• (...)


    De groep one direction die bestaat uit 6 jongens, krijgen een aanbieding voor een klus van de FBI. Ze moet undercover gaan om Dawnelle, de dochter van een belangrijke getuige tegen een maffisioso die jaren lang onwetend diens boekhouding heeft gedaan, te redden. Terwijl ze bezig zijn met hun klus wordt Alles anders dan gepland. Ze worden verliefd, Maar ze zijn undercover dus hun ware identiteit krijgen de meisjes niet te weten. En hoelang kunnen ze het nog volhouden. Een verhaal vol liefde en haat. Welkom op de LA roseveld high school. I´m So Undercover.
    Niet mijn introductie


    One direction

    - Harry Edward Styles ll Max Tommo ll Cannibal ll populair ll 1,2
    - Liam James Payne ll Brandon Jason Johnson ll Depay ll 1,7
    - Niall James Horan ll Drew Mason Sky ll xAlways ll Rustig ll 1,2
    - Zayn Jawaad Malik ll
    -Bentley Edward Cooper ll Paddy James Heathrow ll Pharrell ll Sporter ll 1,3
    -Dustin Thomas Bradley ll Danny Joshua Nevil ll Nathness ll Sporter? ll 1,5


    Meisjes

    -Dawnelle Danie Frankle ll DamnBieber ll populair (Hoofd chearleader)ll 1,2
    -Felicia Megan Jones ll Depay ll pupulair ll 1,1
    -Gereseveerd ll Tomlinsonz
    - Rhine Chloe O'Dell ll After ll Populair ll 1,4
    -Hazel Erin Douglas.ll Lifeisajoke ll De Slimme ll 1,4
    - Clary Evana Fray ll Stylez ll Neutrale/Sporterll 1,3


    regels
    - Meer dan vier regels!
    - 16+ mag.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    - Geen ruzie OOC, ICC mag wel.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - Geen sneltrein.
    - 1 personage per persoon.
    - Ervaren RPG'ers zijn is NIET verplicht
    -Resevering blijven 24 uur staan
    -One direction is NIET bekend


    Rol:
    Naam:
    Nep naam voor de jongens:
    Leeftijd (Fake leeftijd voor de jongens):
    Nationaliteit (Nep nationaliteit voor de jongens):
    Uiterlijk:
    Innerlijk (In iedergeval 2 regels):
    Rang op school. Ze kunnen niet allemaal populair zijn:
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 juli 2013 - 15:52 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Meh, ik ben aan het twijfelen om mee te doen. Ik heb wel eens zin in een 1D RPG.


    And in that moment, we were infinite.

    After schreef:
    Is dat heel erg? Ik heb meestal in school-rpg's het aparte typetje of een sporter. Ik dacht, ik doe eens iets anders.
    Is niet erg hoor. Maar het is niet leuk als ze allemaal hetzelfde karaktar hebben. Ze zijn sowieso een vriendengroep maar de ene kan het wat beter vinden met de andere. Niall bijvoorbeeld hij is de rustige jongen van het groepje hij is dus degene die niet zo snel opvalt omdat hij nogal rustig is. Het kan ook zijn dat Dawn en Emely het helemaal niet goed met elkaar kunnen vinden maar ze hebben wel dezelfde vrienden.


    En nu heb ik spijt dat ik de RPG meteen al heb geopend omdat er nu nieuwe ideeën in mijn hoofd rond dwarellen


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,


    Rol: 1 van de 5 meisjes.
    Naam: Hazel Erin Douglas.
    Leeftijd: 17. Ze werd geboren op 19 januari 1996.
    Nationaliteit: Schots.
    Uiterlijk:



