• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles: Paynlinson -> Laat het niet blijken, maar de angst om vrienden kwijt te raken.
    -Liam James Payne: OldHeaven -> Dood gaan, lepels en gepest worden/ iemand zien die gepest wordt.
    -Niall James Horan: Nathness -> Claustrofobie en angst om vrienden te verliezen.
    -Louis William Tomlinson: Licorne -> Oud worden, dierbaren verliezen/zien lijden, zijn allergrootste dromen kapot zien gaan.
    -Zayn Jawaad Malik: Depay-> Donker en hoogtes
    .

    Meisjes:
    - Rosemay Autumn Lockheart Paynlinson -> Dat haar gedrag en gedachten een keer tot slechte dingen gaan lijden.
    - Aleyna Enith Raphana Licorne -> Belonefobie, Emetofobie en faalangst.
    - Catherin ‘Cat’ McDevin Rider -> Taphefobie en lichte vorm van astrafobie
    - Cadwyn Delyth Treaty Abelard -> Vuur
    - Jasmine Jose Parker MonkeySwag -> Kleine ruimtes, donker en haar vader
    - Rhine Meredith O'Dell After -> De dood.
    - Shanna Lauren Smith Aquari - Spinnen, onweer/bliksem en duisternis.


    Kamerindeling:
    - Jasmine & Cadwyn
    - Liam & Rhine
    - Louis & Harry
    - Catherin & Shanna
    - Niall & Rosemay
    - Aleyna & Zayn





    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - 2 weken niet reageren zonder afmelding, is eruit zonder sorry.
    -Alleen Paynlinson en Licorne maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.[/b]

    Het begin:
    Het is avond en iedereen is onderweg naar het kasteel. De ene misschien alleen terwijl de andere elkaar onderweg al hebben gevonden.
    Eenmaal daar aangekomen, worden de koffers neergooit in de slaapkamer naar keuze.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen met het feest. Ook als de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komt de groep tot een schokkende ontdekking.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 12:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Wut oke. Je had Liam toch voor Rhine? ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    [Wut oke. Je had Liam toch voor Rhine? ]


    Wow, blond.. sorry ik d8 dat Rhine er nog niet was (zip)
    Reactie aangepast.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 16:57 ]

    [Ik kan straks pas reageren. En voor de laatste keer; Iemand voor Shanna.. ?]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Aquari schreef:
    [Ik kan straks pas reageren. En voor de laatste keer; Iemand voor Shanna.. ?]


    (Van mij mag je haar wel naar Catherin en Jasmine sturen? Alleen weet niet wat MonkeySwag ervan vind, maar waarschijnlijk is het wel goed...)


    Happy Birthday my Potter!

    [Of naar Liam en Rhine. Ik reageer ook straks, maar moet eerst even eten.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niall James Horan
    Een kus later word het me alleen maar erger. Als ik het goed heb waren we nog geen kwartier geleden ruzie aan het maken over deze kamer, en nu geeft de ene een kus om er daarna een terug te krijgen. Ondertussen verdwijnt Liam ook uit het spel. "Gelijkspel is niet genoeg." Met een lichte grijns sta ik op en laat me naast Rosemay neer zakken. Ik draai haar hoofd voorzichtig naar me toe en druk een kusje op haar lippen. Wat dit voor moet stellen blijft een raadsel.. Ik sta op en rijk mijn hand naar haar uit. "Ga je mee?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Styles
    'Pff, ik heb anders wel gewonnen!' zei Louis waardoor ik gelijk mijn hoofd schudde.
    'Nee slimmerd, want je bent nog niet in het kasteel. Dat telt dus niet en de wint gaat dan naar ons allebei.'
    De laatste woorden voegde ik er niet veel later aan toe. Deze voegde ik eraan toe op het moment dat hij 'Hazz, mag ik op jouw rug? Want ik heb ook mijn ene knie bezeerd en nu kan ik niet meer lopen,' zei.
    Ik kon sowieso geen nee zeggen tegen die puppyoogjes en het pruillipje, dus mijn antwoord was over het algemeen wel bekend. Volgens mij wist Louis dat ook toen hij zonder antwoord al op mijn rug klom.
    'Hoe gaat Lou dat straks dan doen? Als Lou niet kan lopen, kan Lou ook niet feesten.' zei ik en keek even over mijn schouder. Ondertussen pakte ik Louis zijn benen vast, zodat hij niet weg kon glijden en zette het toen op een lopen. Straks waren we nog als laatste binnen met als gevolg een opberghok als kamer.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rhine Meredith O'Dell.

