• Ik ga samen met iemand anders een twilight verhaal schrijven allen hebben we dus problemen met familiebanden en familie karaktertrekken.
    Mijn vraag was dus of er andere shapeshifters buiten Paul zijn waarvan er bekend is dat ze woede problemen hebben.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Nope. Buiten Paul heeft niemand in het pack problemen met woedebeheersing.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 17:32 ]


    Ex astris, sciencia

    Ik dacht van niet, maar ik ben niet zeker.


    •*• Lululu •*•

    Mulford schreef:
    Nope. Buiten Paul heeft niemand in het pack woedeproblemen die in het boek vermeld staan,


    Dat wist ik eigenlijk wel, maar stiekem hoopte ik dat ik ergens iets vergeten was.D=


    You were born original, don't die as a copy.

    In de roedel niet, op Paul na. Buiten de roedel is niet veel bekend als het gaat om wat ín de boeken staat, daar word alleen over de roedel gesproken.

    Bieberen schreef:
    In de roedel niet, op Paul na. Buiten de roedel is niet veel bekend als het gaat om wat ín de boeken staat, daar word alleen over de roedel gesproken.


    He bah familiebanden maken het me moeilijk.D=


    You were born original, don't die as a copy.

    Nee. Maar sowieso worden shapeshifters wel gauwer kwaad... Toch? En heeft natuurlijk grotere consequenties als een shapeshifter boos wordt.


    Chaos is a ladder.

    Volgens mij Leah ook wel een beetje of ik moet mij vergissen.


    Physics is awesome

    Wollywell schreef:
    Nee. Maar sowieso worden shapeshifters wel gauwer kwaad... Toch? En heeft natuurlijk grotere consequenties als een shapeshifter boos wordt.


    Dit en wat Blutbad zegt. Leah is eerder chagrijnig.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Blutbad schreef:
    Volgens mij Leah ook wel een beetje of ik moet mij vergissen.

    Nope, Leah gedraagt zich zo omdat Sam eerst was ingeprent op haar. Toen kwam hij Emily tegen en prentte zich op haar in, Leah is dus stik jaloers dat zij hem niet kan krijgen en Emily wel. Ze haat het feit dat ze nu samen met Sam in dezelfde roedel zit en alle fijne, leuke gedachten over Emily moet aanhoren van hem.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 18:14 ]

    Bieberen schreef:
    (...)
    Nope, Leah gedraagt zich zo omdat Sam eerst was ingeprent op haar. Toen kwam hij Emily tegen en prentte zich op haar in, Leah is dus stik jaloers dat zij hem niet kan krijgen en Emily wel. Ze haat het feit dat ze nu samen met Sam in dezelfde roedel zit en alle fijne, leuke gedachten over Emily moet aanhoren van hem.


    Dat wist ik allemaal wel.


    Physics is awesome

    Wollywell schreef:
    Nee. Maar sowieso worden shapeshifters wel gauwer kwaad... Toch? En heeft natuurlijk grotere consequenties als een shapeshifter boos wordt.


    Hmmm ja klopt maar Paul is echt opmerkelijk volgens mij.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ze zijn allemaal opvliegender als de meeste mensen omdat hun emoties intenser zijn maar Paul is extreem, samen met Leah


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Vivoide schreef:
    Ze zijn allemaal opvliegender als de meeste mensen omdat hun emoties intenser zijn maar Paul is extreem, samen met Leah

    Dit is de beste omschrijving.


    Chaos is a ladder.

    Paul is, in het laatste boek, ook niet meer zo opvliegerig. Omdat hij is ingeprent.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Wollywell schreef:
    Nee. Maar sowieso worden shapeshifters wel gauwer kwaad... Toch? En heeft natuurlijk grotere consequenties als een shapeshifter boos wordt.

    Dit dacht ik eigenlijk ook. Snellers sowieso (maar zover ik het e herinner was dat wel eerder omdat ze nog jong waren en moeite hadden met beheersing), maar ze proberen zich natuurlijk meer te beheersen dan een normale mens, dus als het er dan toch echt door komt is het gelijk een heel extreme woedeaanval ;d (maar oke je lijkt een kenner dus je hebt hier wrs geen boodschap aan (krul) )


    effort never betrays you