    Hazel is van zichzelf een klein, tenger meisje. Ze heeft maar een lengte van 1m58 en haar gewicht schommelt tussen de 50 en 53 kilogram. Door haar schotse afkomt heeft ze ook niet de meest getinte huidskleur, integendeel zelfs, haar huidskleur is redelijk bleek waardoor ze er breekbaar uitziet. Ondanks haar, van nature, blond-witte lokken heeft Hazel donkere ogen. Zwarte ogen zouden sommige het noemen, maar Hazel neemt gewoon aan dat het donker, donkerbruin is. Verder heeft ze een strakke kaaklijn en zachtroze lippen die meer neigen naar het dun zijn dan naar volle lippen. Ze heeft een egale huid met heel weinig bruine plekjes. Qua vrouwelijke rondingen heeft ze ook meer dan genoeg. Haar heupen zijn niet zo breed, maar ze heeft wel een B-cup.
    Qua kledingstijl is Hazel nogal apart. Ze houdt van vintage kledij. Zachte kleuren, bloemetjes, enzovoort. Je zal haar amper op hakken zien lopen, gewoonweg omdat ze dat niet comfortabel vindt. Ondanks dat ze van vintage houdt grijpt ze voor schoeisel meestal naar Vans of All-Stars, al kan een paar laarsjes ook wel op zijn plaats zijn.
    Het lievelingssieraad van Hazel is zonder twijfel een ring. Ze heeft ook meer dan genoeg ringen om elke dag uit te kiezen.
    Innerlijk: Hazel is een meisje die zeker voldoet aan het 'Klein maar dapper'. Ze is misschien klein maar Hazel zal altijd haar standpunt verdedigen en zal altijd laten blijken wat ze van iets denkt. Sommige noemen het een grote mond, anderen noemen het arrogant maar zijzelf noemt het opkomen voor jezelf. Als er iets is wat haar ouders haar hadden geleerd dan was het wel dat je moest blijven opkomen voor jezelf en nooit over jezelf mocht laten heenlopen omdat je anders nergens ging komen in het leven. Hazel staat bekend om haar geheugen, al moet zo daar zoveel moeite niet voor doen. Natuurlijk studeert ze, denkend aan haar toekomst, maar het is niet dat ze niets anders te doen heeft buiten het studeren, ze heeft nog altijd een sociaal leven.
    Hazel is, ondanks haar grote mond, toch het stille type. Haar woorden zijn kostbaar en daarom zal ze ook alleen maar iets zeggen als ze weet dat het echt nodig is. Je moet wel weten dat, als ze eenmaal begonnen is met discussiëren, ze niet zal stoppen tot ze het laatste woord heeft gekregen, iets waar ze door de jaren heen erg goed is in geworden.
    Hazel is wel het soort meisje waar je altijd naartoe kan gaan met problemen. Of het nu problemen zijn met je huiswerk, of met mensen of iets anders, ze zal je troosten en je steunen, meestal zal ze zelfs met een oplossing komen, maar soms kan ze ook gewoon niets bedenken.
    Rang op school. Ze kunnen niet allemaal populair zijn: Ze staat bekend om haar hersens.
    Voor degene die Pretty Little Liars kennen: Ze is zoals Spencer.
    Extra: Hazel's ouders zijn beiden verongelukt toen ze 14 was. Ze heeft het kunnen verwerken en woont nu bij haar grote broer, al moet zij meer van hem zorgen dan omgekeerd.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 19:53 ]

    Is de laatste jongen nog vrij? Zo ja, mag ik hem reserveren?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zelfverzonnen rol dus?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Scairp schreef:
    Zelfverzonnen rol dus?


    Ik dacht, dat jij hem dan misschien voor jezelf had..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Mag mijn personage echt bestaan?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Nathness schreef:
    Mag mijn personage echt bestaan?
    Ik snap je vraag niet?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Volgens mij of het een bekend iemand mag zijn?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Xenophilius schreef:
    Volgens mij of het een bekend iemand mag zijn?
    Als je dit bedoeld is het antwoord nee.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Althans, zo interpreteer ik dat


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Rol: A little pretty schoolgirl.
    Naam: Rhine Chloe O'Dell.
    Nep naam voor de jongens: Secretly, I'm Harry Styles. Shhhh.
    Leeftijd: 17
    Nationaliteit:: Brits
    Uiterlijk Klik.
    Innerlijk: Rhine is hét voorbeeld van de asociale jeugd van tegenwoordig. Ze doet dwars tegen iedereen het het maakt haar allemaal niks uit. Ze is zo brutaal mogelijk en scheldt de hele boel nog bij elkaar. Ze vindt dat ze de macht heeft over iedereen, en er zijn dan ook flink wat leerlingen die naar haar luisteren.
    Rang: Populair
    Extra:



    Dit is wat ik er op mobiel van kan maken.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 21:41 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    We zoeken alleen nog een Louis en een Liam.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Scairp schreef:
    (...) Als je dit bedoeld is het antwoord nee.


    Dat bedoelde ik idd.. Damn, even een andere foto gaan zoeken dan.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Het uiterlijk van je personage mag wel het uiterlijk van een beroemdheid hebben, maar niet dezelfde naam, afkomst en karakter en zo, volgens mij :W
    Iedereen heeft als uiterlijk van hun personage een bekend iemand.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf