• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Ik heb per ongeluk op het verkeerde knopje geklikt bij het vorige topic waardoor hij verwijderd werd I'm so sorry D:

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 juli 2013 - 14:49 ]


    Life is hard and then we die

    Pom schreef:
    (...)

    Ik stuur je wel het lijstje


    Alleen Kwijt en 4Everdeen heb ik lang gehouden. Nu zoek ik nog steeds naar een Username die ik lang wil houden...


    Tijd voor koffie.

    Puzzel schreef:
    (...)

    Alleen Kwijt en 4Everdeen heb ik lang gehouden. Nu zoek ik nog steeds naar een Username die ik lang wil houden...


    Ik ook hoor, maar ik heb nu maar even een oude terug genomen. Omdat Pom mijn favoriete kat is en ik hem nu een beetje mis. Hij is thuis en ik ben bij m'n vriend.


    26 - 02 - '16

    Pom schreef:
    (...)

    Ik ook hoor, maar ik heb nu maar even een oude terug genomen. Omdat Pom mijn favoriete kat is en ik hem nu een beetje mis. Hij is thuis en ik ben bij m'n vriend.


    Awh, I love cats! Ik vind Pom een leuke username (:


    Tijd voor koffie.

    Ik kan echt niet snappen dat mensen foto's van zichzelf in bikini op facebook zetten. Die foto's kunnen overal terecht komen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    Ik kan echt niet snappen dat mensen foto's van zichzelf in bikini op facebook zetten. Die foto's kunnen overal terecht komen.


    Mehehe, de meeste willen mensen toch niet eens zien.

    Maar zo erg is het toch niet, je gaat ook in bikini naar het strand en dan kunnen mensen je zien en foto's van je maken. Het is maar een bikini.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 18:45 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Mehehe, de meeste willen mensen toch niet eens zien.

    Maar zo erg is het toch niet, je gaat ook in bikini naar het strand en dan kunnen mensen je zien en foto's van je maken. Het is maar een bikini.


    Het zou nogal eng zijn als een random persoon een foto van je zo maken in je bikini .-.
    En het kan wel "maar een bikini" zijn, maar ik heb liever niet foto's van me rond zwerven op internet waar ik in bikini op sta. Anderen blijkbaar wel xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hm, ik houd er niet van als mensen arrogant zijn. :c

    Puzzel schreef:
    (...)

    Awh, I love cats! Ik vind Pom een leuke username (:


    I love cats too C:
    En dankjewel


    26 - 02 - '16

    Ik mag jou echt niet meer. :c

    Ah het is echt heerlijk en het voelt als thuiskomen <3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Don't you worry, love. <3


    † Love? I want to sleep.

    En dan is je hele profiel weg.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Gelukkig ging alles goed vandaag.


    Caution first, always.

    Holy fuck, ik heb zo'n leuk idee ervoor! :D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Holy fuck, ik heb zo'n leuk idee ervoor! :D.

    Zuigzoen!


    † Love? I want to sleep.