    Na verveeld met mijn mobiel spelletjes gespeeld te hebben begon het me wel saai te worden. Ik stond op en pakte mijn koffer. Traag pakte ik alles uit, en ordende de boel een beetje. Ik keek op van het geluid van een deur die openging. "Hoi." Het was Liam. "Hey Liam." glimlachte ik. Aan zijn gezicht te zien herkende hij me niet, wat me lichtelijk verbaasde. "Rhine." verklaarde ik. "Harry's vriendin." verduidelijkte ik het nog. Misschien kwam het omdat mijn haar voor mijn gezicht hing. Of misschien was hij nu al stomdronken. Ik stond op. "Ook op zoek naar een kamer?"

    [Het kan wat kort zijn, zit op mijn mobiel en kon nog snel wat posten voordat we gingen eten.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Licorne schreef:
    Aleyna Enith Raphana.
    Zayn grinnikte en legde zijn handen voor zijn ogen. 'Ga je gang. Of wil je me liever helemaal uit de kamer hebben?'
    'Nee hoor, zolang je niet kijkt mag je blijven.' Ik haalde een rood jurkje uit mijn koffer, samen met een paar zwarte hakken. Ik begon me rustig om te kleden.
    Ik hoorde Zayn even zuchten. 'Volgens mij is Rosemay er ook. Ik hoop maar dat, dat goed gaat tussen haar en Niall,' zei hij, volgens mij meer in zichzelf dan tegen mij. Rosemay was de ex-vriendin van Niall.
    'Hoe is het eigenlijk met jou in de liefde?' vroeg hij me.
    Ik begon te blozen. Gelukkig kon hij dat niet zien, omdat hij nog steeds zijn handen voor zijn ogen had.
    'Ik heb momenteel nog niemand op het oog, en jij?' loog ik. Ik vond Zayn al een tijdje leuk, maar dat hoefde hij niet te weten Waarom zou hij in hemelsnaam iets in mij zien?
    'Je mag trouwens weer kijken, ik ben klaar,' voegde ik eraan toe.
    Alleen mijn allerbeste vriend, Liam, wist van mijn gevoelens voor Zayn. Hij vond het natuurlijk helemaal geweldig en bleef me nu maar pushen het Zayn ook te vertellen. Ik werd intussen helemaal gek van hem en had er spijt van dat ik het hem had verteld.

    [@Depay, ik wist niet of je het oke vond dat Aleyna verliefd is op Zayn, maar ik bedacht me net dat het misschien wel een leuk idee was toen ik dit schreef, maar anders pas ik mijn post wel aan.]

    Louis William Tomlinson.
    'Loueeeeeh, je mag niet vals spelen,' riep Harry me achterna.
    'Harreeeeeh, ik mag dat,' imiteerde ik hem. Ik keek achterom en stak mijn tong naar hem uit. Helaas had ik beter voor me kunnen kijken, want het volgende moment, toen ik net mijn hoofd weer had omgedraaid, knalde ik tegen het kasteel aan, die blijkbaar dichterbij stond dan ik gedacht had.
    'Auw,' mompelde ik en wreef pijnlijk over mijn gezicht. Waarom waren muren zo hard? Waarom was dit kasteel niet gemaakt van een iets flexibelere stof, zoals elastiek? Dan veerde ik wel een stuk terug, maar dat was toch minder pijnlijk.


