• Een groep vrienden verblijft in een huisje in de bossen in Engeland, ver van de beschaving. Wanneer er op een nacht een onbekend persoon het huisje binnen dringt, brengen ze deze persoon per ongeluk om het leven. De enige optie die ze hadden, was het lijk in de bossen bergen. Ze besluiten hier niemand over in te lichten en hun vakantie af te maken, maar wat als angst en medelijden je verstand overnemen. Willen vluchten voor wat je gedaan hebt, maar niet weg kunnen omdat je door een bos wordt omringd. Het idee dat jij en je vrienden iemand om het leven hebben gebracht maakt je gek en je slaat door.
    Zal deze vakantie goed aflopen, of zal het een compleet drama worden?

    Rollen:
    Jongens:
    Bostick - Daniël Drew Stone
    Tuck - Finn Joseph Hawkings
    SphinxX - Joshua Adam Smith

    Meiden:
    Serenata -
    LanieH -
    Daggers - Sophie Ashton Matthews
    Poppys - Valeria Sheila Candace Adkins

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: Minimaal 18, maximaal 21.
    Uiterlijk + foto:
    Innerlijk:
    Extra’s:


    Regels:
    • Minimaal 200 woorden
    • Maximaal 2 personages, mits je geen van hen verwaarloosd!
    • Bestuur alleen je eigen personage
    • Houd jongens en meiden ongeveer gelijk!
    • Alleen ik (Bostick) open nieuwe topics, tenzij anders vermeldt
    • OOC (out of character) tussen haakjes of in het praattopic
    • Maak contact met meerdere personages
    • De personages kennen elkaar al langer, dus relaties kunnen er zijn

    [ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 19:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een jongen?

    Tuck schreef:
    Mag ik een jongen?


    Je staat er bij!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een meisje?


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    Mag ik een meisje?


    Je staat er bij c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een meisje?

    LanieH schreef:
    Mag ik een meisje?


    Yoo ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een meisje? c:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Mag ik een meisje? c:


    You're on the list!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is het een Nederlandse groep jongeren, of?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Is het een Nederlandse groep jongeren, of?


    Zelf dacht ik aan Engelse jongeren ^^

    [ bericht aangepast op 1 jan 2016 - 20:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een jongen?


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert




    Levi Alexander Hyde

    "The best way out is always trough."


    Leeftijd:
    Levi is 20 jaar en hij is geboren op 12 mei.

    Uiterlijk:
    [FC:Luke Mitchell]
    Met zijn lengte van 1,74 is Levi aan de kleine kant en hoewel hij gespierd is, is hij eerder pezig gebouwd dan een spierbundel. Levi heeft donkerblond haar dat bovenop zijn hoofd langer is en dat altijd in de war zit, een effect dat versterkt wordt omdat hij zijn handen er vaak doorheen halt en omdat hij zich niet graag scheert heeft hij vaak een stoppelbaardje van een paar dagen. Hij heeft doordringende grijze ogen waarmee hij alles en iedereen om zich heen lijkt te kunnen doorgronden.
          Wanneer het op kleding aankomt is Levi erg no-nonsense, hij moet er fatsoenlijk in uit zien en het moet praktisch zijn, niet meer. Zijn kast bestaat dan ook voornamelijk uit donkere kleuren, eenvoudige t-shirts en jeans, samen met een paar eenvoudige en goede jassen.

    "I don't talk because I don't know what to say."


    Innerlijk:
    Levi is de belichaming van een introvert. Hij is niet verlegen of sociaal onhandig maar hij is wel erg tot zichzelf gekeerd en niet iemand snel of veel vrienden maakt, hij is tevreden met zijn vriendengroep zoals hij is en heeft volgens hemzelf niet meer hechte vrienden nodig. Hij is geen grote prater maar als hij iets zegt is het vrijwel altijd goed overdacht.
          Hoewel hij intelligent genoeg is heeft Levi nooit iets met school gehad en nadat hij zijn GCSE had gehaald is hij meteen aan het werk gegaan in het restaurant van familievrienden waar hij nu nog steeds werkt. Levi houdt ervan om ergens mee bezig te zijn en heeft het geduld niet om in een klaslokaal te zitten en de hele dag informatie die hij nooit meer zal gebruiken te absorberen maar hij is een getalenteerde kok en in een drukke keuken kan hij makkelijk zijn cool houden.
          Levi is een absolute mom-friend, hij is de persoon die zich er altijd van wilt verzekeren dat alles goed is met zijn vrienden en dat ze nergens hulp bij nodig hebben. Als een van zijn vrienden een probleem heeft kan hij altijd bij Levi aankloppen en die staat klaar met advies of om er gewoon voor zijn vrienden te zijn. Zijn gebrek aan interesse in mensen buiten zijn vriendengroep zorgt er echter voor dat hij voor buitenstaanders vaak overkomt als arrogant en ongeïnteresseerd, iets dat niet geholpen wordt door het feit dat Levi vaak heel formeel gaat spreken rond mensen die hij niet goed kent.

