• ik wil eventjes mijn story promoten :)
    daarbij mogen jullie ook je story's plaatsen.

    ow ja eigenlijk zoek ik ook nog een leukere en bij passendere titel, want ik vind deze niet zo leuk. Of jullie wel??


    Death passion



    Taylor William Jackson gaat studeren aan chichester college in England. Op zijn high school was hij een buiten beentje, lelijk was hij niet, nee dat zeker niet. Maar hij had geen grote mond, spijbelde nooit, ging nooit naar feestjes en als hij een meisje zag kon hij geen woord meer uit brengen. Kort gezegd hij was een ontzettend knappe studie bol.
    Maar op college heeft hij besloten om te veranderen, hij is van plan naar feesten en clubs te gaan. Al snel komt hij tot de ontdekking dat hij eerst ontgroent moet worden om “erbij” te horen.
    zijn opdracht houd in: vierentwintig uur in een oud huis op de heuvel van Chichester door brengen, er gaan geruchten dat het er spookt. En dat gerucht is waar. Als Taylor uit paniek door het huis rent valt hij door het plafond er wordt zelf een deel van het huis. De ontgroening wordt verboden, tot Taylor opluchting. Maar een jaar later wordt het weer gedaan, en tot Taylor zijn grote spijt wordt hij smoor verliefd op het arme bange meisje in het huis. Hij probeert haar te waarschuwen en gerust te stellen. Maar in plaats daarvan wordt het meisje alleen maar banger.
    gaat ze Taylor vertrouwen?


    het is eigenlijk een beetje gebaseerd op het eerste seizoen van American horror story.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 19:02 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Dit lijkt me wel interessant. Abo


    26 - 02 - '16

    Je maakt (een beetje) grammaticale fouten waardoor ik snel afhaak, sorry hiervoor.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik vind je titel wel passend. c:
    Oh, en als je toch je story hier mag promoten, hier is de mijne;


    Luna Knights is een meisje als geen ander. Met haar donkerblonde haren en haar grote blauwe ogen ziet ze er onschuldig uit, maar dat is ze ook. Totdat haar zesde verjaardag eraan zit te komen. Luna’s ouders worden overspoeld met onverklaarbare gebeurtenissen en weten zich geen raad. In de eerste instantie hebben ze niet eens in de gaten dat het Luna is die voor deze ophef zorgt totdat ook zijzelf drastisch veranderd, maar dit geldt niet enkel voor haar innerlijk.






    Niet voor de gevoelige lezers.
    Horror | Fantasy | Onbekende Personen
    Start 9 juli 2013.


    Skinless

    Moore schreef:
    Je maakt (een beetje) grammaticale fouten waardoor ik snel afhaak, sorry hiervoor.


    maak niet uit, ik weet dat ik dat doe ;)
    helaas maakt de grammatica controle op mijn computer grote fouten dan ik zelf dus dat heeft weinig zin om te gebruiken, hahaha.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Elvenking schreef:
    Ik vind je titel wel passend. c:
    Oh, en als je toch je story hier mag promoten, hier is de mijne;


    Luna Knights is een meisje als geen ander. Met haar donkerblonde haren en haar grote blauwe ogen ziet ze er onschuldig uit, maar dat is ze ook. Totdat haar zesde verjaardag eraan zit te komen. Luna’s ouders worden overspoeld met onverklaarbare gebeurtenissen en weten zich geen raad. In de eerste instantie hebben ze niet eens in de gaten dat het Luna is die voor deze ophef zorgt totdat ook zijzelf drastisch veranderd, maar dit geldt niet enkel voor haar innerlijk.






    Niet voor de gevoelige lezers.
    Horror | Fantasy | Onbekende Personen
    Start 9 juli 2013.


    Skinless


    Deze raad ik aan. _O_ :9~


    Some people are art and do art at the same time

    funky schreef:
    (...)

    maak niet uit, ik weet dat ik dat doe ;)
    helaas maakt de grammatica controle op mijn computer grote fouten dan ik zelf dus dat heeft weinig zin om te gebruiken, hahaha.

    Op Word ook?


    Some people are art and do art at the same time

    Moore schreef:
    (...)

    Deze raad ik aan. _O_ :9~


    oké!
    nou, dan neem ik er wel een abo op haha.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Moore schreef:
    (...)
    Op Word ook?


    ja, als ik het gebruik zit ik soms echt zo van whut...zelfs een kleuter weet dat je het met een 'het' schrijf en niet met een 'de'
    bijvoorbeeld ik schrijf: in het huis.
    en de computer zegt dat het: in de huis is.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    funky schreef:
    (...)

    ja, als ik het gebruik zit ik soms echt zo van whut...zelfs een kleuter weet dat je het met een 'het' schrijf en niet met een 'de'
    bijvoorbeeld ik schrijf: in het huis.
    en de computer zegt dat het: in de huis is.

    Huh? Hoe kan je computer dat je vertellen? Aangezien spelling controle alleen een rood streepje onder de woorden die niet bestaan zet.. Het woord 'de' bestaat en het woord 'het' ook..


    Some people are art and do art at the same time

    Moore schreef:
    (...)

    Deze raad ik aan. _O_ :9~

    Oh, dit had ik niet eens gezien haha. Dankje. c: