• (...)


    De groep one direction die bestaat uit 6 jongens, krijgen een aanbieding voor een klus van de FBI. Ze moet undercover gaan om Dawnelle, de dochter van een belangrijke getuige tegen een maffisioso die jaren lang onwetend diens boekhouding heeft gedaan, te redden. Terwijl ze bezig zijn met hun klus wordt Alles anders dan gepland. Ze worden verliefd, Maar ze zijn undercover dus hun ware identiteit krijgen de meisjes niet te weten. En hoelang kunnen ze het nog volhouden. Een verhaal vol liefde en haat. Welkom op de LA roseveld high school. I´m So Undercover.
    Niet mijn introductie


    One direction

    - Harry Edward Styles ll Max Tommo ll Cannibal ll populair ll 1,2
    - Liam James Payne ll Brandon Jason Johnson ll Depay ll 1,7
    - Niall James Horan ll Drew Mason Sky ll xAlways ll Rustig ll 1,2
    - Zayn Jawaad Malik ll
    -Bentley Edward Cooper ll Paddy James Heathrow ll Pharrell ll Sporter ll 1,3
    -Dustin Thomas Bradley ll Danny Joshua Nevil ll Nathness ll Sporter? ll 1,5


    Meisjes

    -Dawnelle Danie Frankle ll DamnBieber ll populair (Hoofd chearleader)ll 1,2
    -Felicia Megan Jones ll Depay ll pupulair ll 1,1
    -Gereseveerd ll Tomlinsonz
    - Rhine Chloe O'Dell ll After ll Populair ll 1,4
    -Hazel Erin Douglas.ll Lifeisajoke ll De Slimme ll 1,4
    - Clary Evana Fray ll Stylez ll Neutrale/Sporterll 1,3


    regels
    - Meer dan vier regels!
    - 16+ mag.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    - Geen ruzie OOC, ICC mag wel.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - Geen sneltrein.
    - 1 personage per persoon.
    - Ervaren RPG'ers zijn is NIET verplicht
    -Resevering blijven 24 uur staan
    -One direction is NIET bekend


    Rol:
    Naam:
    Nep naam voor de jongens:
    Leeftijd (Fake leeftijd voor de jongens):
    Nationaliteit (Nep nationaliteit voor de jongens):
    Uiterlijk:
    Innerlijk (In iedergeval 2 regels):
    Rang op school. Ze kunnen niet allemaal populair zijn:
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 juli 2013 - 15:52 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rol:Meisje
    Naam:Dawn Elise Frankle
    Nep naam voor de jongens:
    Leeftijd: 19
    Nationaliteit (Nep nationaliteit voor de jongens): Spaans, Frans en italiaans
    Uiterlijk:


    Innerlijk (In iedergeval 2 regels):
    Rang op school. Ze kunnen niet allemaal populair zijn: Populair
    Extra: Dawn zingt en danst het liefst elk moment van de dag. Dawn is in haar laatste college jaar blijven zitten vandaar dat ze 19 is in het laatste jaar.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 22:46 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cannibal schreef:
    (...)
    Ik wil graag Harry hoor. Maar niet dat degene die Harry van het eerste topic straks opeens komt en hem toch wilt. Want dat vind ik lullig. Net als ik net dacht dat jij Zayn kreeg. Vandaar. ]
    Nee, die heb ik ook al 2 berichten gestuurd nooit meer op geantwoord.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [nouja, in dat geval wil ik best ruilen hoor. Als tragicYouth liever Zayn wil]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Als er een meisje vrij komt, mag ik die? :']


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Aquari schreef:
    Als er een meisje vrij komt, mag ik die? :']
    Ik zal je waarschuwen als eentje het heeft afgewezen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mijn personage staat trouwens op pagina 1, met rang erbij ingevuld!


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Rol: Een van de meisjes
    Naam: Emily Jules Pendragon
    Leeftijd: 19 jaar
    Nationaliteit: Hongaars
    Uiterlijk:


    Adriana Lima
    Emily is een heel knap meisje om te zien. Ze heeft een erg mooi gezichtje met groene ogen en volle lippen. Haar kaaklijnen zijn niet te strak en niet te rond. Ze heeft een lengte van 1 meter 78. Haar benen zijn lang en slank. Ze draagt vaak kleding die niet teveel blootgeeft in verband met een litteken dat ze heeft op haar rug. Deze laat ze aan niemand zien. Ze heeft een tatoeage in haar nek in de vorm van een kat.
    Innerlijk: Emily is een vriendelijk meisje dat een klein beetje naïef is. Ze gaat mee in zo'n beetje alles en laat zich vrij makkelijk meeslepen door anderen. Ze is snel verveeld en afgeleid. Ze tekent vaak in haar tekenblok. Ze heeft veel opgekropte emoties.
    Rang op school: Alternatieveling.
    Extra: Haar litteken komt van het feit dat iemand een keer kokend water over haar heen gooide toen ze aan het zonnebaden was.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 23:03 ]


