• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Achter jullie personage zetten jullie direct je groep, in de kleur van die groep. (Die vind je hier onder.)
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2) 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2) 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Het praattopic
    Het rollentopic [2]

    Veel plezier!


    Op vakantie:
    -Pom
    -Appelboompje

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 19:49 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Anna Sharp

    Ik lachtte even toen John haar afwees. 'Luister John. Er zijn mensen hier die zijn breekbaar dan de meeste mensen die rondlopen. Maar er zijn ook mensen bij die zo breekbaar zijn, dat ze een muur om zich heen hebben gebouwd, of die een olifantenhuid hebben.' Ik gaf hem het document van Dena Fields. Er stond niet veel in, maar alle nodige informatie was aanwezig. 'Luister. Zoals je kunt lezen heeft ze woedeproblemen. Dena heeft iemand nodig om haar woede en negatieve energie op af te kunnen richten en Hunter heeft iemand nodig die hem flink op zijn plaats zet. Als het mislukt, kunnen we je altijd nog apart zetten.'

    Samenvatting file;

    Geslacht: Meisje
    Naam: Dena Fields
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk; Bruin haar, groene ogen, 1.58, 50 kg.
    Karakter; -snel aangebrand.
    -assertief.
    -nauwkeurig/precies.
    -groot doorzettingsvermogen.
    -ambitieus en slim.
    Reden tot aanvraag: zeer grote woede problemen. Onze dochter kan om het minste of geringste ontzettend kwaad worden. Ze is dan niet meer in controle te houden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Laurinda Pearl

    Ik lachte breed toen ze wat terug zei in plaats van zich chagrijnig om te draaien zoals sommige anderen hadden gedaan. Eerst hoorde ik haar mijn naam langzaam herhalen maar toen stak ze haar hand uit en stelde zich voor. "Dena, Dena Fields Groep 2. jij?" "Groep 3" antwoordde ik en direct begon ik druk te ratelen. "O mijn good, eindelijk iemand die zich niet gewoon omdraait, waar kom je vandaan? Heb je hobby's, ik hoop zo dat we elkaar vaker tegen komen, je lijkt me gezellig. Waarom ben je hier?" Toen pas kreeg ik door dat ik iets te snel ratelde en ik hield mijn mond. "Sorry, ik ben nogal een flapuit... je hoeft het me allemaal niet te vertellen. Ik ben gewoon blij dat er iemand antwoord geeft en niet zich omdraait. Er is tot nu toe maar 1 ander persoon geweest die gewoon met me gepraat heeft."


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Ik reageer zo. Love je stukje, btw.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Delilah Gerson groepdrie
    Na even een controle gaf miss sharp me weer een bord eten.
    "Dat ga je toch niet doen hé? ze probeert je vet te mesten!"
    Twijfelend porde ik in het bord met eten en zuchtte opgelucht toen er een andere jongen binnenkwam, ik greep mijn kans en vluchtte weer terug naar de rest zonder iets gegeten te hebben, de bewijzen liet ik wel zorgvuldig verdwijnen natuurlijk...
    Mijn hart maakte een sprongetje bij het zien van Bae zijn vrolijke haar, wat deed die jongen toch met me?


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Lifeisajoke schreef:

    Ella Eve Montgomery. || Groep 2.
    Huis.

    "Die had je ook gewoon zo kunnen laten ?" zei hij grijnzend. Ik wist maar al te goed dat hij doelde op mijn t-shirt aangezien die daarnet omhoog was gekomen, maar ik besloot me blond te gedragen.
    "Wat zo kunnen laten ? Op de zetel liggen ? Wel ja, dat gaat moeilijk als iemand je wakker roept alsof degene je in geen 5 jaar heeft gezien," zei ik glimlachend. Ik haalde mijn vingers door mijn krullende, blondbruine lokken waarna ik kijk naar Matt zijn grinnikende gezicht. Zou hij de hele dag zo vrolijk zijn of lag dat alleen aan mij ?
    "En ? Hoe was jullie tochtje hier naartoe ? als het maar nie zo als de onze was, want dat was echt Vre-se-lijk," zei hij hoofdschuddend. Het antwoord op mijn vraag was dus nee, hij was niet de hele dag zo vrolijk.
    Hij ging op de zetel zitten waar ik 5 minuten geleden nog rustig in lag en trok me op zijn schoot. Oké, waarom niet. Zijn vrolijke gezicht keek me afwachtend aan waardoor ik zacht lachend mijn hoofd schudde.
    "De onze viel nog goed mee. We hebben een andere groep gevonden en zijn met die groep het huis gaan zoeken die we verrassend rap hebben gevonden. Trouwens heb jij geen corvee ?" Ik keek hem grijnzend aan door mijn laatste vraag, want ik wist maar al te goed dat hij corvee had omdat hij als laatste groep was toegekomen.