    Zayn Malik
    'Ik heb momenteel nog niemand op het oog, en jij?' hoorde ik haar zeggen. 'Je mag trouwens weer kijken, ik ben klaar.' voegde ze er nog aan toe. Ik haalde mijn handen van mijn ogen en plaatste ze op mijn achterhoofd.
    Aleyna stond midden in de kamer in een rood jurkje met zwarte hakken die haar geweldig stonden.
    'Wauw Aleyna! Staat je goed.' zei ik grijnzend toen ik mijn ogen even over haar lichaam liet glijden. Het mocht gezegd worden dat ze er prachtig uit zag.
    'Ik heb ook niemand speciaals op het oog.' antwoordde ik nog op haar vraag.
    Ik had al een tijd geen vriendin gehad, sinds het uit was gegaan met mijn vorige vriendin Perrie. We hadden het allebei veel te druk om onze relatie goed te kunnen onderhouden en dus was het over gegaan. Ik genoot van het vrijgezellenleven.
    'Vrijgezel zijn bevalt me wel.' zei ik terwijl ik even glimlachend Aleyna's kant op keek.

    [@Licorne, is goed hoor! Ik zat zelf al met een soortgelijk idee, dus geen probleem!


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Rosemay Lockheart
    Vanuit mijn ooghoeken bleef ik Niall in de gaten houden, want ik had eigenlijk geen idee wat hier nu aan de hand was. Wat we konden verwachten.
    Het ene moment zagen we de ander het liefst verdwijnen en nu leek het wel alsof alles weer vanouds was. Alsof er nooit iets was gebeurd. Wel met een hoop verwarring, maar dat lieten we maar eventjes achterwegen.
    Liam verliet de kamer weer en ik keek hem na. Daarna volgde ik de bewegingen van Niall tot hij zich naast me liet zakken.
    Na zijn woorden en het kusje kon je me echt blond noemen, want toen snapte ik er helemaal niet meer van. Zeker niet als ik ons net moest geloven met de woorden dat de gevoelens weg waren.
    'Wat is je plan, Horan?' vroeg ik grijzend toen hij stond. Zijn hand had ik ondertussen wel al vast en kwam toen ook langzaam overeind.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aleyna Enith Raphana.
    'Wauw Aleyna! Staat je goed,' zei Zayn grijnzend toen hij zijn handen voor zijn ogen had weggehaald en zijn ogen even over mijn lichaam liet gaan. 'Ik heb ook niemand speciaals op het oog,' beantwoordde hij mijn vraag. 'Vrijgezel zijn bevalt me wel.'
    Hij glimlachte even. Zie je, hij wilt niets met mij. We blijven gewoon beste vrienden, klaar.
    Ik besefte me dat ik aan het staren was en draaide vlug mijn hoofd weg. Waarom moest Zayn zo leuk zijn?
    'Ehm, zullen we de anderen dan maar gaan zoeken?' vroeg ik snel. Ik pakte zijn hand en trok hem mee de deur uit. Zo sleurde ik hem de gangen van het kasteel door.


    "Family don’t end in blood”

    Louis William Tomlinson.
    'Nee slimmerd, want je bent nog niet in het kasteel. Dat telt dus niet en de winst gaat dan naar ons allebei,' zei Harry.
    'Nietes, want ik zei "wie het eerst bij het kasteel is" en niet "wie het eerst in het kasteel is", wijsneus,' antwoordt ik, waarbij ik de nadruk leg op de woordjes 'in' en 'bij'.
    'Hoe gaat Lou dat straks doen? Als Lou niet kan lopen, kan Lou niet feesten,' zei Harry zodra ik op zijn rug zat en keek daarbij even over zijn schouder.
    Ik haalde mijn schouders op. 'Misschien is de pijn straks al een beetje gezakt.'
    Harry pakte mijn benen vast zodat ik niet van zijn rug af kon vallen en begon te rennen.
    Ik klampte me stevig aan hem vast omdat ik hierdoor alsnog bijna viel. 'Whoah, Harry, doe nu eens rustig! We hoeven heus niet in het opberghok,' zei ik, want wist gewoon dat hij daaraan dacht.


