• Hoi allemaal ik zoek een filmpje.

    Het filmpje is tijden het Up All Night concert, waar weet ik niet en welk nummer weet ik ook niet. Vlak voor Niall zijn solo roept iemand dat hij lelijk is waardoor hij in huilen uitbarst. Louis neemt zijn solo over en Zayn knuffelt hem.

    Ik krijg alleen maar plaatjes gevonden maar ik wil het filmpje graag zien. Ik heb hier tussen de topics gekeken, youtube grotendeels al af gezocht en google ook al. Dus mocht je het weten, wil je me dan een linkje geven...? Dankjewel alvast.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik vind dat mensen hier echt superlullig reageren. Het is hartstikke gemeen om zoiets te doen en ik vind het zielig voor die jongen, voor allemaal trouwens dat ze constant allerlei scheldwoorden over zich heen krijgen. Het is niet minder erg dan iemand anders.


    Your make-up is terrible

    Ik heb gezocht, maar ik kon het niet vinden.
    Sorry:(.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 13:23 ]


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    dooddoenervo schreef:
    Wacht hij begon te wenen omdat iemand hem lelijk noemde?
    De gemmidelde puber wordt voor veel erger uitgescholden.

    Ik heb geen filmpje sorry..

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 13:24 ]


    Whut

    Assassin schreef:
    Ik vind dat mensen hier echt superlullig reageren. Het is hartstikke gemeen om zoiets te doen en ik vind het zielig voor die jongen, voor allemaal trouwens dat ze constant allerlei scheldwoorden over zich heen krijgen. Het is niet minder erg dan iemand anders.


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    IrishNialler schreef:
    Gelieve geen rare dingen plaatsen, ik vraag gewoon op een filmpje dan hoef je er niet gelijk zo op te reageren dat slaat nergens op.
    Ik vraag gewoon of iemand een filmpje heeft en niet hoe je er over denkt.


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Assassin schreef:
    Ik vind dat mensen hier echt superlullig reageren. Het is hartstikke gemeen om zoiets te doen en ik vind het zielig voor die jongen, voor allemaal trouwens dat ze constant allerlei scheldwoorden over zich heen krijgen. Het is niet minder erg dan iemand anders.


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    dooddoenervo schreef:
    Wacht hij begon te wenen omdat iemand hem lelijk noemde?
    De gemmidelde puber wordt voor veel erger uitgescholden.

    Klopt,ik snap dat je als 5 jarige begint te wenen maar als je beroemd bent moet je toch tegen een stootje kunnen.


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    USB schreef:
    (...)
    Klopt,ik snap dat je als 5 jarige begint te wenen maar als je beroemd bent moet je toch tegen een stootje kunnen.


    Ach kom op zeg. Ik ben geen fan van 1D, in tegendeel, maar ze krijgen echt veel te veel over zich heen. Omdat ze beroemd zijn betekent het niet dat ze minder menselijk zijn en dingen minder hard aankomen. Ze zijn vaak juist veel onzekerder dan anderen omdat iedereen op ze let en een oordeel klaar heeft.


    Your make-up is terrible

    USB schreef:
    (...)
    Klopt,ik snap dat je als 5 jarige begint te wenen maar als je beroemd bent moet je toch tegen een stootje kunnen.
    Ik denk dat betoemde mensen meer shit over zich heen krijgen dan vijfjarigen. We weten toch niet wat hij allemaal heeft meegemaakt, stop dan met zo lullig te reageren, jesus..
    OT: Sorry, ik kan hem niet vinden


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    USB schreef:
    (...)
    Klopt,ik snap dat je als 5 jarige begint te wenen maar als je beroemd bent moet je toch tegen een stootje kunnen.


    Sorry hoor, maar als je beroemd bent kunnen die rotopmerkingen ook nog gewoon zeer doen? Vooral als het "fans" zijn van One Direction. Echt, sommige mensen doen echt alsof tieneridolen robots zijn of zo.

    Ook nog even OT: Ik kan het filmpje ook niet vinden, sorry! Die foto van Niall en Zayn staat overal, maar dat filmpje lijkt van de aardbodem verdwenen te zijn zeg.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 13:28 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ach kom op zeg. Ik ben geen fan van 1D, in tegendeel, maar ze krijgen echt veel te veel over zich heen. Omdat ze beroemd zijn betekent het niet dat ze minder menselijk zijn en dingen minder hard aankomen. Ze zijn vaak juist veel onzekerder dan anderen omdat iedereen op ze let en een oordeel klaar heeft.

    Ik ben vroeger ook heel vaak uitgescholden geweest dingen zoals'de wereld zou zo veel mooier zijn als je er niet was' maar ik heb altijd mijn tranen in bedwang gehouden ik ik had geen steun, ik denk dat de mensen van 1D genoeg steun van hun fans krijgen.


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    USB schreef:
    (...)
    Ik ben vroeger ook heel vaak uitgescholden geweest dingen zoals'de wereld zou zo veel mooier zijn als je er niet was' maar ik heb altijd mijn tranen in bedwang gehouden ik ik had geen steun, ik denk dat de mensen van 1D genoeg steun van hun fans krijgen.
    Maar hij is jou niet


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    USB schreef:
    (...)
    Ik ben vroeger ook heel vaak uitgescholden geweest dingen zoals'de wereld zou zo veel mooier zijn als je er niet was' maar ik heb altijd mijn tranen in bedwang gehouden ik ik had geen steun, ik denk dat de mensen van 1D genoeg steun van hun fans krijgen.


    Dan vind ik het alleen maar lulliger dat je zo reageert, terwijl je zou moeten weten hoe het voelt. Nou het spijt me zeer dat niet iedereen even sterk is als jou en ik weet wel zeker dat hij het een stuk vaker hoort dan jou en ook een stuk ergere verwensingen.


    Your make-up is terrible

    USB schreef:
    (...)
    Ik ben vroeger ook heel vaak uitgescholden geweest dingen zoals'de wereld zou zo veel mooier zijn als je er niet was' maar ik heb altijd mijn tranen in bedwang gehouden ik ik had geen steun, ik denk dat de mensen van 1D genoeg steun van hun fans krijgen.


    Elk persoon is anders, hè? Dat zo'n opmerking hem één van de honderden keren overstuur maakt in het openbaar vind ik echt niet "zwak" of "kinderachtig" van hem of zo.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 13:32 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Assassin schreef:
    (...)

    Dan vind ik het alleen maar lulliger dat je zo reageert, terwijl je zou moeten weten hoe het voelt. Nou het spijt me zeer dat niet iedereen even sterk is als jou en ik weet wel zeker dat hij het een stuk vaker hoort dan jou en ook een stuk ergere verwensingen.

    Ik weet dat idolen genoeg comentaar over zich heen krijgen maar als hij er niet tegen kan waarom is hij in de eerste plaats dan in de showbizz gestapt?Dat is gewoon mijn menig.


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.