• En jahoor, Best Song Ever is uitgelekt.

    Wat denken jullie?

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 15:25 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Itineris schreef:
    Ben ik de enige die het begin stukje op het intro stuk van CSI vind lijken ?


    Dat is dus het eerste wat ik zei :')

    Cairde schreef:
    (...)

    Is dit een grap? 8/10 van dit lied zit het refrein in.


    Dat is meestal zo bij hun muziek. Als ze nou eens een goed nummer maakten kon ik nog wel een beetje respect voor ze krijgen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Abelard schreef:
    (...)

    Dat is meestal zo bij hun muziek. Als ze nou eens een goed nummer maakten kon ik nog wel een beetje respect voor ze krijgen.


    Ze hebben een aantal prachtige nummers, maar die zijn niet zo bekend. Verder ben ik 't wel met je eens dat dit een bagger nummer is. Totaal geen inhoud en het slaat nergens op :')


    To infinity and beyond •

    "Best Song Ever - One Dire..."
    Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door SME.

    Ligt dit aan mij(n computer)? De laatste reacties lijken erop dat iedereen hem wel kan horen.

    );

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 15:19 ]


    Nypmh > Yaspis

    Chione schreef:
    "Best Song Ever - One Dire..."
    Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door SME.

    Ligt dit aan mij(n computer)? De laatste reacties lijken erop dat iedereen hem wel kan horen.

    );


    Hier doet hij het nog wel; Klik


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Tomlinsonz schreef:
    (...)

    Hier doet hij het nog wel; Klik
    Ik vind de coupletten totaal niet passen bij het refrein.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Itineris schreef:
    Ben ik de enige die het begin stukje op het intro stuk van CSI vind lijken ?


    Dat dacht ik dus ook.

    Hiervan, al duurt deze wat langer. Dit lied luistert mijn vader altijd. Dus ik dacht gelijk al: hmm, dit komt me bekend voor.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik vind het anders dan de andere nummers, maar ik vind het wel leuk !
    Haha , de songs lekken echt altijd uit ! ;D


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    ItsNiall schreef:
    (...)

    Dat dacht ik dus ook.

    Hiervan, al duurt deze wat langer. Dit lied luistert mijn vader altijd. Dus ik dacht gelijk al: hmm, dit komt me bekend voor.


    Dat is het introliedje van CSI haha.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 16:20 ]

    Itineris schreef:
    Ben ik de enige die het begin stukje op het intro stuk van CSI vind lijken ?


    Nope, vind ik ook wel XD


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xLithium schreef:
    (...)

    Nope, vind ik ook wel XD


    ItsNiall schreef:
    (...)

    Dat dacht ik dus ook.

    Hiervan, al duurt deze wat langer. Dit lied luistert mijn vader altijd. Dus ik dacht gelijk al: hmm, dit komt me bekend voor.


    Ik heb volgers, ^^
    Just kidding :Y)


    Thysia schreef:
    (...)

    Dat is dus het eerste wat ik zei :')


    Toen ik de eerste paar noten van 'Best song ever' hoorde dacht ik meteen aan CSI ^^


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    ik ga t nog niet luisteren


    I'm not crazy, I'm an airplane

    Thysia schreef:
    (...)

    Dat is het introliedje van CSI haha.


    Oh, daar ken ik het dus van. Eigenlijk best wel lelijk -_-


    Happy Birthday my Potter!

    Ik voel me best schuldig dat ik het geluisterd heb maar kom. Oke het lied is anders, minder puur en ik stoorde me ook aan de autotune. De jongens hebben zo een leuke stemmetjes en dan gaan ze dat verneuken door autotune, maar langs de andere kant, past het gewoon bij dit catchy nummer. Best song ever, eerst dacht ik toen ik de titel zag, hier gaan ze lekker veel commentaar op krijgen. Tot ik de tekst bekeek en snapte van waar het kwam. En de mensen die zeggen dat het geen inhoud heeft. Begrijpelijk. Toch heeft het liedje inhoud als je goed nadenkt, waarschijnlijk is het iets persoonlijk, maar kom.
    Jammer genoeg is het weeral een liedje over liefde. Ik verwacht eens iets anders en ik hoop dat hun volgende album weer zuivere no autotune nummers bevat want van die robotstemmetjes dat hoef ik niet echt. Toch blijf ik een trouwe directioner.
    En mensen One Direction heeft liedjes met inhoud, maar voor de ene betekend het gewoon meer als de andere.
    Besides ik luister naar alle genres en sorry maar in sommige metal muziek zit echt niets van inhoud.

    Alloveryou schreef:
    Ik voel me best schuldig dat ik het geluisterd heb maar kom. Oke het lied is anders, minder puur en ik stoorde me ook aan de autotune. De jongens hebben zo een leuke stemmetjes en dan gaan ze dat verneuken door autotune, maar langs de andere kant, past het gewoon bij dit catchy nummer. Best song ever, eerst dacht ik toen ik de titel zag, hier gaan ze lekker veel commentaar op krijgen. Tot ik de tekst bekeek en snapte van waar het kwam. En de mensen die zeggen dat het geen inhoud heeft. Begrijpelijk. Toch heeft het liedje inhoud als je goed nadenkt, waarschijnlijk is het iets persoonlijk, maar kom.
    Jammer genoeg is het weeral een liedje over liefde. Ik verwacht eens iets anders en ik hoop dat hun volgende album weer zuivere no autotune nummers bevat want van die robotstemmetjes dat hoef ik niet echt. Toch blijf ik een trouwe directioner.
    En mensen One Direction heeft liedjes met inhoud, maar voor de ene betekend het gewoon meer als de andere.
    Besides ik luister naar alle genres en sorry maar in sommige metal muziek zit echt niets van inhoud.

    Geef me een voorbeeld :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.