• Welkom bij Quizlet Next Topmodel.
    Uit een van de duizenden inzendingen zijn er 12 modellen geselecteerd die aan de 10e editie mee mag doen van Quizlet Next Topmodel.
    Gefeliciteerd want jij bent een van de 12 modellen die de 2/3 juryleden heeft uitgekozen. De overige infomatie zal je via de mail ontvangen.

    Met vriendelijke groet
    Modellenbureau Vogue


    Het gaat er dus om dat er 12 modellen in een huis worden gestopt voor 6 weken. per week vallen er 2 kandidaten af wat er soms ook 1 zal zijn (de 3e dag en de 7e dag). In die week zullen er ook opdrachten zijn (2 minimaal). De mensen die afvallen worden automatisch bij de jury toegevoegd en kunnen per ronde 1 keer stemmen door een privé bericht te sturen naar mij en Scairp. Die worden ook meegerekend tijdens het afvallen.

    Jury max 2
    - Gereseveerd Selena Gomez - Scairp
    -Gereseseveerd Emily Osment - MaitePayne

    12 modellen
    - Elyssa Rea Simms - Unimaginable
    - Bentley Edward Cooper - Pharrell
    - Milano Ralph Shayfield - Abelard
    - Leonardo "Leo" García - Ribery
    - Eleonora 'Elinor' Woods - Pom
    - gereserveerd door OldHeaven
    - Miley Natasha Guyher - bakkali
    - Candice Aubree Hensley - Prinsloo
    - Benthe Alli Lockwood - Fericire
    - Marc-Marie ''Marc'' Robinson - BeMe
    - Jessica Eleanor Brooks - Nathness
    - Maia Juliet Lawson - Memoria



    Regels
    - Meer dan vier regels!
    - 16+ mag.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    - Geen ruzie OOC, ICC mag wel.
    - Alleen ik en Scairp maken nieuwe topics aan.
    - Geen sneltrein.
    - 1 personage per persoon.
    - De modellen zijn NIET bekend
    - Als je een week niet reageert word je zonder pardon eruit gezet en word er een reserve gezocht.


    Rol:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    18 tot 24
    Innerlijk:
    2 regels moet wel kunnen
    Uiterlijk
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 13:11 ]


    Do what you love, love what you do

    Abelard schreef:
    Ja, dan nog. Dan betekent het niet dat zij perse een beroemdheid hoeft. Dit slaat echt werkelijk nergens op. Als de jury een beroemdheid heeft, geef de kandidaten dan ook een beroemdheid. ._.


    Maar meestal in het echt zijn de juryleden ook beroemdheden en de Kandidaten gewone mensen


    Do what you love, love what you do

    Ik reserveer een jongen


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    (Volgens mij is het gewoon zo dat je een jury van beroemde mensen heb en dan onbekende kandidaten, zoals bij veel shows.)

    En ik zal haar vanavond/morgen invullen^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Xenophilius schreef:
    Ik reserveer een jongen


    Oke :)


    Do what you love, love what you do

    Als uiterlijk mogen we wel beroemdheden hebben toch?
    Ik vul morgen in


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Unimaginable schreef:
    (Volgens mij is het gewoon zo dat je een jury van beroemde mensen heb en dan onbekende kandidaten, zoals bij veel shows.)

    En ik zal haar vanavond/morgen invullen^^


    oke :)


    Do what you love, love what you do

    Daar heb je een punt. Toch slaat het nergens op. Mag ik een jongen? En mag je het uiterlijk wel van een beroemdheid?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Xenophilius schreef:
    Als uiterlijk mogen we wel beroemdheden hebben toch?
    Ik vul morgen in


    Ja normaal wel , oke


    Do what you love, love what you do

    Abelard schreef:
    Daar heb je een punt. Toch slaat het nergens op. Mag ik een jongen? En mag je het uiterlijk wel van een beroemdheid?

    Ja, wrm slaat het nergens op?

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 22:56 ]


    Do what you love, love what you do

    -

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 23:44 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Oh, mag ik een man reserveren? :'D


    ars moriendi


    Welkom bij Quizelet Next Topmodel.
    Uit een van de duizenden inzendingen zijn er 12 modellen geselecteerd die aan de 10e editie mee mag doen van Quizelet Next Topmodel.
    Gefeliciteerd want jij bent een van de 12 modellen die de 2/3 juryleden heeft uitgekozen. De overige infomatie zal je via de mail ontvangen.

