• allereerst wil ik Ql helemaal niet afkraken, want ik vind het echt super leuk!
    Maar ik stoor me toch aan 2 dingen heel erg. En 1 daarvan is verschrikkelijk:

    - teveel 1D :
    Volgens mij gaat 9 van de 10 verhalen over One Direction. En ik snap, dat als je fan bent van hun, dat helemaal super is. Maar ik vind, als ik door de stories aan het "bladeren" ben, via de handige knop "willekeurige story" en ik kom 100 keer een 1D storie tegen, het niet meer leuk om verder te zoeken!
    Kan er niet zo'n handig knopje komen, die er toen ook was toen er op ql een TH - Hype was? Dat je alles van One Direction kunt uitschakelen, zodat het zoeken niet alleen nog maar over hun gaat?

    - teveel "niks":
    En daarmee bedoel ik: verhalen zonder hoofdstukken! Als ik (opnieuw) tussen de stories zoek naar een leuke storie, zijn die 1 van de 10 die niet over One Direction gaan, bijna altijd leeg! Dan lees je een leuke titel, een interessante proloog en vervolgens.. niks!
    Kan er niet wat aan gedaan worden, dat verhalen die niet afgemaakt worden of gewoon al een jaar niks aan gedaan is, uit de lijst van willekeurige stories verdwijnt?

    Als dit beide niet kan, vind ik dat erg jammer.. Maar dan niet.
    En zoals al eerder genoemd: niet om ql af te kraken, want verder heb ik nergens last van! Maar vooral van al dat 1D word ik ERG moe.

    Oh. En als dit al eens is genoemd: sorry. Maar dan noem ik het nog een keer, omdat ik geen verduidelijking zie! ;)

    Bedankt.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Flannery schreef:
    There we go again.


    Physics is awesome

    Er is nu trouwens een regel dat stories maximaal 2 weken leeg mogen staan, dus zonder hoofdstukken. Als je er tegenkomt, mag je die dus melden ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Flannery schreef:
    There we go again.


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Er komt geen filter, dat is al eerder gezegd.
    En er is óók al eerder gezegd dat een story maximaal twee weken zonder enige woorden online mag staan. Het is de keuze van de schrijver als hij/zij nog niet verder wilt activeren dan de proloog als hij/zij pas op een andere datum begint.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 21:05 ]

    Als het goed is zul je bij Willekeurige Stories nooit stories vinden zonder hoofdstukken. Er wordt geselecteerd op stories met minimaal 1 hoofdstuk.

    En een filter voor 1D gaat er idd niet komen. Ik snap dat er behoefte aan is, maar het is technisch gezien te lastig, de site wordt er trager van en over een maand is er weer een andere hype.


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    Als het goed is zul je bij Willekeurige Stories nooit stories vinden zonder hoofdstukken. Er wordt geselecteerd op stories met minimaal 1 hoofdstuk.

    En een filter voor 1D gaat er idd niet komen. Ik snap dat er behoefte aan is, maar het is technisch gezien te lastig, de site wordt er trager van en over een maand is er weer een andere hype.

    Dat zou nog eens geweldig zijn, maar ik vrees dat deze het nog lang vol gaat houden.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Dat zou nog eens geweldig zijn, maar ik vrees dat deze het nog lang vol gaat houden.


    26 - 02 - '16

    Wiarda schreef:
    (...)
    Dat zou nog eens geweldig zijn, maar ik vrees dat deze het nog lang vol gaat houden.


    (huil) (huil) (huil)


    Queer zijn is gewoon alles

    Rutger schreef:
    Als het goed is zul je bij Willekeurige Stories nooit stories vinden zonder hoofdstukken. Er wordt geselecteerd op stories met minimaal 1 hoofdstuk.

    En een filter voor 1D gaat er idd niet komen. Ik snap dat er behoefte aan is, maar het is technisch gezien te lastig, de site wordt er trager van en over een maand is er weer een andere hype.


    Als dat zo zal zijn ga ik kei hard juichen!!!

    En stiekem hoop ik dan natuurlijk op een hype van The Hobbit. ;x


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wiarda schreef:
    (...)
    Dat zou nog eens geweldig zijn, maar ik vrees dat deze het nog lang vol gaat houden.

    Heel, heeeeel lang. :'D
    Ik vind dat de LotR-fans Quizlet moeten overnemen, zeker als de hobbit dit jaar weer uitkomt. (cat)

    Draculea schreef:
    (...)
    Heel, heeeeel lang. :'D
    Ik vind dat de LotR-fans Quizlet moeten overnemen, zeker als de hobbit dit jaar weer uitkomt. (cat)


    Hmm, ja, dat lijkt me wel een leuke hype. Maar dan moet ik eerst al die boeken gaan lezen D:


    26 - 02 - '16

    Draculea schreef:
    (...)
    Heel, heeeeel lang. :'D
    Ik vind dat de LotR-fans Quizlet moeten overnemen, zeker als de hobbit dit jaar weer uitkomt. (cat)


    Daar ben ik het helemaal mee eens!!!! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Draculea schreef:
    (...)
    Heel, heeeeel lang. :'D
    Ik vind dat de LotR-fans Quizlet moeten overnemen, zeker als de hobbit dit jaar weer uitkomt. (cat)


    Stenenlikker

    Draculea schreef:
    (...)
    Heel, heeeeel lang. :'D
    Ik vind dat de LotR-fans Quizlet moeten overnemen, zeker als de hobbit dit jaar weer uitkomt. (cat)


    Agreed. :Y)


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Wiarda schreef:
    (...)
    Dat zou nog eens geweldig zijn, maar ik vrees dat deze het nog lang vol gaat houden.

    Volgens mijn neef, die voor Sony werkt en contact persoon is bij One direction voor Nederland, is de film die eraan komt hun hoogtepunt en zullen ze daarna nooit meer zo groot zijn.
    Daarbij. Er komen vast nog veel mee Hypes die je niet leuk vind. Dat is een van de voorwaarden als je trouwt met Quizlet.
    Dus wen er maar aan :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''