• [ bericht aangepast op 3 nov 2020 - 22:00 ]

    Je hebt leuk gesneden haar (:



    In de cinema (:

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 22:54 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    wauw super mooi haar! 0.o

    Mooie ogen en haar!


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    RiannexHoran schreef:
    wauw super mooi haar! 0.o


    Die golven zijn ook maar het resultaat van een halve dag een vlecht dragen hoor overigens ook mijn nieuwe truc het te krullen, aangezien mijn zus haar krullen-met-stijltang-truc niet werkte (: Normaal gezien is het stijler (:

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 12:38 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    JOUW LACH!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Mooie ogen!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mooie benen :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    leuk haar ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Lief gezichtje.


    I live for the applause, you will die for it.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2020 - 22:00 ]

    Leuke Pony en mooie ogen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Klinkt een beetje vreemd maar je hebt hele mooie roze wangen :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    You're pretty. :9~ Je hebt een mooi gezicht, en leuk haar.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Leuk haar!


    Ik heb daar vooral rode wangen omdat ik net 750 oude houten treden had beklommen terwijl het 32 graden was


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Verbreken schreef:
    Leuk haar!


    Ik heb daar vooral rode wangen omdat ik net 750 oude houten treden had beklommen terwijl het 32 graden was


    Wie mooi wil zijn moet pijn lijden :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'