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    'Nietes, want ik zei "wie het eerst bij het kasteel is" en niet "wie het eerst in het kasteel is", wijsneus,' antwoordde Lou, waarbij hij de nadruk legde op de woordjes 'in' en 'bij'
    Ik grinnikte zachtjes en schudde mijn hoofd. 'Wie is hier nu de wijsneus en je hebt gewonnen hoor, Boobear.' zei ik, wetende dat we hier anders over drie uur nog stonden. Dan stonden we hier ineens over het gras te discussiëren, omdat we steeds verder van het onderwerp af zouden dwalen.
    'Misschien is de pijn straks al een beetje gezakt.'
    Bijna onmerkbaar knikte ik. 'En anders blijft Hazza gezellig bij je. Dan kan je -je nooit vervelen, want er valt altijd wel iets te beleven met ons twee in de buurt. Dan kan zelfs een slaapkamer nog gezellig zijn.' sprak ik naar de waarheid terwijl een grijns op mijn gezicht verscheen.
    Zodra ik het op een rennen zette, klampte Louis zich stevig aan me vast. 'Whoah, Harry, doe nu eens rustig! We hoeven heus niet in het opberghok,' zei Louis. Ik besloot het dan toch maar op een lopen te zetten, zodra ik de eerste voet in het kasteel zette. 'Dat dacht ik ook niet, maar ik wil gewoon binnen kijken.' zei ik onschuldig.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Licorne schreef:
    Aleyna Enith Raphana.
    'Wauw Aleyna! Staat je goed,' zei Zayn grijnzend toen hij zijn handen voor zijn ogen had weggehaald en zijn ogen even over mijn lichaam liet gaan. 'Ik heb ook niemand speciaals op het oog,' beantwoordde hij mijn vraag. 'Vrijgezel zijn bevalt me wel.'
    Hij glimlachte even. Zie je, hij wilt niets met mij. We blijven gewoon beste vrienden, klaar.
    Ik besefte me dat ik aan het staren was en draaide vlug mijn hoofd weg. Waarom moest Zayn zo leuk zijn?
    'Ehm, zullen we de anderen dan maar gaan zoeken?' vroeg ik snel. Ik pakte zijn hand en trok hem mee de deur uit. Zo sleurde ik hem de gangen van het kasteel door.


    Zayn Malik
    Haar ogen blijven een tijdje op mij gericht, tot ze opeens haar hoofd weg draaide.
    'Ehm, zullen we de anderen dan maar gaan zoeken?' verbrak ze de stilte. Ze pakte mijn hand en trok me snel mee de deur uit. Hand in hand sleurde ze me mee de gangen van het kasteel door.
    Ik lachte door haar spontane actie en liet me makkelijk door haar mee trekken, het kasteel door. Onderweg kwamen we langs allerlei verschillende kamers. Slaapkamers, badkamers, grote lege ruimtes. Noem me raar, maar ik voelde me echt niet op mijn gemak hier.
    Grijnzend ging ik voorop lopen en trok Aleyna weer mee de trap af. We kwamen terecht in een ruimte met een paar banken en een grote tafel.
    Ik ging op een van de banken zitten, die comfortabeler zat dan hij eruit zag, en trok Aleyna naast me. Pas toen ook zij zat liet ik haar hand los.
    'Zo, er komen vanzelf wel mensen naar hier denk ik.' zei ik en ik leunde achterover in de bank.
    'Aleyna, ik snap het niet. Hoe kan het dat jij geen vriendje hebt?' vroeg ik terwijl ik naar het plafond boven me staarde. Ik snapte het ook echt niet. Ze was altijd erg aardig en lief voor ons, en lelijk was ze ook zeker niet.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Liam James Payne
    "Rhine, de vriendin van Harry"zei ze toen ze merkte dat ik haar nog niet helemaal herkende. "Owja, natuurlijk"zeg ik en mijn grijns wordt breder dan hij al was toen ik haar zag. Ik gooi mijn rugzak op het bed en bekijk haar even snel. "Best raar dat jij en Harry nog steeds hebben, meestal deelt hij binnen één dag al met een ander het bed zoals eerst"zeg ik en merk dat het wat sneu overkomt. "Niet dat jij het niet waard bent om zijn vriendin te zijn hoor"zeg ik snel en een zwakke glimlach vormt zich langzaam rond mijn lippen als ik plaats neem op het bed. "Ja, de meeste kamers warern al bezet dus toen kwam ik hier even rondkyken"

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 19:56 ]