    26 - 02 - '16

    Ik wil mijn rol behouden, ik ga 'm zo snel mogelijk hierheen verplaatsen :3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik wil Zayn dan wel graag, als jij Harry wilt :)


    I can't define who I am.

    Cannibal schreef:
    (...)
    Ik wil graag Harry hoor. Maar niet dat degene die Harry van het eerste topic straks opeens komt en hem toch wilt. Want dat vind ik lullig. Net als ik net dacht dat jij Zayn kreeg. Vandaar. ]
    Wie heeft nou Harry en wie heeft nou Zayn?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Scairp schreef:
    (...) Wie heeft nou Harry en wie heeft nou Zayn?

    Ik neem Harry wel dan en TragicYouth mag Zayn.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jup. Ik had alleen een andere naam voor Zayn, Noël Batin geloof ik. De rest is wel hetzelfde neem ik aan.


    I can't define who I am.

    Rol: The one with the curly hair
    Naam: Harry Edward Styles
    Nep naam voor de jongens: Max Tommo
    Leeftijd: 19
    Nationaliteit: Brits.
    undercover nationaliteit: Frans
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Harry heeft een sprekende persoonlijkheid. Hij is enorm spontaan en misschien een beetje gek. Hij is erg levendig en aanwezig en is bijna altijd goed gehumeurd. Hij is een positieve bron en zal altijd het glas half vol zien.
    Harry is iemand die je heel erg mag, of haat. er lijkt geen tussenweg te zijn en dit komt omdat Harry heel goed weet wie hij zelf is. Hij zal zich nooit aanpassen aan iemand en kan redelijk arrogant en egoïstisch zijn. Je moet hem maar nemen zoals hij is en als je dat niet staat, kan je oprotten. Toch zal je wat missen, want Harry is een goede vriend. Het maakt hem niet uit wat of wie je bent. als je aardig tegen hem doet, zal hij aardig tegen jou doen. Hij zal het altijd voor zijn vrienden opnemen en aan je zijde staan. Al is hij niet zo'n hele goede luisteraar. Daar praat hij veel te graag voor en hij kan ook niet zo heel lang stilzitten. Harry is een enorme chaoot en hij is altijd alles kwijt. hij heeft nog nooit gehoord van opruimen en hij laat altijd alles achter zich slingeren. Misschien niet zo leuk voor de medemens, maar Harry heeft er geen problemen mee. Tot hij weer eens wat kwijt is, wat hij op dat moment toch echt nodig heeft. Hij moet zich niet gaan vervelen en altijd iets om handen hebben anders word hij heel vervelend en gaat hij zich als een klein kind gedragen. Hij wilt graag aandacht en houd totaal niet van alleen zijn.
    Rang op school. Ze kunnen niet allemaal populair zijn: Harry is erg populair. Iedereen kent zijn naam wel, en of dat op een goede of slechte manier is, is aan diegene zelf te danken.
    Hij doet er enkel niet erg veel mee.
    Extra: hij zit onder de tatoeages en Draagt graag beanies en hoedjes.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 0:24 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mag ik Niall plz?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rol:
    Nialler
    Naam:
    Niall James Horan
    Nep naam voor de jongens:
    Drew Mason Sky
    Leeftijd (Fake leeftijd voor de jongens):
    18
    Nationaliteit (Nep nationaliteit voor de jongens):
    Schots
    Uiterlijk:






    Innerlijk (In iedergeval 2 regels):
    Niall is een vrolijke jongen, hij wordt daarom ook vaak beschreven als carefree, maar hij kan ook heel serieus en lief zijn. Als je hem nodig hebt, is hij er, en dan kan je ook echt op hem rekenen. Hij is niet de jongen die hij lijkt, maar dat probeert hij te verbergen. Hij kan er niet tegen als iemand huilt, en probeert diegene dan te troosten. Hij is nog nooit verliefd geweest op een mens, maar wel op eten en zijn gitaar.
    Rang op school. Ze kunnen niet allemaal populair zijn:
    De rustige jongen
    Extra:
    /


    Spoiler alert: you will save yourself