• allereerst wil ik Ql helemaal niet afkraken, want ik vind het echt super leuk!
    Maar ik stoor me toch aan 2 dingen heel erg. En 1 daarvan is verschrikkelijk:

    - teveel 1D :
    Volgens mij gaat 9 van de 10 verhalen over One Direction. En ik snap, dat als je fan bent van hun, dat helemaal super is. Maar ik vind, als ik door de stories aan het "bladeren" ben, via de handige knop "willekeurige story" en ik kom 100 keer een 1D storie tegen, het niet meer leuk om verder te zoeken!
    Kan er niet zo'n handig knopje komen, die er toen ook was toen er op ql een TH - Hype was? Dat je alles van One Direction kunt uitschakelen, zodat het zoeken niet alleen nog maar over hun gaat?

    - teveel "niks":
    En daarmee bedoel ik: verhalen zonder hoofdstukken! Als ik (opnieuw) tussen de stories zoek naar een leuke storie, zijn die 1 van de 10 die niet over One Direction gaan, bijna altijd leeg! Dan lees je een leuke titel, een interessante proloog en vervolgens.. niks!
    Kan er niet wat aan gedaan worden, dat verhalen die niet afgemaakt worden of gewoon al een jaar niks aan gedaan is, uit de lijst van willekeurige stories verdwijnt?

    Als dit beide niet kan, vind ik dat erg jammer.. Maar dan niet.
    En zoals al eerder genoemd: niet om ql af te kraken, want verder heb ik nergens last van! Maar vooral van al dat 1D word ik ERG moe.

    Oh. En als dit al eens is genoemd: sorry. Maar dan noem ik het nog een keer, omdat ik geen verduidelijking zie! ;)

    Bedankt.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Yuliette schreef:
    Bij 'Willekeurige Story' kan je een genre kiezen waaronder 'Onbekende personen'. Geen 1D stories dus. Probleem opgelost.

    Dan krijg je die debielen die hun 1D-story onder 'Onbekende Personen' plaatsen omdat 'ze toen nog niet bekend waren', dat heb ik ook al vaak genoeg gezien.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Draculea schreef:
    (...)
    Heel, heeeeel lang. :'D
    Ik vind dat de LotR-fans Quizlet moeten overnemen, zeker als de hobbit dit jaar weer uitkomt. (cat)


    Indd(:
    Maar om de een of andere reden zijn LotRverhaallijnen moeilijker te bedenken.. (dat heb ik tenminste)

    OT: Zelf gebruik ik de 'willekeurige story' knop amper. Ik zoek vooral in reclametopics en met trefwoorden.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 15:33 ]


    :)

    Ok. Aller eerst: Ik zette er een idee bij. Dus het is niet alleen gezeik.

    En ten tweede: Als jullie het "gezeik" vinden dat mensen hierover "zeuren"... Reageer er dan niet op!!

    Ik stoor me er kapot aan. En dat mag gezegd worden. Ook al gebeurd dat 10000000x. Het mag! :)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Cannibal schreef:
    - teveel zeik topics over teveel 1D story's
    Jullie leren het echt nooit he.
    Een topic maken een zeiken over een Hype heeft geen zin! het veranderd er niets aan.


    -

    @ xGREENLEAF: Het mag, daar zeggen we ook niets over (ten minste, ik niet), maar op een gegeven moment wordt 't wel irritant.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    xGREENLEAF schreef:
    Ok. Aller eerst: Ik zette er een idee bij. Dus het is niet alleen gezeik.

    En ten tweede: Als jullie het "gezeik" vinden dat mensen hierover "zeuren"... Reageer er dan niet op!!

    Ik stoor me er kapot aan. En dat mag gezegd worden. Ook al gebeurd dat 10000000x. Het mag! :)
    Het mag niet. Er mogen niet 10000000000x of hoeveel nullen het ook zijn topics aangemaakt worden die allemaal op hetzelfde neerkomen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Je hebt helemaal gelijk ;)


    I'm a girl in the world

    Cannibal schreef:
    - teveel zeik topics over teveel 1D story's
    Jullie leren het echt nooit he.
    Een topic maken een zeiken over een Hype heeft geen zin! het veranderd er niets aan.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    xGREENLEAF schreef:
    Ok. Aller eerst: Ik zette er een idee bij. Dus het is niet alleen gezeik.

    En ten tweede: Als jullie het "gezeik" vinden dat mensen hierover "zeuren"... Reageer er dan niet op!!

    Ik stoor me er kapot aan. En dat mag gezegd worden. Ook al gebeurd dat 10000000x. Het mag! :)

    Wij mogen erop reageren, dat kun je ons niet verbieden. En daarbij, leer lezen, het staat duidelijk in de huisregels dat je niet dubbele topics mag aanmaken, dus dit topic mag niet, precies zoals Cairde al heeft gezegd.

    Soorten topics
    De volgende topics zijn, samen met topics waarin algemene regels worden overtreden, niet toegestaan;

    - Eén smiley-topics
    - Eén woord-topics
    - Een stelling-topic, dit mag alleen een moderator doen.
    - Een topic dat over een onderwerp gaat waar al een algemeen topic over is, zoals; ‘[Algemeen] Valentijnsdag’
    - Dubbele topics. Hiermee worden topics bedoeld die dezelfde inhoud, letterlijk en globaal, hebben als een eerder gemaakt topic.
    - "Plaats een reactie op mijn foto’s" topics
    - Rollenbekendmakings topics, zie overige forum regels
    - Promotie topics als er al eerder een topic voor deze story gemaakt is (bijvoorbeeld een rollen topic), zie overige forum regels
    - Topics die alleen voor bepaalde mensen zijn, zoals : alleen Piet en Klaas!
    - Topics die gaan over een al eerder geopend topic maar dan met de mening van een bepaalde user. Ieder post zijn/haar mening maar in het betreffende topic zelf.
    -"Ik ben het niet eens met een waarschuwing" topics. Stuur de moderator via pb een bericht.
    -"Waarom is die persoon geband?" topics. Stuur de moderators via een pb een bericht.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2013 - 12:07 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kijk over een paar weekjes dan op mijn profiel, heb ik een gloednieuwe story geschreven zonder enig bekend persoon erin. Yolo.


    I recycle my thoughts.

    Eve schreef:
    Kijk over een paar weekjes dan op mijn profiel, heb ik een gloednieuwe story geschreven zonder enig bekend persoon erin. Yolo.

    Je mag hier geen reclame maken. Ook jij moet blijkbaar de huisregels nog eens lezen.

    Reclame
    De regels over reclame;

    - Het is niet toegestaan om reclame te maken voor je creaties, behalve in de promotie subforums, in de shoutbox en in de spotlight.
    - Het is niet toegestaan om reclame te maken voor je profiel.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2013 - 12:19 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eve schreef:
    Kijk over een paar weekjes dan op mijn profiel, heb ik een gloednieuwe story geschreven zonder enig bekend persoon erin. Yolo.


    Daar hou ik je aan.


    Physics is awesome

    Kan er niet een filter komen voor zeurtopics over hypes (dit is sarcastisch)? Je komt er namelijk echt niet verder mee, want er zijn al zo veel topics hierover geweest waarop allemaal hetzelfde antwoord komt, namelijk; nee.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Father schreef:
    (...)

    Mijn god, wat krijg ik nu? Een lijfstraf? Nee, ik heb de "huisregeltjes" nog niet gelezen omdat ik na 2 jaar weer even gezellig op het forum kom kijken. Strikte Sally.


    I recycle my thoughts.

    Eve schreef:
    (...)
    Mijn god, wat krijg ik nu? Een lijfstraf? Nee, ik heb de "huisregeltjes" nog niet gelezen omdat ik na 2 jaar weer even gezellig op het forum kom kijken. Strikte Sally.

    Lijfstraffen mag je helaas niet meer geven ;c En daarbij, je had de huisregels al moeten lezen toen je je aanmeldde. Niet mijn probleem dus :Y)

    [ bericht aangepast op 20 juli 2013 - 12:25 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.