• Deze RPG is gebaseerd op de game Until Dawn.

    Until Dawn

    “Every choice you make in your terrifying search for answers – even the seemingly trivial ones – will carve out your own unique story.”


         
         
    Als tien vrienden vast te komen zitten op een afgelegen berg en als ze het gevoel krijgen dat er iets sinister gaat gebeuren, beginnen ze te vermoeden dat ze niet alleen zijn. Gegrepen door angst, spanningen in de groep lopen hoog op en ze worden gedwongen om overhaaste beslissingen die het leven of de dood, voor alle betrokkenen zou kunnen betekenen. Elke keuze die je maakt in je angstaanjagende zoektocht naar antwoorden beslist wie het overleeft tot zonsopkomst.
         
         
    Verhaallijn
    Op 2 februari 2014, besluiten 12 vrienden om naar een cabine te gaan op een berg voor hun jaarlijkse winter getaway. Tijdens het vieren besluiten ze om een grap bij Hannah uit te halen, die romantisch geïnteresseerd is in één van de jongens. Vernederd loopt Hannah uit de cabine en de besneeuwde bossen in. Beth, haar zus, gaat Hannah achterna. Beth vind haar huilend in het midden van een kleine clearing en troost haar. Plotseling horen ze een hoop lawaai van een ongeziene achtervolger. Ze worden in het nauw gedreven aan de rand van een klif, Hannah glijd uit en valt, Beth met zich meetrekkend. Hannah en Beth vallen op hun schijnbare dood, om nooit meer te zien. Op de eerste herdenkingsdag van de verdwijning van Hannah en Beth, accepteren de overige 10 vrienden de uitnodiging van Hannah en Beth hun broer om terug te gaan naar de berg. De groep scheidt om hun eigen ding te doen, hun schijnbaar idyllische vakantie begint snel sinister te draaien.. in meer dan één opzicht. Helaas lijkt onheil wederom de groep te treffen, gezien een psychopaat het gemunt heeft op de groep. Het is niet mogelijk voor de groep vrienden om eerder te vertrekken omdat een sneeuwstorm dit onmogelijk maakt.
         
         
    Rollen
    Naam – leeftijd – faceclaim – pagina – username.

    – Dione Kyra Davis – 1.3 – Illicit
    – Gereserveerd voor Vrataski
    – Gereserveerd voor Dormiveglia
    – Emilia Arianna Ramos – 1.1 – LanieH
    – Nerine Florencia Moreno – 1.2 – Sciles

    – Damian Kai Harrison – 1.1 – Abstergo
    – Jaff Vincent Anderson – 1.2 – Voiles
    – Gereserveerd voor FIash
    – Lucas Zain Santino – 1.2 – Cotrona
    – Gereserveerd voor coven
         
         
    Invullijst
    Volledige naam:
    Leeftijd: (18+)
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra:
         
         
    Regels
    – Schrijf minimaal 200 woorden, oftewel 7 regels.
    – Als je niet van horror/survival RPG's houd, dan adviseer ik je om niet mee te doen.
    – Naamsveranderingen doorgeven.
    – Afwezigheid doorgeven.
    – Alleen Illicit maakt nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    – Geen ruzie, alleen in de RPG zelf is dit toegestaan.
    – Praten in het praattopic, ga niet offtopic posten in het speeltopic!
    – Sluit niemand buiten en lees ook de andere posts!
    – Denk goed na voordat je mee doet, niet dat je stopt voor dat we begonnen zijn.
    – 16+ is toegestaan.
         
         
    Topics
    Rollentopic – je bent nu hier!
    Speeltopic
    Praattopic
         
         
    De cabine






    [ bericht aangepast op 13 sep 2015 - 13:54 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Awesome! Mag ik een meisje reserveren? (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Nichelle, ik wil een meisje deze keer ^-^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mag ik een jongen reserveren?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yes! Ik zet jullie er bij :).

    [ bericht aangepast op 31 aug 2015 - 15:26 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.



    Volledige naam:
    Damian Kai Harrison
    Leeftijd:
    Eenentwintig
    Nationaliteit:
    Amerikaans
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 31 aug 2015 - 20:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een meisje?

