiteit krijgen de meisjes niet te weten. En hoelang kunnen ze het nog volhouden. Een verhaal vol liefde en haat. Welkom op de LA roseveld high school. I´m So Undercover.
    Niet mijn introductie


    One direction

    - Harry Edward Styles ll Max Tommo ll Cannibal ll populair ll 1,2
    - Liam James Payne ll Brandon Jason Johnson ll Depay ll 1,7
    - Niall James Horan ll Drew Mason Sky ll xAlways ll Rustig ll 1,2
    - Zayn Jawaad Malik ll
    -Bentley Edward Cooper ll Paddy James Heathrow ll Pharrell ll Sporter ll 1,3
    -Dustin Thomas Bradley ll Danny Joshua Nevil ll Nathness ll Sporter? ll 1,5


    Meisjes

    -Dawnelle Danie Frankle ll DamnBieber ll populair (Hoofd chearleader)ll 1,2
    -Felicia Megan Jones ll Depay ll pupulair ll 1,1
    -Gereseveerd ll Tomlinsonz
    - Rhine Chloe O'Dell ll After ll Populair ll 1,4
    -Hazel Erin Douglas.ll Lifeisajoke ll De Slimme ll 1,4
    - Clary Evana Fray ll Stylez ll Neutrale/Sporterll 1,3


    regels
    - Meer dan vier regels!
    - 16+ mag.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    - Geen ruzie OOC, ICC mag wel.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - Geen sneltrein.
    - 1 personage per persoon.
    - Ervaren RPG'ers zijn is NIET verplicht
    -Resevering blijven 24 uur staan
    -One direction is NIET bekend


    Rol:
    Naam:
    Nep naam voor de jongens:
    Leeftijd (Fake leeftijd voor de jongens):
    Nationaliteit (Nep nationaliteit voor de jongens):
    Uiterlijk:
    Innerlijk (In iedergeval 2 regels):
    Rang op school. Ze kunnen niet allemaal populair zijn:
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 juli 2013 - 15:52 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Titel is verkeerd.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik weet niet of je het gelezen hebt, maar is het goed als ik Zayn neem i.p.v Harry?


    I can't define who I am.

    [MT]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 22:28 ]


    I can't define who I am.

    Meisje voor mij?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rol: A little pretty schoolgirl.
    Naam: Rhine Chloe O'Dell.
    Nep naam voor de jongens: Secretly, I'm Harry Styles. Shhhh.
    Leeftijd: 17
    Nationaliteit: Brits
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Rang:
    Extra:

    De rest komt nog.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 18:07 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Nog een rollentopic? Dat klopt niet neem ik aan? Moet ik de titel aanpassen of kan deze dicht?


    Life is hard and then we die

    Uh, mag ik een meisje ? (:

    PUKKELxDING schreef:
    Nog een rollentopic? Dat klopt niet neem ik aan? Moet ik de titel aanpassen of kan deze dicht?


    Nee, deze moet volgens mij niet dicht, maar die andere.


    26 - 02 - '16

    PUKKELxDING schreef:
    Nog een rollentopic? Dat klopt niet neem ik aan? Moet ik de titel aanpassen of kan deze dicht?
    Ik gebruik die andere nu als oraarropic.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rol~~~ Een van de meisjes.
    Naam~~~ Felicia Megan Jones
    Leeftijd~~ Felicia is 18
    Nationaliteit~~ Felicia is Amerikaans-Italiaans. Haar moeder is van Italiaanse afkomst, haar vader is een Amerikaan.
    Uiterlijk~~~



    Melanie Iglesias
    Innerlijk (In iedergeval 2 regels)~~ Felicia is een lief meisje dat weet van aanpakken. Ze is een meisje met karakter en maakt zonder problemen duidelijk wat ze wil. Ze is een meisje dat graag haar mening laat horen, maar wel op een nette manier. Ze is een sociaal meisje dat snel vrienden maakt en houdt van uitgaan, zodat ze nieuwe mensen ontmoet en lekker gek kan doen met haar vriendinnen. Verder is haar grote hobby dansen. Ze geeft vrij veel om haar uiterlijk en houdt ervan om de laatste mode te dragen. Felicia is wel een meisje dat snel jaloers is. Ze wordt niet snel boos, maar als ze eenmaal boos is, merk je dat zeker en heb je een groot probleem. Ze zal er veel aan doen om je leven zuur te maken. Ze geeft veel om haar familie en haar vrienden en zal voor hen door het vuur gaan.
    Rang op school ~~ Felicia is een populair meisje.
    Extra~~~ -