    "It's not what you look at that matters, it's what you see."


    Geschiedenis:
    Robert Daniel Hyde - Vader
    Lucy Mathilda Hyde (néé Fox) - Moeder
    Sara Lucy Hyde - Zus
    Mathilda Katherine Hyde - Zus
    Ezra Robert Hyde - broer
    Daniel Lucas Hyde - broer
    Abel Logan Hyde - broer

    Levi is de zoon van Robert en Lucy Hyde en de jongste van zes kinderen en zijn geboorte was een grote verrassing bijna tien nadat zijn jongste broer Abel was geboren. Levi groeide op in een hecht gezin maar omdat hij zoveel jonger was zat hij altijd in een totaal andere levensfase dan zijn broers en zussen, dichter in leeftijd bij sommige neefjes en nichtjes dan bij hun ouders.
          Op school deed Levi het altijd goed genoeg maar hij miste de motivatie om het echt goed te doen dus zodra hij zijn GCSE had gehaald ging hij met zijn echte passie aan de gang: koken.
          Als de jongste van zes kinderen dacht Levi altijd dat hij niet zo'n last zou hebben van het gezeur om zijn liefdesleven en kleinkinderen maar met een vaste baan en een eigen appartement beginnen zijn ouders er steeds meer naar te hinten dat hij een vriendin moet vinden - tot zijn grote frustratie.

    Relaties:
    Wie wilt?

    Extra’s:

    [ bericht aangepast op 2 jan 2016 - 19:21 ]


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert




    Naam:
    Daniël Drew Stone
    Leeftijd:
    Negentien jaar jong. 28 juni.
    Uiterlijk + foto:
    1.78 lang
    Groene ogen
    Donkere haarkleur
    Donker, maar redelijk netjes, gekleed
    Innerlijk:
    Goede vriend
    Kropt dingen te veel op, waardoor hij soms agressief uit de hoek kan komen. Hij heeft ook een redelijk kort lontje
    Oog voor detail
    Extra’s:

    [ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 19:44 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    S O P H I E       A S H T O N       M A T T H E W S
    ''If you don't know where you're going, any road'll take you there.''










    • Naam
    Sophie × Grieks × Wijs ×
    Ashton × Engels × Van de elzenboom boerderij ×
    Matthews × Engels × Familienaam ×


    • Leeftijd
    Ze is negentien jaar oud.


    ''When did everything fall apart, when did the nightmares start?
    Why is it so hard to find away to begin again?''


    • Uiterlijk
    [FC: Freya Mavor] Sophie heeft lange, krullende lokken die tot onder haar borsten komen in een blonde kleur. Hier en daar zul je natuurlijke lichtere of donkerdere lokken tussen zien. Het liefste draagt ze de lokken gewoon los, maar je zult haar zo nu en dan zien met haar haren in een staart of vlecht.


    'You can't turn back the hands of time, just let it go and you'll be fine.
    What's done is done and it's alright, you can't turn back the hands of time''


    • Innerlijk



    ''Everything is lost and this nightmare is closing in.
    Everything is lost, there's a sorrow beneath my skin.
    This is the end of me.''


    • Relaties
    Who wants?


    • Extra



    ''Came to you with a broken faith, gave me more than a hand to hold.
    Caught before I hit the ground.
    Tell me I'm safe, you've got me now.''

    [ bericht aangepast op 9 jan 2016 - 11:40 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Kunnen jullie melden als je rol af is? ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.