    Dit wordt mijn eerste rpg, maar erg moeilijk klinkt het niet...
    Mag ik bij deze dan 1 jongen reserveren?


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Vrataski schreef:
    Awesome! Mag ik een meisje reserveren? (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jullie staan in het topic.
    En Voiles, geen probleem! Als je vragen hebt mag je ze altijd stellen.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Illicit schreef:
    Jullie staan in het topic.
    En Voiles, geen probleem! Als je vragen hebt mag je ze altijd stellen.


    Oké thanks! Dacht, moet er toch een keer aan gaan beginnen :')


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Mag ik een jongen?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    eigenlijk snap ik het niet maar reserveer een jongen

    Mag ik een jongen?


    El Diablo.

    sja123 schreef:
    eigenlijk snap ik het niet maar reserveer een jongen


    Uhm, niet om lullig te doen ofzo – maar zou je eerst meer kunnen verdiepen in RPG's zodat je het wel snapt? Het zou jammer zijn als je een rol neemt en over een paar dagen niet meer reageert o.i.d. Je mag mij ook altijd een pb sturen als je vragen hebt en kijk zeker eens rond op het RPG forum. Welkom op Quizlet, trouwens! :)

    Ik zet de rest er bij.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Emilia Arianna Ramos



    Emilia; bewonderend
    Arianna; bijzonder heilige
    Ramos; tak

    •Leeftijd: (18+)
    twintig

    •Nationaliteit:
    Emilia is van Spaanse afkomst. Ze is geboren op het Spaanse eiland Mallorca.

    •Uiterlijk:
    [fc; Danielle Campbell] Amelia heeft lange bruine haar dat vaak wild om haar hoofd wappert omdat ze deze meestal krult. Haar gezicht is fijn rondvormig, met haar kastanjebruine ogen. Sommigen beschrijven haar uiterlijk als schattig. Amelia is een romantisch persoon en kan zeker verleidelijk en zwoel kijken. Ze kan het niet laten om aan haar nagels te prutsen en te bijten. Ze is 1.70 cm, en haar lichaam is heel mager maar ook zeker niet dik. Hier kan ze niet veel aan doen. Ze is ook nie echt wat je extreem sterk kan noemen. Ook heeft ze zwakke knieën waar ze af en toe veel last van heeft. Maar je zal haar hier niet snel over horen klagen.

    •Innerlijk:


    Amelia is op het eerste zicht een heel vriendelijk meisje. Ze kan veel volwassener overkomen dan ze eruit ziet omdat ze opgegroeid met één oudere zus. Een echt stil persoon is ze niet. Ze kan heel veel praten soms te veel, soms beginnen mensen zich echt aan dit te irriteren. Amelia is een heel behulpzaam persoon en zal je met alles helpen, als ze kan tenminste. Ook heeft ze van haar vader dingen geërfd. Toch wil je liever haar vijand niet zijn want als ze boos is is ze dan ook echt boos en kan ze echt gemeen zijn. Dan schiet er niets meer over van het lieve brave meisje. Toch moet je al iets heel ergs gedaan hebben om haar heel kwaad te maken. Ook is ze erg zelfopofferend. Dit moet je wel verdienen. Dit kan heel simpel gewoon je uitstraling zijn die haar aanstaat of iets wat je zei of gewoon een simpele blik. Heel veel moet je niet voor haar doen. Amelia heeft een goed geheugen en onthoud veel dingen die ze opmerkt. Details zijn belangrijk in haar ogen en gelooft dat niets gebeurd zonder een reden. Amelia is heel bijgelovig en soms te goed voor mensen ze zal niet snel het slechte in mensen zien maar eerder direct het goede. Ze zou haar slaap opgeven voor je, als ze je maar kan helpen. Het doet haar er niet toe dat ze dan met wallen tot op de grond rondloopt. Dat zijn zorgen voor morgen, volgens haar. Amelia verbergt haar gevoelens voor de wereld en is hier behoorlijk goed in. Natuurlijk is ook maar een mens en lukt dit niet altijd.

    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 1 sep 2015 - 17:28 ]