• Avril Lavigne heeft vandaag haar nieuwe single op youtube gezet genaamd Rock N Roll





    Ik vind het liedje op zich niet zo heel slecht, maar je kunt wel merken dat haar stijl heel erg veranderd is en dat het meer alleen de pop kant opgaat, in plaats van de poppunk of de poprock kant, wat ik op zich wel jammer vind. Het liedje is ook niet echt bepaald rock n roll, afgezien van de gitaar een beetje meer naar het einde, klinkt het verder als een popsong...
    Ik vind haar teksten de laatste tijd ook veel minder serieus en goed. Vroeger kon ik me echt goed inleven, in albums als Goodbye lullaby, Under my skin en Let go. Deze songs lijken weer een beetje meer op liedjes van het album the best damn thing, die ik persoonlijk ook al minder vond.
    Echt jammer dat ze zo veranderd is...

    What do you think?

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 21:22 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik vind het te kinderlijk bijv. nobody's home was veel serieuzer

    Niet mijn stijl:')
    Ik ben de laatste jaren naar Trance toegegroeid:)


    Queer zijn is gewoon alles

    Avril heeft zelf ook gezegd dat ze voor Goodbye Lullaby volwassen wilde zijn en voor dit album, het vijfde, de gekke kant op wilde. Avril is niet voorspelbaar, die doet waar ze zelf zin in heeft. Misschien kunnen we over een album of twee wel klassieke muziek verwachten.

    En op TBDT stonden ook wel wat "andere" nummers, zoals When you're gone en Keep holding on, net zoals op GL What the hell stond.


    Searching heavens for another earth