    Matt Johnson
    "Wat zo kunnen laten? Op de zetel liggen? Wel ja, dat gaat moeilijk als iemand je wakker roept alsof degene je in geen 5 jaar heeft gezien," zegt ze met een glimlach, ze doet duidelijk blond.. Ik zucht hoofdschuddend.
    "Nee, als je op die zetel was blijven zitten had je nu niet op mijn schoot gezeten, of had je dat liever gewild?" ik kijk haar vragend met een pruillipje aan.
    "De onze viel nog goed mee. We hebben een andere groep gevonden en zijn met die groep het huis gaan zoeken die we verrassend rap hebben gevonden. Trouwens heb jij geen corvee ?" is haar antwoord op mijn vraag. Bij haar laatste woorden kijkt ze me grijnzend aan, waarop ik haar ook grijnzend aan kijk en triomfantelijk mijn hoofd schud "Nope, want wij zijn als derde aan gekomen, groep vier is als laatst gekomen" zeg ik met volle trots.
    "Maar ach, ons tochtje was één en al geruzie en gezeur, kwam vooral door mij dat moet ik toegeven" zeg ik schouderophalend "Maar ach, ik had gewoon geen leuk groepje. De enige die ik wel een beetje mag van dat groepje is Juliet, ze is best knap weet je.." zeg ik grinnikend, terwijl ik haar reactie onopvallend probeer te pijlen.


    Little do you know

    Whahahhahahaha wat een rare persoontjes zijn er weer bij eigenlijk, najaa maakt het allemaal wel zo leuk natuurlijk


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [Ik ga al typen ;) Ik hoop alleen maar dat jullie stoppen met spammen xD]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    John Hunter Bell
    Ik luisterde naar haar en knikte voor ik de map van haar aanpakte en hem snel even doorlas. Toch was het blijkbaar geen breekbare dame, of in elk geval niet zo breekbaar. Ik keek op van de map naar haar en Keek haar met grote ogen aan. Wat ze zei was waar. Hunter moest op zijn plek gezet worden en als dat haar een uitlaatklep gaf zou het goed zijn? Toch? Ik knikte rustig. "Dan is het goed, maar ik zou graag wel eerst met haar praten en met u voor we dit definitief afspreken." Ik wilde haar het zeker niet dwingen. Hunter was een gemene slechte en manipulatieve jongen, die liet ik niet zomaar op iedereen los. Zeker niet als ze het zelf niet wilden. Soms kon ik er niets aandoen, maar nu mocht zij kiezen met mijn dossier in haar handen, de verkorte versie hoopte ik wel voor haar.


    Bowties were never Cooler

    SeaWaves schreef:
    [Ik ga al typen ;) Ik hoop alleen maar dat jullie stoppen met spammen xD]


    Mwahahahaaa Nevaaaaaa! ^^


    Little do you know

    Hey, you guys, zal ik de kamerindeling online zetten?

    Anna Sharp
    'Dan is het goed, maar ik zou graag wel eerst met haar praten en met u voor we dit definitief afspreken,' zei John. 'Natuurlijk, natuurlijk,' glimlachte ik en ik liep de kamer binnen, recht op het meisje af. Ik zag dat er een ander meisje bij haar zat. 'Mag ik even storen?' Toen ik zag dat de meisjes knikten, ging ik verder. 'Dena? Dena Fields? Mag ik even met je apart praten?' vroeg ik haar. Dena liep achter mij aan naar de bibliotheek en ik stelde haar voor aan John en legde de situatie aan haar uit.

    Dena Fields.
    'Gast, blijf van me weg!' zei ik nep geïrriteerd. 'Grapje. Ik word snel kwaad. Daarom ben ik hier, I guess. Mijn ouders hebben me hier naar naar toe gestuurd. Het kan ook zijn dat ze me kwijt willen. En nee, ik heb geen hobbies. Geen tijd voor gehad eigenlijk. Jij?' Nog voordat Laurinda kon antwoorden kwam er een vrouw naar ons toe. Ik meende me te herinneren dat het mevrouw Sharp was. 'Mag ik even storen?' vroeg ze en ik knikte. 'Dena?' Mijn hart klopte. Waarom moest ze mij hebben? 'Dena Fields? Mag ik even met je apart praten?' vroeg ze me toen. Ik keek Laurinda even aan. 'Het spijt me,' zei ik tegen haar en liep toen achter mevrouw Sharp aan. 'Niet weglopen, ik kom zo bij je terug!' riep ik haar nog na, toen stond ik opeens in de bibliotheek. Ik keek even rond. Er stonden ontzettend veel boeken. Dit ging mijn hobby worden; lezen. Er stond een jongen en mevrouw Sharp stelde hem voor als John Hunter Bell. Ze legde uit dat hij schizofreen was en dat zijn tweede persoon of ziel niet handelbaar was. Ik hield van van challenges. 'Zou je daarom zolang op John en Hunter willen 'letten'?' vroeg ze toen. Ik knikte. Ik vond het wel prima, zolang ik kwaad mocht worden op Hunter. Wacht, als ik kwaad mocht worden op Hunter, dan zou ik me rustig moeten houden bij John. Zo zou ik mijn woede misschien onder controle kunnen krijgen. Sharp was geniaal. In theorie. 'Dus, ik laat jullie even alleen,' zei ze toen en verdween de gang op. 'Dus,' zei ik maar. 'Ik ben Dena. Wat vervelend voor je, van Hunter.'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Roww schreef:
    (...)

