• Hoi allemaal ik zoek een filmpje.

    Het filmpje is tijden het Up All Night concert, waar weet ik niet en welk nummer weet ik ook niet. Vlak voor Niall zijn solo roept iemand dat hij lelijk is waardoor hij in huilen uitbarst. Louis neemt zijn solo over en Zayn knuffelt hem.

    Ik krijg alleen maar plaatjes gevonden maar ik wil het filmpje graag zien. Ik heb hier tussen de topics gekeken, youtube grotendeels al af gezocht en google ook al. Dus mocht je het weten, wil je me dan een linkje geven...? Dankjewel alvast.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Is dit 'm ?


    26 - 02 - '16

    USB schreef:
    (...)
    Ik weet dat idolen genoeg comentaar over zich heen krijgen maar als hij er niet tegen kan waarom is hij in de eerste plaats dan in de showbizz gestapt?Dat is gewoon mijn menig.

    Omdat hij van zingen houdt en van zijn vrienden, die hij niet kwijt wilt. Ook houdt ie van zijn fans. Daarom. En dan is jou mening wel heel egoïstisch.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Pom schreef:
    Is dit 'm ?



    Het "voorpagina plaatje" wel, maar de rest is van de Take Me Home tour, niet van de Up All Night tour haha. Dus ik denk niet dat dat 'm is.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Pennybags schreef:
    (...)

    Het "voorpagina plaatje" wel, maar de rest is van de Take Me Home tour, niet van de Up All Night tour haha. Dus ik denk niet dat dat 'm is.


    Ik weet er ook niks van hoor, haha :')
    Maar goed, ik zoek wel even verder.


    26 - 02 - '16

    Abelard schreef:
    (...)
    Omdat hij van zingen houdt en van zijn vrienden, die hij niet kwijt wilt. Ook houdt ie van zijn fans. Daarom. En dan is jou mening wel heel egoïstisch.

    Oke hij heeft nu fans maar als hij nooit in de showbizz was gestapt dan had hij er nu geen, maar ook geen haters en zingen kan je toch ook perfect in een -ik zeg maar- karaokebar.Vanaf het moment dat je in de showbizz stapt weet je dat je negatieve reacties zult krijgen.


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    USB schreef:
    (...)
    Ik weet dat idolen genoeg comentaar over zich heen krijgen maar als hij er niet tegen kan waarom is hij in de eerste plaats dan in de showbizz gestapt?Dat is gewoon mijn menig.


    Echt? Meen je dit serieus? Ik vraag toch ook niet waarom jij nog leeft terwijl je weet hoe hard de wereld is en hoeveel kritiek je krijgt/gaat krijgen. Wauw, ik wist niet dat iemand zo bekrompen kon denken.
    Sommige mensen doen het namelijk om het zingen, om hun muziek met de wereld en hun fans te delen. Ik denk niet dat hij er in eerste instantie op had gerekend dat hij in zo'n populaire boyband zou belanden die plotseling over de hele wereld bekend is.


    Your make-up is terrible

    USB schreef:
    (...)
    Oke hij heeft nu fans maar als hij nooit in de showbizz was gestapt dan had hij er nu geen, maar ook geen haters en zingen kan je toch ook perfect in een -ik zeg maar- karaokebar.Vanaf het moment dat je in de showbizz stapt weet je dat je negatieve reacties zult krijgen.


    Tuurlijk weet je dat, maar dat betekent niet dat dat je af en toe niet te veel kan worden.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Zit 't hier misschien tussen?


    26 - 02 - '16

    USB schreef:
    (...)
    Oke hij heeft nu fans maar als hij nooit in de showbizz was gestapt dan had hij er nu geen, maar ook geen haters en zingen kan je toch ook perfect in een -ik zeg maar- karaokebar.Vanaf het moment dat je in de showbizz stapt weet je dat je negatieve reacties zult krijgen.


    Dus hij mag zijn droom niet waarmaken "omdat ie niet tegen een stootje kan"? Dat is wel heel egoïstisch en arrogant. Wat, moet Lady Gaga maar stoppen met zingen "omdat ze anders is"? Zo doe je wel. Weet je, dit is wel heel triest wat jij nu doet. Ik heb een vreselijke hekel aan 1D maar ik zeg toch ook niet dat die jongen moet stoppen met zijn dromen waarmaken? Met een karaokebar verdiend ie geen cent. Als jij de kans kreeg om jouw droom waar te maken zou jij dat toch ook doen? En trouwens, als ie nooit mee had gedaan aan x Factor had ie nooit zijn vrienden ontmoet. Ik heb zo'n gevoel dat jouw beste vrienden niet zoveel voor jou betekenen ._.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Assassin schreef:
    (...)

    Echt? Meen je dit serieus? Ik vraag toch ook niet waarom jij nog leeft terwijl je weet hoe hard de wereld is en hoeveel kritiek je krijgt/gaat krijgen. Wauw, ik wist niet dat iemand zo bekrompen kon denken.
    Sommige mensen doen het namelijk om het zingen, om hun muziek met de wereld en hun fans te delen. Ik denk niet dat hij er in eerste instantie op had gerekend dat hij in zo'n populaire boyband zou belanden die plotseling over de hele wereld bekend is.

    Kijk: ik snap nu eenmaal dat hij beroemd is hij moeilijk kan stoppen,oké?
    Maar als je aan een zangprogramma meedoet moet je er mee rekening houden dat je ook bakken kritiek over je heen krijgt.


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.


    Dit is m' denk ik niet, maar ik zag m op tumblr en er stond iets bij over dus dat met Niall


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    USB schreef:
    (...)
    Kijk: ik snap nu eenmaal dat hij beroemd is hij moeilijk kan stoppen,oké?
    Maar als je aan een zangprogramma meedoet moet je er mee rekening houden dat je ook bakken kritiek over je heen krijgt.


    Ja, maar zijn droom was waarschijnlijk om mensen blij te maken met zijn muziek, niet om tienduizenden haatberichten binnen te krijgen. En ik weet het, die haat is een nadeel van zo'n baan, maar dan komen die dingen nog steeds hard aan.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Pennybags schreef:
    (...)

    Ja, maar zijn droom was waarschijnlijk om mensen blij te maken met zijn muziek, niet om tienduizenden haatberichten binnen te krijgen. En ik weet het, die haat is een nadeel van zo'n baan, maar dan komen die dingen nog steeds hard aan.

    Hier ben ik het je helemaal eens, natuurlijk kunnen sommige dingens hard aankomen maar dat was in een concertzaal, dat was één iemand uit een heel grote groep mensen de meeste zaten waarschijlijn daar om dingen zoals 'i love you' te roepen.Als hij nu eens elke keer zou lachen bij dat woord :')


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Gezocht maar alleen filmpjes met stukjes erin dat hij huilt


    Queer zijn is gewoon alles

    USB schreef:
    (...)
    Hier ben ik het je helemaal eens, natuurlijk kunnen sommige dingens hard aankomen maar dat was in een concertzaal, dat was één iemand uit een heel grote groep mensen de meeste zaten waarschijlijn daar om dingen zoals 'i love you' te roepen.Als hij nu eens elke keer zou lachen bij dat woord :')


    Hij is diegene van de band die het meest lacht ._.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."