• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Ik heb per ongeluk op het verkeerde knopje geklikt bij het vorige topic waardoor hij verwijderd werd I'm so sorry D:

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 juli 2013 - 14:49 ]


    Life is hard and then we die

    Elvenking schreef:
    Uuugh, I feel sick. :c
    Mweh ik krijg zelfs een hekel aan mezelf. Dafuq am I doing.

    Beterschap!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Beterschap!

    Dankje

    Hoe muziek me euforisch kan laten voelen... Heerlijk. ;D


    You are beautiful, you are love.

    Ik moet echt stoppen met nadenken.


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.


    26 - 02 - '16

    Yay, Lil Twist Tuesdays :Y).


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik moet slapen maar ik wil niet D:


    26 - 02 - '16

    god... serieus brain waarom nu?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    mentale breakdown. fuck het gaat eigenlijk toch niet zo best met mij... door blijven rennen werkt niet. stilstaan evenmin. geen idee hoe ik verder kan. zoveel lasten op mijn schouders. lichaam, geest, school, vrienden, familie... ik kan niets laten vallen maar toch kan ik het allemaal niet meer aan. hulp vragen vind ik zo moeilijk, en als ik het doe, ik schreeuw om hulp... dan lijkt niemand te antwoorden. alsjeblieft ik kan het allemaal niet alleen ookal zou ik nog zo graag willen, ik heb jullie zo hard nodig keer mij niet de rug. ik mis jullie steun gewoon een arm rond mijn schouder gewoon even geen woorden alleen die vriendschappelijke blik.
    een mens kan 10.000 mensen rond zich hebben en nog eenzaam zijn...

    even een heel erg moeilijk momentje met mijzelf, zie dit alsjeblieft niet als aandacht trekken maar ik moest het ff van mijzelf afschrijven


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Fijn. Nu krijg ik vanavond meer dan tien kinderen op me af die niet kunnen slapen. Dat word de hele nacht opblijven en mezelf wat liedjes op de piano aanleren. Iemand nog suggesties?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sommige mensen weten waarschijnlijk niet wat privacy wel niet betekend. Ik haar de camera zeg!!1 Geniale maar ook een vreselijke uitvinding.


    -

    Yeah, you're right! Why not ignore me this vacation? Make me feel lonely and deserted for weeks.
    You're only my friends anyway :')


    Tijd voor koffie.

    ik voel me gebroken... wil mn ogen weer dicht doen en gewoon deze dag weg slapen. i


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Gezellig als je oor dicht is en niet open wil gaan -.-


    16 - 09 - '17

    Mobiel gaat niet meer aan... super


    Life is hard and then we die