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [als degene die Harry al had, hem niet meer hoeft en dus tragicYouth hem krijgt. Wil ik ook wel ruilen. Dat ik Harry neem en zij Zayn kan krijgen. Zo niet. En de vorige persoon die Harry had, hem gewoon nog wilt. Is dit hieronder gewoon mijn rol.]


    Rol: The vain
    Naam: Zayn Jawaad Malik
    Schuilnaam: Amir von Monroe
    Leeftijd: 20
    Nationaliteit: Brits, pakistaans
    undercover nationaliteit pakistaans
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Zayn is een loyaal en vriendelijk persoon. Hij word gezien als een echte bad boy, maar hij snapt zelf alleen niet zo goed waarom. Hij is erg mysterieus en eigenlijk best verlegen en op zichzelf. Dit is hij vooral in het begin. Als hij je beter kent zal hij wat losser komen en valt er echt met hem te lachen en kan hij erg kinderachtig zijn voor zijn leeftijd. Zayn is ijdel en erg op zijn uiterlijk gesteld. Dit komt omdat hij best onzeker over zichzelf is, en dit zo te coveren. Het is best een flirt en hij houd van aandacht. Hij geniet van het leven en vind dat je je dromen waar moet maken. Zayn is niet snel boos, maar als je hem dat maakt heb je een probleem en kan hij best agressief worden. Als hij om je geeft, kan hij nogal beschermend overkomen. Dit is omdat hij bang is om mensen te verliezen.
    Extra: Zayn rookt. hij kan niet zwemmen en is bang in het donker

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 22:22 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Cannibal schreef:
    [als degene die Harry al had, hem niet meer hoeft en dus tragicYouth hem krijgt. Wil ik ook wel ruilen. Dat ik Harry neem en zij Zayn kan krijgen. Zo niet. En de vorige persoon die Harry had, hem gewoon nog wilt. Is dit hieronder gewoon mijn rol.]


    Rol: The vain
    Naam: Zayn Jawaad Malik
    Schuilnaam: Amir von Monroe
    Leeftijd: 20
    Nationaliteit: Brits, pakistaans
    undercover nationaliteit pakistaans
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Zayn is een loyaal en vriendelijk persoon. Hij word gezien als een echte bad boy, maar hij snapt zelf alleen niet zo goed waarom. Hij is erg mysterieus en eigenlijk best verlegen en op zichzelf. Dit is hij vooral in het begin. Als hij je beter kent zal hij wat losser komen en valt er echt met hem te lachen en kan hij erg kinderachtig zijn voor zijn leeftijd. Zayn is ijdel en erg op zijn uiterlijk gesteld. Dit komt omdat hij best onzeker over zichzelf is, en dit zo te coveren. Het is best een flirt en hij houd van aandacht. Hij geniet van het leven en vind dat je je dromen waar moet maken. Zayn is niet snel boos, maar als je hem dat maakt heb je een probleem en kan hij best agressief worden. Als hij om je geeft, kan hij nogal beschermend overkomen. Dit is omdat hij bang is om mensen te verliezen.
    Extra: Zayn rookt. hij kan niet zwemmen en is bang in het donker
    Er is een nieuw iets bij gekomen. Rang. Zou je die ook willen invullen?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Het maakt mij niet echt uit hoor.


    I can't define who I am.

    TragicYouth schreef:
    Het maakt mij niet echt uit hoor.

    Ik wil graag Harry hoor. Maar niet dat degene die Harry van het eerste topic straks opeens komt en hem toch wilt. Want dat vind ik lullig. Net als ik net dacht dat jij Zayn kreeg. Vandaar. ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''