• allereerst wil ik Ql helemaal niet afkraken, want ik vind het echt super leuk!
    Maar ik stoor me toch aan 2 dingen heel erg. En 1 daarvan is verschrikkelijk:

    - teveel 1D :
    Volgens mij gaat 9 van de 10 verhalen over One Direction. En ik snap, dat als je fan bent van hun, dat helemaal super is. Maar ik vind, als ik door de stories aan het "bladeren" ben, via de handige knop "willekeurige story" en ik kom 100 keer een 1D storie tegen, het niet meer leuk om verder te zoeken!
    Kan er niet zo'n handig knopje komen, die er toen ook was toen er op ql een TH - Hype was? Dat je alles van One Direction kunt uitschakelen, zodat het zoeken niet alleen nog maar over hun gaat?

    - teveel "niks":
    En daarmee bedoel ik: verhalen zonder hoofdstukken! Als ik (opnieuw) tussen de stories zoek naar een leuke storie, zijn die 1 van de 10 die niet over One Direction gaan, bijna altijd leeg! Dan lees je een leuke titel, een interessante proloog en vervolgens.. niks!
    Kan er niet wat aan gedaan worden, dat verhalen die niet afgemaakt worden of gewoon al een jaar niks aan gedaan is, uit de lijst van willekeurige stories verdwijnt?

    Als dit beide niet kan, vind ik dat erg jammer.. Maar dan niet.
    En zoals al eerder genoemd: niet om ql af te kraken, want verder heb ik nergens last van! Maar vooral van al dat 1D word ik ERG moe.

    Oh. En als dit al eens is genoemd: sorry. Maar dan noem ik het nog een keer, omdat ik geen verduidelijking zie! ;)

    Bedankt.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Mullingford schreef:
    (...)

    Helaas wel, ja.

    Ik vind het niet helaas. Er zullen teveel mensen zijn die hun fanfic onder de normale top zetten, dit omdat ze er voor kiezen of gewoon niet weten dat het niet mag. Daar moeten de mods dus ook nog eens opletten. Daarbij is er daar beneden gewoon amper plaats en is het redelijk onnodig in mijn ogen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Draculea schreef:
    (...)
    Heel, heeeeel lang. :'D
    Ik vind dat de LotR-fans Quizlet moeten overnemen, zeker als de hobbit dit jaar weer uitkomt. (cat)

    Eindelijk eens een zinnige opmerking tussen alle andere opmerkingen die hier zijn gemaakt.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 15:43 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."