• En jahoor, Best Song Ever is uitgelekt.

    Wat denken jullie?

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 15:25 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    ik vind ook niet dat ze veel inhoud hebben, maar het is wel vrolijk en ik vind het leuk


    night thinking, day dreaming

    oké wacht eventjes.... zitten ze nu te discussiëren over dat een liedje inhoud heeft of niet?
    Directioners (waaronder ik) vinden van wel en andere weer niet, tja... god zijn dank heeft niet iedereen dezelfde smaakt :Y)

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 20:09 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Meh, nee, totaal niet mijn ding.

    Sinistre schreef:
    (...)

    Ik luister


    Nou ja ik zelf vind Little Things, What makes you beautifull, More than this, ect best wel een inhoud hebben die tot je spreekt.


    You were born original, don't die as a copy.

    funky schreef:
    oké wacht eventjes.... zitten ze nu te discussiëren over dat een liedje inhoud heeft of niet?


    Ja, volgens mij wel.


    Physics is awesome

    Destined schreef:
    (...)

    Volgens mij ontbreekt bij die liedjes juist de inhoud. :P
    LWWY dat je moet genieten dat als je jong bent
    WMYB dat iedereen op zijn of haar manier mooi is
    Little Things dat iedereen perfecte dingen heeft


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blutbad schreef:
    (...)

    Dus dan zullen ze het wel in ieder ander liedje ook gebruiken, volgens jou?


    Ik weet al die liedjes al niet meer, maar er waren zeker vier waar ze "na na na" in gebruiken. Ugh, daarom luister ik het niet.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    IrishNialler schreef:
    (...) LWWY dat je moet genieten dat als je jong bent
    WMYB dat iedereen op zijn of haar manier mooi is
    Little Things dat iedereen perfecte dingen heeft


    Jaa maar dat kan ik ook uit de titel halen, daar heb ik zo'n flut lied toch niet voor nodig? :P
    Het lied is inhoudsloos, heeft geen goed moraal, het heeft weinig diepgaande zinnen erin.
    Het is gewoon niets. Het enige wat het heeft, is dat het voor sommigen goed klinkt, hoewel ik het een beetje te veel gedoe vind en dat ze beter hun aandacht kunnen steken in het zingen dan in al die onzin dat erom heen gebruikt wordt en bovenal klinken ze ook als 5 jongetjes van 7, waar op zich niets mis mee is, maar ik luister er niet graag naar.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou ja ik zelf vind Little Things, What makes you beautifull, More than this, ect best wel een inhoud hebben die tot je spreekt.


    Inderdaad.

    Er zijn liedjes die geen inhoud hebben, ja. Maar er zijn ook liedjes die dat wel hebben. Little Things raakt me bijvoorbeeld diep, dat liedje is één en al betekenis. Dat is een liedje dat mij keer op keer weet te raken, en ik ben vast niet de enige.
    Ja, ze hebben nummers zonder betekenis, maar dat heeft bijna iedere zanger/zangeres/band/Boyband wel eens.


    Reality's overrated.

    IrishNialler schreef:
    (...) LWWY dat je moet genieten dat als je jong bent
    WMYB dat iedereen op zijn of haar manier mooi is
    Little Things dat iedereen perfecte dingen heeft


    Misschien dat ze allemaal een (nogal standaard) boodschap hebben, maar ik snap wel wat ze bedoelen met betekenisloos en dergelijke. Het is een beetje oppervlakkig (hoewel ik Little Things wel heel mooi vind en een goed voorbeeld van een song met wat meer betekenis). Maar dat maakt de muziek niet meteen slecht. Niet alle muziek hoeft zwaar te liggen op de maag en een bijzonder diepe betekenis te hebben. Het perfecte voorbeeld hiervan vind ik MJ. Hij schreef express soms nummers met een boodschap aan de mensen, maar hij schreef ook nummers waar je minder bij na hoefde te denken en gewoon even vrolijk kon genieten.
    Daarom vind ik, ondanks dat het misschien wat oppervlakkig is, de nummers van 1D wel goed. Maar die mening is natuurlijk geheel persoonlijk.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik vond ze leuker toen ze nog niet zo bekend waren. Muah, ik vind het niet echt een leuk lied.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    wat maakt het uit dat veel liedjes geen inhoud hebben? een liedje met heel veel inhoud hoef je ook niet meteen geweldig te vinden


    night thinking, day dreaming

    Memoria schreef:
    Ik vond ze leuker toen ze nog niet zo bekend waren. Muah, ik vind het niet echt een leuk lied.


    Reality's overrated.

    Abelard schreef:
    (...)

    Ik weet al die liedjes al niet meer, maar er waren zeker vier waar ze "na na na" in gebruiken. Ugh, daarom luister ik het niet.


    Je weet al die liedjes niet meer en je luistert ze niet zeg je, vraag ik mij toch af hoe je zeker weet dat in vier liedjes na na na voor komt.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 20:29 ]


    Physics is awesome

    Ik luister het voorlopig niet uit respect. Ze verheugen zich er echt om, en tellen elke dag af. En om dan nu de uitgelekte versie te gaan luisteren..