• Welkom bij Quizlet Next Topmodel.
    Uit een van de duizenden inzendingen zijn er 12 modellen geselecteerd die aan de 10e editie mee mag doen van Quizlet Next Topmodel.
    Gefeliciteerd want jij bent een van de 12 modellen die de 2/3 juryleden heeft uitgekozen. De overige infomatie zal je via de mail ontvangen.

    Met vriendelijke groet
    Modellenbureau Vogue


    Het gaat er dus om dat er 12 modellen in een huis worden gestopt voor 6 weken. per week vallen er 2 kandidaten af wat er soms ook 1 zal zijn (de 3e dag en de 7e dag). In die week zullen er ook opdrachten zijn (2 minimaal). De mensen die afvallen worden automatisch bij de jury toegevoegd en kunnen per ronde 1 keer stemmen door een privé bericht te sturen naar mij en Scairp. Die worden ook meegerekend tijdens het afvallen.

    Jury max 2
    - Gereseveerd Selena Gomez - Scairp
    -Gereseseveerd Emily Osment - MaitePayne

    12 modellen
    - Elyssa Rea Simms - Unimaginable
    - Bentley Edward Cooper - Pharrell
    - Milano Ralph Shayfield - Abelard
    - Leonardo "Leo" García - Ribery
    - Eleonora 'Elinor' Woods - Pom
    - gereserveerd door OldHeaven
    - Miley Natasha Guyher - bakkali
    - Candice Aubree Hensley - Prinsloo
    - Benthe Alli Lockwood - Fericire
    - Marc-Marie ''Marc'' Robinson - BeMe
    - Jessica Eleanor Brooks - Nathness
    - Maia Juliet Lawson - Memoria



    Regels
    - Meer dan vier regels!
    - 16+ mag.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    - Geen ruzie OOC, ICC mag wel.
    - Alleen ik en Scairp maken nieuwe topics aan.
    - Geen sneltrein.
    - 1 personage per persoon.
    - De modellen zijn NIET bekend
    - Als je een week niet reageert word je zonder pardon eruit gezet en word er een reserve gezocht.


    Rol:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    18 tot 24
    Innerlijk:
    2 regels moet wel kunnen
    Uiterlijk
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 13:11 ]


    Do what you love, love what you do

    Xenophilius schreef:
    Rol: Één van de twaalf modellen
    Naam: Bentley Edward Cooper
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: Bentley is achttien jaar oud en geboren op een zonnige 27 Juni 1995.
    Innerlijk: Bentley is in de vroege pubertijd erg veranderd. Zo was hij toen hij vijftien jaar was een echt drankorgel en ging elke donderdag-, vrijdag-, zaterdag- en zondagavond de stad in. Was niet vies van seks, drank en drugs en vond vechtpartijen geweldig. Rond zijn zeventiende kwam al snel de volwassenheid en gaat hij minder uit, vecht niet meer en drugs is verleden tijd.
    Hij is nu veel rustiger en geduldiger en scheldt ook minder vaak. Dit betekend niet dat hij niet meer vloekt, maar het is wel geminderd. Hij is sportief zowel fysiek als mentaal.
    Hij is nooit chagrijnig, of nou ja, nooit, bijna nooit. Je moet hem wel heel erg irriteren mocht hij chagrijnig worden.
    Hij is altijd enigskind geweest met rijke ouders, door deze verwennerij is hij wel arrogant geworden. Hij heeft een paar vrienden die hij goed genoeg vindt, andere mensen boeit hem niks.
    Uiterlijk:



    - Paddy Mitchell
    Extra: Bentley rookt nog steeds, maar laat zijn tanden altijd bleken, zodat hij nog wel een mooi, wit, gebit heeft.
    Hij heeft een hondje, genaamd Stitch, die hij mee heeft genomen naar het huis - if it's possible :Y) -


    Ja huisdieren zijn toegestaan als ze maar niet te wild zijn, anders worden ze weggestuurd


    Do what you love, love what you do

    MaitePayne schreef:
    (...)

    Ja huisdieren zijn toegestaan als ze maar niet te wild zijn, anders worden ze weggestuurd
    Ik wil geen andere dieren, alleen Stitch (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Xenophilius schreef:
    (...)Ik wil geen andere dieren, alleen Stitch (cat)


    okej


    Do what you love, love what you do

    Ik doe ook mee, is reserveer een meisje :)

    Maak het zo ^^


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Kan ik reserveren, zal morgen aanmaken


    ©1998

    Madiba schreef:
    Ik doe ook mee, is reserveer een meisje :)

    Maak het zo ^^


    oke :)


    Do what you love, love what you do

    BlackAlpha schreef:
    Kan ik reserveren, zal morgen aanmaken


    Ja tuurlijk


    Do what you love, love what you do

    Rol: Model
    Naam: Eleonora 'Elinor' Woods
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 19
    Innerlijk: Elinor is een meisje van weinig woorden. Ze zegt eigenlijk bijna nooit wat ze voelt en denkt. Vaak komt ze emotieloos over. Ze heeft echter een hoofd waarin het vaak erg druk is. Elinor kan niet goed tegen drukte en mijdt daardoor het liefst grote massa's mensen. Ze is een meisje dat erg vriendelijk kan zijn, maar ook haar mood-swings heeft. Ze is redelijk snel op haar teentjes getrapt en kan soms vrij pittig reageren. Ze is verder wel erg intelligent en ambitieus.
    Uiterlijk:



    - Doutzen Kroes
    Extra: Ze heeft een kat genaamd Bubbles.


