• Welkom bij Quizlet Next Topmodel.
    Uit een van de duizenden inzendingen zijn er 12 modellen geselecteerd die aan de 10e editie mee mag doen van Quizlet Next Topmodel.
    Gefeliciteerd want jij bent een van de 12 modellen die de 2/3 juryleden heeft uitgekozen. De overige infomatie zal je via de mail ontvangen.

    Met vriendelijke groet
    Modellenbureau Vogue


    Het gaat er dus om dat er 12 modellen in een huis worden gestopt voor 6 weken. per week vallen er 2 kandidaten af wat er soms ook 1 zal zijn (de 3e dag en de 7e dag). In die week zullen er ook opdrachten zijn (2 minimaal). De mensen die afvallen worden automatisch bij de jury toegevoegd en kunnen per ronde 1 keer stemmen door een privé bericht te sturen naar mij en Scairp. Die worden ook meegerekend tijdens het afvallen.

    Jury max 2
    - Gereseveerd Selena Gomez - Scairp
    -Gereseseveerd Emily Osment - MaitePayne

    12 modellen
    - Elyssa Rea Simms - Unimaginable
    - Bentley Edward Cooper - Pharrell
    - Milano Ralph Shayfield - Abelard
    - Leonardo "Leo" García - Ribery
    - Eleonora 'Elinor' Woods - Pom
    - gereserveerd door OldHeaven
    - Miley Natasha Guyher - bakkali
    - Candice Aubree Hensley - Prinsloo
    - Benthe Alli Lockwood - Fericire
    - Marc-Marie ''Marc'' Robinson - BeMe
    - Jessica Eleanor Brooks - Nathness
    - Maia Juliet Lawson - Memoria



    Regels
    - Meer dan vier regels!
    - 16+ mag.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    - Geen ruzie OOC, ICC mag wel.
    - Alleen ik en Scairp maken nieuwe topics aan.
    - Geen sneltrein.
    - 1 personage per persoon.
    - De modellen zijn NIET bekend
    - Als je een week niet reageert word je zonder pardon eruit gezet en word er een reserve gezocht.


    Rol:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    18 tot 24
    Innerlijk:
    2 regels moet wel kunnen
    Uiterlijk
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 13:11 ]


    Do what you love, love what you do

    In de beginpost staat nog bijna overal dat er twaalf modellen gezocht worden..


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Xenophilius schreef:
    Cara is leuk!

    Haha, vind ik ook. ;3 Ik was echt verbaasd dat nog niemand haar had genomen.

    Maia is klaar.^^

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 13:55 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Haha, vind ik ook. ;3 Ik was echt verbaasd dat nog niemand haar had genomen.

    Maia is klaar.^^


    Haha, ik wist gewoon dat iemand anders haar zal gaan nemen ^^ Daarom ben ik opzoek gegaan naar een andere model :')


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Madiba schreef:
    (...)

    Haha, ik wist gewoon dat iemand anders haar zal gaan nemen ^^ Daarom ben ik opzoek gegaan naar een andere model :')

    Haha.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik kan hem morgen pas invullen. Zo musical en op mobiel is perso maken irri.

    Ik houd nu al van maia


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Xenophilius schreef:
    Ik houd nu al van maia

    Hehe(krul)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Xenophilius schreef:
    In de beginpost staat nog bijna overal dat er twaalf modellen gezocht worden..


    Dat is niet zo erg denk ik


    Do what you love, love what you do

    BeMe schreef:
    Ik kan hem morgen pas invullen. Zo musical en op mobiel is perso maken irri.


    Niet erg hoor :) I know!

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 19:28 ]


    Do what you love, love what you do

    Nog 3 mensen en MaitePayne moet Emeli Osment nog. Ik denk dat als iedereen hun rol vol morgenavond heeft ingevuld ik het topic morgenavond maak.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Maar we leven dus samen in één huis zoals America's / Benelux's Next Top Model? En een photoshoot, is dat ook hetzelfde zoals die programma's?
    Ik heb nu dus het idee dat het zo is als deze programma's, maar als dat niet zo iets moet je het zeggen :')


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Madiba schreef:
    Maar we leven dus samen in één huis zoals America's / Benelux's Next Top Model? En een photoshoot, is dat ook hetzelfde zoals die programma's?
    Ik heb nu dus het idee dat het zo is als deze programma's, maar als dat niet zo iets moet je het zeggen :')


    Ja het is zo :)


    Do what you love, love what you do

    Cairde schreef:
    Nog 3 mensen en MaitePayne moet Emeli Osment nog. Ik denk dat als iedereen hun rol vol morgenavond heeft ingevuld ik het topic morgenavond maak.


    Nog 1 rol vrij, ja ze is goed kan zijn dat ik haar nog een beetje verander maar waarschijnlijk niet echt, is goed :)


    Do what you love, love what you do

    Madiba schreef:
    Maar we leven dus samen in één huis zoals America's / Benelux's Next Top Model? En een photoshoot, is dat ook hetzelfde zoals die programma's?
    Ik heb nu dus het idee dat het zo is als deze programma's, maar als dat niet zo iets moet je het zeggen :')
    Ja wij geven dus een opdracht en daar moet je een bijpassende foto bij zoeken.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...)Ja wij geven dus een opdracht en daar moet je een bijpassende foto bij zoeken.


    En als je geen bijpassende foto kunt vinden?


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~