    Met vriendenlijke groet
    Modellenbureau Vogue


    Het gaat er dus om dat er 12 modellen in een huis worden gestopt voor 6 weken. per week vallen er 2 kandidaten af wat er soms ook 1 zal zijn (de 3e dag en de 7e dag). In die week zullen er ook opdrachten zijn (2 minimaal). De mensen die afvallen worden automatisch bij de jury toegevoegd en kunnen per ronde 1 keer stemmen door een privé bericht te sturen naar mij en Scairp. Die worden ook meegerekend tijdens het afvallen.

    Jury max 2
    - Gereseveerd Selena Gomez - Scairp
    -Gereseseveerd - MaitePayne

    12 modellen
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -


    Regels
    - Meer dan vier regels!
    - 16+ mag.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    - Geen ruzie OOC, ICC mag wel.
    - Alleen ik en Scairp maken nieuwe topics aan.
    - Geen sneltrein.
    - 1 personage per persoon.
    - Resevering blijven 24 uur staan
    - De modellen zijn NIET bekend



    Rol:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    18 tot 24
    Innerlijk:
    2 regels moet wel kunnen
    Uiterlijk
    Extra:




    Eigenlijk moest hij zo worden.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rol:Eén van de twaalf modellen/kandidaten.
    Naam: Elyssa Rea Simms
    Geslacht:Vrouwelijk
    Leeftijd: 20, *19 maart*
    Innerlijk: Elyssa is een erg druk en en energiek meisje. Ze vind het soms erg moeilijk on stil te zitten en heeft maar erg weinig geduld. Ze houdt erg veel van lange stukken lopen of rennen, maar de meeste sporten vindt ze maar niks. Ze is ook erg eerlijk en is een verschrikkelijke leugenaar, meestal als ze een leugen probeert te vertellen gaat ze stotteren en verteld ze verschillende verhalen. Ondanks dat ze erg druk is en niet goed is in liegen, kan ze erg goed haar mond houden en dingen achterhouden. Ze zal heel veel doen om te winnen en heeft een 'het doel heiligt de middelen'-instelling. Ze kan goed luisteren en kan meestal ook wel aan de verwachtingen van andere voldoen, al vindt ze dit moeilijk. Ze is niet snel bang en is ook niet snel onder de indruk, toch heeft ze een ongelofelijke angst voor kleine ruimtes. Hier moet ze echter wel over heen komen. Elyssa is tegen de meeste mensen wel aardig en is altijd bereid om iemand een (tweede) kans te geven. Ze wordt niet snel boos en als ze boos is duurt dat meestal niet lang. Ze is ook niet iemand waar je bang van bent als ze boos is.
    Uiterlijk



    marina laswick
    Elyssa heeft grijs blauwe ogen, met een mooie lange wimpers. Haar haar, wat van origineel bruin is, wordt als sinds de middelbare school geblondeerd. Haar haar is half lang tot lang en ze heeft het liever ook niet korter dan dat. Ze heeft volle lippen, die een licht roze kleur hebben. Haar huid is van zichzelf vrij egaal, al heeft deze zonder make-up genoeg oneffenheden. Ze is 1,71 lang en draagt daarom vaak hakken om langer te lijken dan ze echt is. Elyssa heeft dress size 2, maar wel rij grote voeten, ze heeft namelijk maat 40.
    Extra: -komt-


    Ik maak haar later af en pas haar nog iets aan.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 16:08 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ribery schreef:
    Oh, mag ik een man reserveren? :'D


    Ja tuurlijk c:


    Do what you love, love what you do

    Unimaginable schreef:
    Rol:Eén van de twaalf modellen/kandidaten.
    Naam: Elyssa Rea Simms
    Geslacht:Vrouwelijk
    Leeftijd: 20, *19 maart*
    Innerlijk: -komt-
    Uiterlijk



    marina laswick
    Elyssa heeft grijs blauwe ogen, met een mooie lange wimpers. Haar haar, wat van origineel bruin is, wordt als sinds de middelbare school geblondeerd. Haar haar is half lang tot lang en ze heeft het liever ook niet korter dan dat. Ze heeft volle lippen, die een licht roze kleur hebben. Haar huid is van zichzelf vrij egaal, al heeft deze zonder make-up genoeg oneffenheden. Ze is 1,71 lang en draagt daarom vaak hakken om langer te lijken dan ze echt is. Elyssa heeft dress size 2, maar wel rij grote voeten, ze heeft namelijk maat 40.
    Extra: -komt-


    Ik maak haar later af en pas haar nog iets aan.


    leuk zet haar erbij ps. je éne foto werkt niet

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 12:59 ]


    Do what you love, love what you do