    26 - 02 - '16

    Abelard schreef:
    Rol: Model
    Naam: Milano Ralph Shayfield
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: Negentien
    Innerlijk: Milano is een opgewekte, vrolijke jongen die enthousiast door het leven gaat. Hij maakt overal een grapje van en zelfs bij de serieuste dingen kan hij nogal melig zijn. Zijn passie voor mode en kleding heeft ie van zijn moeder geërfd, waar hij erg blij om is. Milano is erg zorgzaam voor zijn familie, maar zoals bij elke tiener zou hij liever in het bijzijn van andere mensen, bij zijn vrienden zijn. Natuurlijk kan hij erg chagrijnig zijn en heeft echt ochtend dat ie te vroeg op staat, voor hem dan, een ochtendhumeur waarbij je maar beter uit zijn buurt kan blijven. Als er iets is verschuilt Milano het niet. Woedend, verdrietig, bang of wat dan ook, hij is net een open boek. Soms kan dat heel handig zijn maar soms is het zwaar irritant. Nooit zal Milano echt boos worden op iemand die een ding per ongeluk verkeerd heeft gedaan.
    Uiterlijk:



    Extra: Ook Milano heeft een huisdier. Hij heeft Poppy, een baardagame. Poppy is zijn beste vriendin, al klinkt het heel raar. Omdat Milano geen verdere goede vrienden heeft gehad wilt hij er nu geen. Hij was altijd de jongen wie niet genoeg geld had voor alle mooie en dure dingen. Nu zijn vader een betere baan heeft en zijn moeder meer werkt hebben ze genoeg geld waarbij ook Milano het allemaal heeft. Soms kan hij overdrijven met zijn kledingsmaak door teveel van het goede aan te doen.


    Milano is af.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rol: Één van de twaalf modellen
    Naam: Miley Natasha Guyher
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: Miley is 19 jaar (18 september)
    Innerlijk: Miley is een meisje dat best zelfverzekerd is, ze durft veel en is totaal niet bang om contacten met andere te leggen. Toch is Miley in het begin altijd wel wat rustiger dan als je haar lang kent. Zij is meestal wel al snel zichzelf en praat gewoon rustig met iedereen. Verder heeft Miley een specifieke manier van dingen doen en is ze vrij nauwkeurig en precies. Alles moet op haar manier en als dat niet gebeurd, kan ze vrij vervelend zijn. Dat resulteert in het feit dat ze een groot doorzettingsvermogen heeft en vrij ambitieus is.
    Uiterlijk:



    Ginta Lapina
    Miley is 1.78 meter lang en heeft maat 32
    Extra: Miley is opgegroeid op een boerderij met haar ouders, drie oudere broers en haar opa. Door de klusjes werd ze perfectionistisch mede door haar treiterende broers.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 23:41 ]


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Rol: Mannelijk model
    Naam: Leonardo "Leo" García
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 23 (30 juli)
    Innerlijk: Leo is een ontzettend sportieve, goedlachse jongeman en bij de dames vooral erg interessant vanwege zijn donkere krullen en mysterieuze, donkere ogen. Hij is heel graag onder de mensen. Mede doordat hij veel aan teamsport doet (voetbal, basketbal en tennis) is hij goed in contacten leggen met anderen. Toch blijft het altijd bij het oppervlakkige. Hij lacht veel en graag en maakt grappen op zijn tijd, maar er zijn maar heel weinig mensen die hem ooit hebben zien huilen. Zodra hij het moeilijk krijgt, zoekt hij het liefste zo snel mogelijk een verstop plek op om alleen te zijn. Om die reden houden zijn relaties, ondanks zijn knappe uiterlijk, nooit lang stand. Hij durft mensen gewoon niet dieper toe te laten.
    Uiterlijk



    Extra: Leo is van Spaanse komaf en spreekt daarom ook vloeiend zijn moedertaal. Hij heeft een grote, traditionele familie met veel broers en gaat nog graag langs bij zijn ouders om met de hele familie te genieten van de rijkelijke feestmaaltijden van zijn moeder. Daarnaast is hij een fervent voetbalsupporter.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 1:22 ]


    ars moriendi

    Kan ik een vrouw reserveren? (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Prinsloo schreef:
    Kan ik een vrouw reserveren? (:
    Ja hoor :'') welke moderator ben jij eigenlijk? Wat was je vorige Username?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Prinsloo schreef:
    Kan ik een vrouw reserveren? (:

    Yaay, Amy! -3-

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 10:23 ]


    ars moriendi

    Kan ik een meisje reserveren? Tenzij je liever een jongen hebt.


    Do what people say you can't.