• Hoi allemaal!
    Ik ben bezig met een verhaal waar ik graag een cover voor zou willen hebben (;
    Titel: Toen Het Nog Regende
    Omschrijving: Het verhaal gaat over Carmen Wolfhard, een 19-jarige jonge vrouw die terugblikt op haar 15-jarige zelf. Toen het stopte met regenen, alles en iedereen uitdroogde en de wereldbevolking snel slonk. De wereld was op het punt te eindigen, toen er mensen vanover de hele wereld werden ingezet om water te zoeken. Jongens boven de 12 en meisjes boven de 14 waren verplicht zich aan te sluiten bij een troep. Zo gaat ook Carmen op zoek naar water.

    Het verhaal eindigt goed, water is gevonden en het regent weer, maar het verhaal gaat inhoudelijk over hoe Carmen deze wereld beleeft.

    Genre Distopisch, dus in de stijl van boeken als De Test, De Hongerspelen en Divergent.

    Over de cover: Ik heb geen specifieke foto's maar ik wil een nogal duistere sfeer en een meisje van rond de 15 op de cover. Mijn faceclaim voor Carmen is Nathalia Dyer.
    Ik heb helaas geen echte beloning voor de maker van de winnende cover, maar je naam wordt in elk geval genoemd en je mag een jaar lang reclame in mijn gastenboek plaatsen.

    Alvast hartstikke bedankt! (:
    Xx

    [ bericht aangepast op 10 sep 2016 - 14:39 ]


    Always remember; you're stronger than you seem,,braver than you believe and smarter than you think.

    Als je nog iets nodig hebt, wil ik vanmiddag wel wat proberen (:


    take risks

    Genre Ik ben de naam even kwijt, maar in de stijl van boeken als De Test, De Hongerspelen en Divergent.


    Distopisch (;

    Ik wil ook wel wat proberen ^^


    obsessive rage

    sorry maar school heeft me keihard gefucked door me plotseling over te plaatsen, dus ik moet eerst regelen dat school dit weer gaat oplossen, daarna zal ik met de cover bezig gaan!


    take risks

    Oké, dankjulliewel! (:


    Always remember; you're stronger than you seem,,braver than you believe and smarter than you think.

    Ik wil ook wel wat proberen!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Mijn poging:
    Als je iets veranderd wil hebben, zeg het gerust (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik ben waanzinnig slecht in het maken van covers, maar ik ben wel waanzinnig benieuwd naar dit verhaal.


    I don't understand that reference. - Castiel

    ik ga vanmiddag aan de cover beginnen (:


    take risks

    Ik heb eens geprobeert een cover te maken, de duistere sfeer is alleen niet heel erg geleukt. :Y)


    "We Watch, we Listen and we Remember." - Winter is coming...


    ik heb geprobeerd de cover wat rustiger te houden, maar weet niet of je het echt wat vind zo :')
    all changes can be made!

    Ik heb er niet zo zeer een duistere sfeer aangegeven omdat het eerste waar ik aan moest denken the scorch van de maze runner was, dat gebied. Vandaar dat ik ook de gebouwen erin heb verwerkt. Het duistere paste er voor mijn gevoel wat minder bij, maar als je het wel graag wilt zal ik dat nog doen (:

    [ bericht aangepast op 13 sep 2016 - 16:26 ]


    take risks

    Wauw, dankjulliewel! Ik vind de covers die jullie gemaakt hebben echt heel mooi!


    Always remember; you're stronger than you seem,,braver than you believe and smarter than you think.

    trasecolare schreef:


    ik heb geprobeerd de cover wat rustiger te houden, maar weet niet of je het echt wat vind zo :')
    all changes can be made!

    Ik heb er niet zo zeer een duistere sfeer aangegeven omdat het eerste waar ik aan moest denken the scorch van de maze runner was, dat gebied. Vandaar dat ik ook de gebouwen erin heb verwerkt. Het duistere paste er voor mijn gevoel wat minder bij, maar als je het wel graag wilt zal ik dat nog doen (:


    Ik vind het zo ook al een mooie cover maar ik zou wel graag willen zien hoe hij eruit ziet als je er wel nog een duister sfeertje aan zou geven (:


    Always remember; you're stronger than you seem,,braver than you believe and smarter than you think.

    Zal morgen even die met het duistere effectje posten, heb het nu heel druk met huiswerk :')


    take risks

    Mooie titel!!

    Puellae schreef:
    Mooie titel!!


    i wanna die with you once or twice.