• Wat niet zo raar is, want het is bijna half twee. (krul)

    Anyway, er vloog al een tijdje een klein vliegje af en toe voor mijn beeldscherm langs. Ik ergerde me daaraan, dus zodra hij op mijn toetsenbord landde, deed ik een poging hem plat te slaan. Mijn poging was succesvol, maar de dode vlieg viel tussen de ruimtes tussen de toetsen door. Nu heb ik, naast een heleboel kruimels en wat stof, dus een lijk in het toetsenbord van mijn laptop zitten en ik krijg het er niet uit.

    Doen jullie ook zulke handige dingen midden in de nacht, of ben ik de enige? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Toevallig zat ik gisteren nog heel laat een film te kijken en toen zat er een vliegje op mijn beeldscherm. Needless to say, die zit er nu nog steeds maar dan wat meer uitgesmeerd.


    Caution first, always.

    Elvenking schreef:
    Oh, ja dat ken ik wel. :'D
    Gelukkig heb ik nu een laptop waar niets tussen de toetsen kan vallen (die van mij zaten telkens bomvol met kruimels en andere shizzle).
    En 's nachts moet je me echt geen dingen laten doen waarbij ik daadwerkelijk moet nadenken of actief moet zijn, gewoon nee.

    Mijn kamer is slecht geïsoleerd omdat het eigenlijk niet bedoeld was als slaapkamer (meer als een berging) dus 's zomers is het er altijd VEEEELS te warm.. Als ik het raam niet openzet wanneer het iets frisser is kan ik er gewoon niet slapen van de hitte. Met als resultaat dat er wel eens muggen binnen vliegen.. :s
    Ik kan ook niet slapen tot alle muggen dood zijn... Als gevolg daarvan hangt mijn eens zo mooi witte kamer vol met platte muggen..


    Prettig gestoord zijn is een gave, geen ziekte.