• ...Onbekende personen verhalen.

    Ik heb er meerdere lopen maar vanaf volgende week zullen ze helaas op eentje na allemaal inactief worden. Die ene is The Seasons maar ik ga ook vertellen dat deze niet meer meedeelt aan de Story of the Year. De reden hiervoor is dat ik te veel verhalen ben begonnen en te veel chaos heb daardoor, ik zet ze liever inactief en ga er serieuzer mee aan de gang om hopelijk ooit eens iets echt te publiceren =]

    Mijn grote excuus aan al mijn abo's vooral die van 'de vierde dimensie' aangezien ik dat verhaal nog niet eens begonnen ben.
    Ik zal voornamelijk nog hp fanfiction gaan schrijven daarvoor mag je natuurlijk altijd een kijkje nemen op mijn profiel (=

    xAlley aka Jazz.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Aww, jammer :c
    Maar ik zal je HP's wel lezen. Houd me op de hoogte!


    26 - 02 - '16

    Awh, dat is echt jammer!!


    -

    Alecia schreef:
    Aww, jammer :c
    Maar ik zal je HP's wel lezen. Houd me op de hoogte!

    Ik dacht dat je wilde zeggen 'met Quizlet' hahaha, domme ik, wie wilt daar nou mee stoppen? :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jammer! Ik was erg benieuwd naar je nieuwe story. Maar ik begrijp je wel.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    @Alecia&Limits zal ik doen. (:
    @Jacco, hoe zou ik nou kunnen stoppen met Q (cat) hahaha
    @Parachutes, ja ik was er zelf ook wel benieuwd naar wat jullie er van zouden vinden maar momenteel heb ik wel meer te doen.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Noesssss!
    Jazz! Waarom doe je me dit aan? D:
    Het is wel begrijpelijk natuurlijk, onze story (Fake Smile) moet ik nu alleen gaan schrijven, maar ach.
    Jammer Jazz. D: Veel sterkte met je schrijfchaos


    Some people are art and do art at the same time

    Xenophilius schreef:
    Ik dacht dat je wilde zeggen 'met Quizlet' hahaha, domme ik, wie wilt daar nou mee stoppen? :W


    + Wel jammer, of course.


    Tijd voor koffie.

    Xenophilius schreef:
    Ik dacht dat je wilde zeggen 'met Quizlet' hahaha, domme ik, wie wilt daar nou mee stoppen? :W


    Dat dacht ik dus ook ! ;p

    Goed dat je dat doet !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Moore schreef:
    Noesssss!
    Jazz! Waarom doe je me dit aan? D:
    Het is wel begrijpelijk natuurlijk, onze story (Fake Smile) moet ik nu alleen gaan schrijven, maar ach.
    Jammer Jazz. D: Veel sterkte met je schrijfchaos


    Nee Emma ik wil nog wel aan Fake Smile blijven schrijven hoor =] dat vind ik leuk alleen mijn eigen verhalen gaan inactief


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Alley schreef:
    (...)

    Nee Emma ik wil nog wel aan Fake Smile blijven schrijven hoor =] dat vind ik leuk alleen mijn eigen verhalen gaan inactief

    Facepalm. Ik heb je nu als co-auteur verwijderd en alles.. o shizzle.


    Some people are art and do art at the same time