    Mwahahahaaa Nevaaaaaa! ^^


    [Nee serieus ik had ongeveer 200 berichtjes in me inbox. Van allemaal rpg's enzo xD]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Patholoog schreef:
    Hey, you guys, zal ik de kamerindeling online zetten?

    Anna Sharp
    'Dan is het goed, maar ik zou graag wel eerst met haar praten en met u voor we dit definitief afspreken,' zei John. 'Natuurlijk, natuurlijk,' glimlachte ik en ik liep de kamer binnen, recht op het meisje af. Ik zag dat er een ander meisje bij haar zat. 'Mag ik even storen?' Toen ik zag dat de meisjes knikten, ging ik verder. 'Dena? Dena Fields? Mag ik even met je apart praten?' vroeg ik haar. Dena liep achter mij aan naar de bibliotheek en ik stelde haar voor aan John en legde de situatie aan haar uit.

    Dena Fields.
    'Gast, blijf van me weg!' zei ik nep geïrriteerd. 'Grapje. Ik word snel kwaad. Daarom ben ik hier, I guess. Mijn ouders hebben me hier naar naar toe gestuurd. Het kan ook zijn dat ze me kwijt willen. En nee, ik heb geen hobbies. Geen tijd voor gehad eigenlijk. Jij?' Nog voordat Laurinda kon antwoorden kwam er een vrouw naar ons toe. Ik meende me te herinneren dat het mevrouw Sharp was. 'Mag ik even storen?' vroeg ze en ik knikte. 'Dena?' Mijn hart klopte. Waarom moest ze mij hebben? 'Dena Fields? Mag ik even met je apart praten?' vroeg ze me toen. Ik keek Laurinda even aan. 'Het spijt me,' zei ik tegen haar en liep toen achter mevrouw Sharp aan. 'Niet weglopen, ik kom zo bij je terug!' riep ik haar nog na, toen stond ik opeens in de bibliotheek. Ik keek even rond. Er stonden ontzettend veel boeken. Dit ging mijn hobby worden; lezen. Er stond een jongen en mevrouw Sharp stelde hem voor als John Hunter Bell. Ze legde uit dat hij schizofreen was en dat zijn tweede persoon of ziel niet handelbaar was. Ik hield van van challenges. 'Zou je daarom zolang op John en Hunter willen 'letten'?' vroeg ze toen. Ik knikte. Ik vond het wel prima, zolang ik kwaad mocht worden op Hunter. Wacht, als ik kwaad mocht worden op Hunter, dan zou ik me rustig moeten houden bij John. Zo zou ik mijn woede misschien onder controle kunnen krijgen. Sharp was geniaal. In theorie. 'Dus, ik laat jullie even alleen,' zei ze toen en verdween de gang op. 'Dus,' zei ik maar. 'Ik ben Dena. Wat vervelend voor je, van Hunter.'


    { Ja :D }


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    { Ja :D }


    [Jaaaa ^^
    x'D]


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    [Jaaaa ^^
    x'D]


    [Wenkbrauwwiebel.]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial


    Ella Eve Montgomery. || Groep 2.
    Huis.

    "Nee, als je op die zetel was blijven zitten, had je nu niet op mijn schoot gezeten, of had je dat liever gewild ?" Hij keek me aan met een pruillipje waardoor ik mijn hand even op zijn wang legde, "Ik zal je ego deze keer niet schaden."
    Hij schudde triomfantelijk, en grijnzend, zijn hoofd, "Nope, want wij zijn als derde aangekomen, groep vier is als laatste gekomen," zei hij vol trots na mijn uitspraak over het corvee, "Maar ach, ons tochtje was één en al geruzie en gezeur, kwam vooral door mij moet ik toegeven," zei hij schouderophalend. Ik lachte, waarom verbaasde het me echt niet dat het door hem kwam ?
    "Maar ach, ik had gewoon geen leuk groepje. De enige die ik wel een beetje mag van dat groepje is Juliet, ze is best knap weet je ..." Ik beet op mijn tanden en keek hem gewoontjes aan, zonder enige vorm van emotie.
    "Oh echt ? Ik zou het niet weten, nog niet ontmoet."