• Man (28) komt om bij steekpartij Vlaardingen

    Vlaardingen - Een 28-jarige man is woensdag om het leven gekomen bij een steekpartij in zijn woonplaats. De politie heeft een 59-jarige man aangehouden. De steekpartij vond plaats in huiselijke sfeer.

    Aan de Van Baerlestraat vond woensdagochtend vroeg een steekpartij plaats in een woning. De politie ontving rond vijf uur de melding. Hulpdiensten startten bij aankomst direct met reanimeren, maar hulp mocht niet meer baten. Het slachtoffer overleed ter plaatse. De verdachte, vermoedelijke stiefvader van het slachtoffer, was nog in de woning aanwezig op het moment dat de politie arriveerde. Hij kon direct worden aangehouden en is overgebracht naar het politiebureau in afwachting van verder onderzoek. De toedracht van de steekpartij is nog onduidelijk.
    Bron: http://www.blikopnieuws.nl/bericht/203330/man-28-komt-om-bij-steekpartij-vlaardingen



    Ik woon dus boven deze mensen, normaal is een steek partij een ver van mijn bed show.
    Zo onwerkelijk, deze mensen waren schatjes en ineens gebeurd dit, het houd me echt bezig terwijl ik normaal heel nuchter alles van mij af kan laten glijden.
    Ze doen al de hele dag onderzoeken, er staan echt 3 of 4 busjes beneden, mannen in witte pakken, bizar.

    hebben jullie wel eens zo iets mee gemaakt?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Dat is echt bizar :/
    Het lijkt wel of zulke dingen steeds vaker gebeuren..


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Laf, ontzettend laf.
    Ik had alleen een schietpartij in m’n straat, maar daarbij is er geen doden gevallen.


    Some people are art and do art at the same time

    Valinor schreef:
    Dat is echt bizar :/
    Het lijkt wel of zulke dingen steeds vaker gebeuren..
    uhu, maar meestal is het niet onder je xD
    gewoon vreemd... ze denken aan een familie drama.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    2 jaar heeft mijn bovenbuur zelfmoord gepleegt en is door het raar gesprongen,ik heb dit allemaal zien gebeuren en had hem de avond ervoor nog gezien dus ik moest een hele verklaring afleggen en heeft de hele avond bij ons politie gezeten,niemand mocht binnen of buiten.

    Maar veel sterkte!

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 16:45 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ramsassy schreef:
    2 jaar heeft mijn bovenbuur zelfmoord gepleegt en is door het raar gesprongen,ik heb dit allemaal zien gebeuren en had hem de avond ervoor nog gezien dus ik moest een hele verklaring afleggen en heeft de hele avond bij ons politie gezeten,niemand mocht binnen of buiten.
    jeetje heavy...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Altijd raar als dat soort dingen zo vlak bij gebeuren. Bij mij gebeuren dit soort dingen constant, je kijkt er amper van op. Ambulance, brandweer en politie zijn altijd in onze straat, laatst was er iemand voor onze deur berooft en vonden ze haar tas terug in onze voortuin, terwijl wij niets gemerkt hadden omdat de gordijnen dicht zaten en de tv aan. Er komt regelmatig politie langs de deur om te vragen of we iets van een inbraak gemerkt hebben in de buurt en er was iemand neergeschoten en die was om de hoek in een tuin gaan liggen waardoor alles afgezet was.


    Your make-up is terrible

    Jeetje, heftig! Ik heb totaal niks gehoord qua sirenes ofzo. Is het vanochtend gebeurd?

    Dat lijkt me echt eng D:
    Het enige wat ik heb gehad zijn mensen die aan het vluchten waren van de politie die voor mijn huis uit hun kapotte auto stapten en wegrenden, ik dacht dat ze bij ons naar binnen zouden gaan D:

    Bieberen schreef:
    Jeetje, heftig! Ik heb totaal niks gehoord qua sirenes ofzo. Is het vanochtend gebeurd?
    om 5 uur vanochtend, gisteravond om 18.00 was er op het zelfde adres de vrouw des huizes opgehaald door de ambulance omdat ze onwel was geworden.

    het gaat waarschijnlijk om een familie drama, de stiefvader heeft namelijk zelf de politie gebeld.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Altijd raar als zulke dingens zo dichtbij jou gebeuren. Absoluut geen prettig gevoel.
    Ik maakte mee dat mijn demente oma met een mes achter me zat te zwaaien. We hadden ruzie en ze liet mijn moeder en onze toenmalige live in weten dat ze me dood ging steken ;s.


    -

    0_0 oke ik zou echt in mijn broek schijten.

    Gelukkig niets bij ons, ja een beetje jongeren aan de overkant die drugs en drank hebben en dan snachts als een gek met de auto's gaan straatracen en dat soort schiet maar nee wel mensen die voor de trein springen in de buurt maar gelukkig niets voor de rest


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sever schreef:
    Altijd raar als zulke dingens zo dichtbij jou gebeuren. Absoluut geen prettig gevoel.
    Ik maakte mee dat mijn demente oma met een mes achter me zat te zwaaien. We hadden ruzie en ze liet mijn moeder en onze toenmalige live in weten dat ze me dood ging steken ;s.
    0.o whut


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik had een keer dat we naar de albert Heijn gingen en er was een man die beroofde een man bij de pin automaat en stak een mes in zijn buik. Mijn vader heeft hem achtervolgd met de auto en hem zo ingesloten. dat hij niet weg kon. Mijn moeder 121 gebeld. Komen die poltie en een ziekenbroeder. en nog een andere maan gaat die zeggen.
    '' Het gaat goed meneer de Freu. Alles is oke. U heb uw kalmerings pilletjes niet in geslikt is het niet. Kom maar mooi mee naar huis. '' En wij stonden echt zo van Wtf o.O Die man heeft dus gewoon een facking man neergestoken en bestolen!!!
    dat was echt raar en ik was 9 ofzo.... Dus 4 jaar geleden.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Mijn oma was bij een kruidvat overval, gelukkig was ze ziek. Dat klinkt misschien raar maar mijn oma zou dus echt zo gek zijn om dan een been bij de overvaller uit te steken, wie weet wat er dan gebeurd was..


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, maar bij mij in Hasselt gebeurt er nooit iets. Er is ooit een gewapende overval geweest waarbij een televisie en een stereoset zijn gestolen. Dat allemaal omdat de inbreker dacht dat 'ie wiet had geroken, maar dat bleek een plant te zijn die er niet eens op leek maar qua geur dan weer wel. De gedupeerden hebben alles weer vergoed gekregen en de inbrekers zijn opgepakt.


    26 - 02 - '16