• Ja, ik heb waarschijnlijk zonneallergie. Nou ja, mijn rechterpink is bedekt met kleine bultjes en het jeukt heel erg. Mijn moeder heeft ook jaren lang zonneallergie gehad vandaar dat ik dat dus denk. Ik ga nog naar de dokter dus wees vooral niet ongerust.

    Maar zijn jullie eigenlijk nog ergens allergisch voor?

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 16:23 ]


    Physics is awesome

    Nope.


    The odds are néver in our favor.

    Niet dat ik weet.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben allergisch voor het water van de Maas. Verder nergens voor.


    Take risks and conquer your fears.

    Soms heb ik hooikorts en last van stof. (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    kleurstoffen.


    -

    Stof. (cat)


    •*• Lululu •*•

    Niet echt.
    Ik had vorige week wel een soort van allergische reactie, leek het. Maar het waren gewoon honderden beetjes van een spinnetje volgens de spoedarts. (Ik moest van de mammie naar spoed omdat ik het opeens niet enkel meer op mijn benen had, maar ook op mijn buik, armen, nek/hals en gezicht. )

    Voor de rest kan ik niet tegen bepaalde pijnstillers. Dan moet ik om de 5 botten overgeven.

    Veel beterschap! Een zonneallergie is niet leuk.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Niet echt.
    Ik had vorige week wel een soort van allergische reactie, leek het. Maar het waren gewoon honderden beetjes van een spinnetje volgens de spoedarts. (Ik moest van de mammie naar spoed omdat ik het opeens niet enkel meer op mijn benen had, maar ook op mijn buik, armen, nek/hals en gezicht. )

    Voor de rest kan ik niet tegen bepaalde pijnstillers. Dan moet ik om de 5 botten overgeven.

    Veel beterschap! Een zonneallergie is niet leuk.


    Nee, als het echt zonneallergie is dan is het niet leuk. Ik heb waterpokken gehad maar mijn pink jeukt nu even erg als de waterpokken toen.

    En bedankt, ga morgen of woensdag wel naar de plaatsvervangende dokter.


    Physics is awesome

    Ik ben niet allergisch, maar ik kan absoluut niet tegen vis. Ik krijg 't gewoon benauwd als ik er een hap van binnenkrijg. Ik vind 't zo smerig.


    26 - 02 - '16

    Ik heb hooikoorts, en ik ben allergisch voor stof, katten, honden, hamsters & cavia's. Maar de allergie voor dieren is niet zo erg, en ik slik er speciale medicijnen voor dus ik heb geen last van onze huisdieren.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Een allergie voor nepgouden en nepzilveren oorbellen. Klinkt raar, maar het heeft altijd een grote invloed op me.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Voor van alles. Hooikoorts voor planten die het hele jaar door groeien (verschillende), stof en huisstofmijt. Ook een zonneallergie, maar dat heb ik eigenlijk alleen als ik naar Turkije ga en de hele dag in de zon kom, dan krijg ik overal rode vlekjes. Gelukkig jeukt het verder niet.
    Sterkte ermee! Er zijn gelukkig genoeg pilletjes tegen huiduitslag door allergie. :3


    Your make-up is terrible

    Pom schreef:
    Ik ben niet allergisch, maar ik kan absoluut niet tegen vis. Ik krijg 't gewoon benauwd als ik er een hap van binnenkrijg. Ik vind 't zo smerig.

    Dit heb ik ook een beetje.


    •*• Lululu •*•

    Abelard schreef:
    Ik heb hooikoorts, en ik ben allergisch voor stof, katten, honden, hamsters & cavia's. Maar de allergie voor dieren is niet zo erg, en ik slik er speciale medicijnen voor dus ik heb geen last van onze huisdieren.


    Dat is wel heftig. Ik bedoel, stof heb je overal wel en de zomer is nogal een naar seizoen voor mensen met hooikoorts.


    Physics is awesome

    Nathness schreef:
    Een allergie voor nepgouden en nepzilveren oorbellen. Klinkt raar, maar het heeft altijd een grote invloed op me.


    Dit heb ik ook :') dan beginnen mijn oren ontzettend hard te jeuken, dus ik kan ze maar 1 avond inhouden. Gelukkig kunnen ze wel goud en zilver aan (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien