• Hey hallo iedereen, ik weet niet of jullie me misschien nog kennen (Ben Colibre kusjes), maar mijn laptop is weer gemaakt en ik ben weer klaar om te schrijven, binnenkort. Hoe is het met jullie?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Backfire schreef:
    Ik weet nog dat ik je zag in Walibi en jij mij niet, mooie tijd :3.
    Welkom terug.

    Haha, gek, je had gewoon op me af moeten stappen, ik bijt niet! Dankje. (:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Tuurlijk ken ik jou nog. Je hebt nog dezelfde avatar. De dag waarop jij je avatar verandert is de dag waarop geen idee meer heb wie je bent, waarschijnlijk. Maar tot die tijd ken ik je nog. :'D
    Welkom terug! *O* Fijn dat je laptop het weer doet, overigens! Wat was er mee? Ik ben niet helemaal up to date geloof ik.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 23:42 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Tuurlijk ken ik jou nog. Je hebt nog dezelfde avatar. De dag waarop jij je avatar verandert is de dag waarop geen idee meer heb wie je bent, waarschijnlijk. Maar tot die tijd ken ik je nog. :'D
    Welkom terug! *O* Fijn dat je laptop het weer doet, overigens! Wat was er mee? Ik ben niet helemaal up to date geloof ik.


    Haha, helemaal gelijk, die avatar blijft hetzelfde, aangezien ik mijn naam veel verander. Nou, hij beweerde dat er water overheen was gevallen, maar dat was dus helemaal niet zo. In een Macbook zit zo'n soort sponsje dat opzwelt en je pc 'blokkeert' en dat was bij mij uit het niets gebeurd, vreemd ding.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Je plaatje ken ik nog
    Welcome XD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik herken je! -Haha je plaatje dan toch-. Welkom terug. ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Kynareth schreef:
    (...)

    Haha, helemaal gelijk, die avatar blijft hetzelfde, aangezien ik mijn naam veel verander. Nou, hij beweerde dat er water overheen was gevallen, maar dat was dus helemaal niet zo. In een Macbook zit zo'n soort sponsje dat opzwelt en je pc 'blokkeert' en dat was bij mij uit het niets gebeurd, vreemd ding.

    Lang leve Macbooks (cat) -Sorry, dat moest-

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 0:19 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja, ik herken je nog wel. Al geloof ik niet dat we ooit gepraat hebben, dus er is een reële kans dat jij mij niet kent. ^^
    Welkom terug!
    I'm doing pretty fine, 'nd how are you? (:


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    Ja, ik herken je nog wel. Al geloof ik niet dat we ooit gepraat hebben, dus er is een reële kans dat jij mij niet kent. ^^
    Welkom terug!
    I'm doing pretty fine, 'nd how are you? (:


    •*• Lululu •*•

    Anarose schreef:
    Ja, ik herken je nog wel. Al geloof ik niet dat we ooit gepraat hebben, dus er is een reële kans dat jij mij niet kent. ^^
    Welkom terug!
    I'm doing pretty fine, 'nd how are you? (:

    Met mij gaat 't weg, allang niet meer geschreven helaas, maar binnenkort ga ik een verhaal online zetten waar ik al een tijdje schrijf in een boekje, dus ja. Hoe is het met jullie?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Yaay, je bent terug.

    Jup. Ik herken je c:
    We hadden een keer een discussie, en toen had jij de username 'beard' nog en toen plaatste ik kwaad een reactie met 'ja die baard' en dat had je toen op je profiel neergezet :')


    To infinity and beyond •

    Je plaatje komt me bekend voor. Welkom terug!


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Jaa, ik heb je wel voorbij zien komen! Maar je kent mij toch niet (meer). Als het al niet is omdat ik niet heel uitbundig op het forum zit, is het wel omdat ik mijn profielfoto en naam veranderd heb sinds de tijd dat jij hier zat. Oh well. Welkom terug!

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 16:55 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Nope ik ken je niet. Het plaatje herinner ik me wel vaag.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Vivere schreef:
    Jup. Ik herken je c:
    We hadden een keer een discussie, en toen had jij de username 'beard' nog en toen plaatste ik kwaad een reactie met 'ja die baard' en dat had je toen op je profiel neergezet :')


    AHAHAH ja dat klopt, oh, goede tijd. Ik heb ook moeite met veel mensen omdat iedereen zijn plaatje en naam verandert ):


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)