• allereerst wil ik Ql helemaal niet afkraken, want ik vind het echt super leuk!
    Maar ik stoor me toch aan 2 dingen heel erg. En 1 daarvan is verschrikkelijk:

    - teveel 1D :
    Volgens mij gaat 9 van de 10 verhalen over One Direction. En ik snap, dat als je fan bent van hun, dat helemaal super is. Maar ik vind, als ik door de stories aan het "bladeren" ben, via de handige knop "willekeurige story" en ik kom 100 keer een 1D storie tegen, het niet meer leuk om verder te zoeken!
    Kan er niet zo'n handig knopje komen, die er toen ook was toen er op ql een TH - Hype was? Dat je alles van One Direction kunt uitschakelen, zodat het zoeken niet alleen nog maar over hun gaat?

    - teveel "niks":
    En daarmee bedoel ik: verhalen zonder hoofdstukken! Als ik (opnieuw) tussen de stories zoek naar een leuke storie, zijn die 1 van de 10 die niet over One Direction gaan, bijna altijd leeg! Dan lees je een leuke titel, een interessante proloog en vervolgens.. niks!
    Kan er niet wat aan gedaan worden, dat verhalen die niet afgemaakt worden of gewoon al een jaar niks aan gedaan is, uit de lijst van willekeurige stories verdwijnt?

    Als dit beide niet kan, vind ik dat erg jammer.. Maar dan niet.
    En zoals al eerder genoemd: niet om ql af te kraken, want verder heb ik nergens last van! Maar vooral van al dat 1D word ik ERG moe.

    Oh. En als dit al eens is genoemd: sorry. Maar dan noem ik het nog een keer, omdat ik geen verduidelijking zie! ;)

    Bedankt.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Eve schreef:
    (...)
    Mijn god, wat krijg ik nu? Een lijfstraf? Nee, ik heb de "huisregeltjes" nog niet gelezen omdat ik na 2 jaar weer even gezellig op het forum kom kijken. Strikte Sally.
    Overdrijven is ook een vak. Hij geeft alleen aan dat het niet mag.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Die filter werkte toen bij mij niet


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Father schreef:
    (...)
    Lijfstraffen mag je helaas niet meer geven ;c En daarbij, je had de huisregels al moeten lezen als je je aanmeld. Niet mijn probleem dus :Y)

    Nope, maar bedankt voor de aanwijzing. De huisregeltjes heb 4 jaar geleden niet hoeven lezen maar zal gelijk mijn leesbril erbij pakken.


    I recycle my thoughts.

    Er zullen altijd hypes blijven, al hoop ik dat deze 1D-hype snel over is.

    Thysia schreef:
    Er zullen altijd hypes blijven, al hoop ik dat deze 1D-hype snel over is.

    Ik ook maar ze zijn met 5, als het op een gegeven moment toch zo ver komt dat ze splitsen zal en waarschijnlijk minstens een een soloproject beginnen.Dus het zal nog een tijd duren denk ik.


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Cannibal schreef:
    - teveel zeik topics over teveel 1D story's
    Jullie leren het echt nooit he.
    Een topic maken een zeiken over een Hype heeft geen zin! het veranderd er niets aan.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Hypes komen en hypes gaan,
    maar de haters op Q zullen altijd bestaan.

    Ik dicht niet vaak, maar als ik het doe dan zijn ze machtig mooi.
    Ahum. :')

    Draculea schreef:
    Hypes komen en hypes gaan,
    maar de haters op Q zullen altijd bestaan.

    Ik dicht niet vaak, maar als ik het doe dan zijn ze machtig mooi.
    Ahum. :')

    Amen _O_


    From these ashes, I will rise

    Draculea schreef:
    Hypes komen en hypes gaan,
    maar de haters op Q zullen altijd bestaan.

    Ik dicht niet vaak, maar als ik het doe dan zijn ze machtig mooi.
    Ahum. :')


    Queer zijn is gewoon alles

    Lolicia schreef:
    @ xGREENLEAF: Het mag, daar zeggen we ook niets over (ten minste, ik niet), maar op een gegeven moment wordt 't wel irritant.


    Ik snap dat het irritant word.. Net zo irritant als het vele 1D. En het feit dat zoveel onafgemaakte stories jarenlang staan.. Of gewoon lege stories maanden leegstaan.
    Maargoed, ik zal mijn irritaties verder voor me houden en er niemand meer mee lastig vallen.
    Het is gewoon zo jammer, want heb het gevoel dat mijn verhalen hierdoor niet gelezen worden, omdat er geen 1D inzit..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    xGREENLEAF schreef:
    (...)

    Ik snap dat het irritant word.. Net zo irritant als het vele 1D. En het feit dat zoveel onafgemaakte stories jarenlang staan.. Of gewoon lege stories maanden leegstaan.
    Maargoed, ik zal mijn irritaties verder voor me houden en er niemand meer mee lastig vallen.
    Het is gewoon zo jammer, want heb het gevoel dat mijn verhalen hierdoor niet gelezen worden, omdat er geen 1D inzit..
    Je maakt een verhaal voor jezelf. Je kan hem ook gewoon dumpen in een ''storie gezocht'' topic.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Men zou eens moeten testen. Maak een verhaal waarin 1D in de titel voorkomt maar totaal niets met 1D te maken heeft.

    Hoeveel van al die fangirls (en -boys als die bestaan) gaan zich laten vangen en gaan er over beginnen zagen?
    Eerlijk gezegd ben ik me ook beginnen storen aan al die verhalen, grotendeels omdat ik 1D niet afkan (maarja, ik kan vele van al die zangers niet af, hetzelfde geld voor Bieber, Jonas Brothers, etc) en omdat ik 7 uit de 10 random verhalen over 1D zijn.

    Buiten heft afkraken van die (in mijn mening vreselijke) groep kan ik alleen zeggen, kijk eens bij de forum topics 'Stories Promoten'. Daar staan soms wel verhalen in waarvan het idee goed is.


    Verblind door mijn eigen geluk zag ik haar verdriet niet...

    Ik ben het met je eens, er zijn te veel 1D (en andere fanfiction) stories. Dat is jammer, want de mensen met 'Onbekende Personen' stories krijgen bijna geen kans. Terwijl zij toch eigenlijk degene zijn die het kunnen maken (lijkt mij).

    Maarrrrrrrrr er hoeft van mij geen filter te komen, dat zou Q in tweeën splijten en dat is zonde!
    Maar misschien kan er wel iets komen van een top voor fanfiction en een top voor de rest.....
    xx


    Forget all the reasons why it won't work and believe that one reason why it will....

    Sunspot schreef:
    Ik ben het met je eens, er zijn te veel 1D (en andere fanfiction) stories. Dat is jammer, want de mensen met 'Onbekende Personen' stories krijgen bijna geen kans. Terwijl zij toch eigenlijk degene zijn die het kunnen maken (lijkt mij).

    Maarrrrrrrrr er hoeft van mij geen filter te komen, dat zou Q in tweeën splijten en dat is zonde!
    Maar misschien kan er wel iets komen van een top voor fanfiction en een top voor de rest.....
    xx


    Die suggestie is al 100 keer afgewezen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)

    Die suggestie is al 100 keer afgewezen.


    Helaas wel, ja.


    Pretty is just a pretty word.