• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Ik heb per ongeluk op het verkeerde knopje geklikt bij het vorige topic waardoor hij verwijderd werd I'm so sorry D:

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 juli 2013 - 14:49 ]


    Life is hard and then we die

    Sigh. Wáárom droom ik de laatste tijd alleen maar dat Pom doodgaat. Ik wil dat niet eens. Nu ben ik elke avond bang als hij naar buiten gaat, dat hij niet mee terug komt of dat hij een plekje heeft gezocht :c


    26 - 02 - '16

    fireflower schreef:
    (...)welcome back :P

    Hahah, Thank You :D
    It's good 2 be back (wbw)


    -

    Godverdomme, hou je nog op met zeuren? Je doet verdorie niks anders meer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Sigh ;c


    26 - 02 - '16

    Now you see me is echt één van de beste films allertijden.

    Stelletje uit de hoogte gevallen mongolen.


    Your make-up is terrible

    Wauw. Laat maar dan.

    Ik vraag me echt af of die meisjes bij ANTM wel door hebben dat wat ze zeggen, later op TV komt en dat dát ze in een heel ander licht zal zetten.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 23:42 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lahey schreef:
    Ik vraag me echt af of die meisjes bij ANTM wel door hebben dat wat ze zeggen, later op TV komt en dat dát ze in een heel ander licht zal zetten.


    ANTM?


    26 - 02 - '16

    Pom schreef:
    (...)

    ANTM?


    America's Next Topmodel.
    Seriously, mensen op camera uitschelden voor bitch is nou niet bepaald het slimste wat je kan doen.
    Ik kan echt niet geloven hoe gemeen sommige van die meisjes zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    (...)

    America's Next Topmodel.
    Seriously, mensen op camera uitschelden voor bitch is nou niet bepaald het slimste wat je kan doen.
    Ik kan echt niet geloven hoe gemeen sommige van die meisjes zijn.


    Inderdaad ja. Dat schrikt mij soms wel een beetje af. Ik wil namelijk iets gaan doen met mijn fotoshoot foto's, maar als dat hele wereldje zo in elkaar zit is het gewoon niks voor mij D:


    26 - 02 - '16

    Pom schreef:
    (...)

    Inderdaad ja. Dat schrikt mij soms wel een beetje af. Ik wil namelijk iets gaan doen met mijn fotoshoot foto's, maar als dat hele wereldje zo in elkaar zit is het gewoon niks voor mij D:


    Er zijn nog zes meisjes over, en van maar één daarvan heb ik niet iets slechts horen zeggen over een ander. En die meisjes die dan zeggen "Oh, zij verdient het echt niet om hier te zijn, ze heeft nog geen enkele goede foto gehad en social media vindt haar ook niet. Ik snap niet wat ze hier doet." "Zij is alleen maar goed in high fashion. Van de rest bakt ze niks. Ik hoop dat het een commerciële fotoshoot wordt, dan gaat die bitch eruit".
    Ik heb dan echt iets van: "Nee, jíj verdient het niet om daar te zijn".
    Ik hoop echt dat ze zichzelf terug zien en zich diep schamen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Echt omg, ik snap niet dat mensen zoiets kunnen zeggen over kunst.. Ik heb echt een hekel aan zulke mensen.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 23:59 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lahey schreef:
    (...)

    Er zijn nog zes meisjes over, en van maar één daarvan heb ik niet iets slechts horen zeggen over een ander. En die meisjes die dan zeggen "Oh, zij verdient het echt niet om hier te zijn, ze heeft nog geen enkele goede foto gehad en social media vindt haar ook niet. Ik snap niet wat ze hier doet." "Zij is alleen maar goed in high fashion. Van de rest bakt ze niks. Ik hoop dat het een commerciële fotoshoot wordt, dan gaat die bitch eruit".
    Ik heb dan echt iets van: "Nee, jíj verdient het niet om daar te zijn".
    Ik hoop echt dat ze zichzelf terug zien en zich diep schamen.


    Mee eens. Die meiden hebben veel te veel kapsones.


    26 - 02 - '16