• Avril Lavigne heeft vandaag haar nieuwe single op youtube gezet genaamd Rock N Roll





    Ik vind het liedje op zich niet zo heel slecht, maar je kunt wel merken dat haar stijl heel erg veranderd is en dat het meer alleen de pop kant opgaat, in plaats van de poppunk of de poprock kant, wat ik op zich wel jammer vind. Het liedje is ook niet echt bepaald rock n roll, afgezien van de gitaar een beetje meer naar het einde, klinkt het verder als een popsong...
    Ik vind haar teksten de laatste tijd ook veel minder serieus en goed. Vroeger kon ik me echt goed inleven, in albums als Goodbye lullaby, Under my skin en Let go. Deze songs lijken weer een beetje meer op liedjes van het album the best damn thing, die ik persoonlijk ook al minder vond.
    Echt jammer dat ze zo veranderd is...

    What do you think?

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 21:22 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ze heeft wel een aantal leuke nummers, maar ik vind dit echt tien keer niets.

    Draculea schreef:
    Ze heeft wel een aantal leuke nummers, maar ik vind dit echt tien keer niets.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ...
    how should I put this...
    just not my style I guess

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 21:12 ]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Met het album Goodbye Lullaby was ze wat meer volwassen geworden, maar ik geloof dat ze zich nu weer een meisje van zestien waant. Wat mij betreft gaat de kwaliteit van haar muziek er zeker niet op vooruit.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    ChetUbetcha schreef:
    ...
    how should I put this...
    just not my style I guess


    Al vind ik de lyrics nog best wel leuk.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 21:16 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Heel eerlijk? Ik vind het verschrikkelijk.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Laats was mijn beste vriend naar haar aan het luisteren en toen dacht ik serieus dat hij naar Taylor Swift aan het luisteren was. ;x
    Nu snap ik waarom ik dat dacht.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 21:28 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Tomlinsonz schreef:
    Heel eerlijk? Ik vind het verschrikkelijk.


    26 - 02 - '16

    Dat awkward moment dat Avril Lavigne een Miley Cyrus neerzet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jammer dat het album niet zo geweldig gaat worden zoals haar andere :(


    -

    Ik vind er echt niks aan... Iedereen zegt wel dat ze volwassen is geworden en opgegroeid, maar ze lijkt juist veel kinderlijker met de muziek die ze nu maakt. Haar muziek van vroeger was veel serieuzer en veel beter! :(


    Got another point of view in all the things I wanna do, I'm not stupid I'm not blind. Just don't wanna waste my time.

    Niks aan.


    "never let anyone dull your sparkle"

    En dan noem je dat nummer Rock 'n Roll? Oh the irony.


    ars moriendi

    Hopelijk wordt niet het hele album zo, aangezien ik me er best op aan het verheugen ben D:


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Ja, ik had het nummer al eerder gehoord, maar ik had er meer van verwacht. Zeker met zo'n titel zou je toch denken dat het wat meer Rock 'N Roll zou zijn. In elk geval zou ik liever de oude Avril horen dan dit, want naar mijn mening gaat ze er niet op vooruit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.