• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Ik heb per ongeluk op het verkeerde knopje geklikt bij het vorige topic waardoor hij verwijderd werd I'm so sorry D:

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 juli 2013 - 14:49 ]


    Life is hard and then we die

    Ik had het moeten weten. Een koortsblaas voor ik op vakantie vertrek kan er nog wel bij.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Up yours. Als niemand antwoord dan doe ik het ook niet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Het klinkt vast triest, maar ik ben trots op mezelf dat ik vandaag nog niet op FB heb gezeten. :'D
    Ik moet echt stoppen met continu online zijn en dingen posten.

    Omg, die sauna was zo lekker.


    Your make-up is terrible

    Ik heb zo geen zin om naar die vriendin toe te gaan mweh ik wil in mn bed liggen en niks doen

    Het stinkt hier naar opgewarmde bloemkool. Gatverdamme.


    26 - 02 - '16

    Gaan we daar nu ALWEER over beginnen? Het is allang weg, jezus ga geen ouwe koeien uit de sloot halen -.-


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    Omg, die sauna was zo lekker.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom denken mensen telkens dat ze dat kunnen zeggen. Heeft het meerwaarde; nee. Los je er iets mee op; nee. Do we care; nope.

    Pretty much relieved. (:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Lach me niet uit! T_T


    26 - 02 - '16

    Kind, ga weg! Ga met je broertjes en zusjes spelen en laat je oudere zus met rust die met haar vriendin wilt Skypen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Geen vriendjespolitiek, my ass. You bunch of boobies.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Taaaaaaaaaaaart!:9~