• A story by Fren & Erieka




    Wanneer je als band meer haters dan fans hebt, mag je de boel opdoeken, de boetiek sluiten. Gelukkig overheersen de fans nog steeds, bij One Direction...

    Tot de haters ervoor zorgen dat er zombies in het spel komen. Een team van professors, ingehuurd door anti-fans, creëren een hand vol vleesetende, rotte wezens. Onverwachts loopt alles uit de hand. Gebeten fans, een volledig galjoen zombies, de wereld die in gevaar komt. Dat allemaal door een vijftal jongens die op het toppunt van hun succes gekomen zijn.
    Harry, Niall, Zayn, Louis en Liam hebben de keuze. Terugvechten of vluchten.
    Dat laatste is exact wat ze doen.



    [ bericht aangepast op 23 juli 2013 - 20:02 ]


    26 - 02 - '16

    ABO!!!!
    :Y)
    Alleen al dat ze meschien vermoord worden trekt mij xD


    Queer zijn is gewoon alles

    Abo. (;

    Oh en ik raad wel iedereen aan het voorwoord eerst te lezen en dan pas een abo te nemen.


    26 - 02 - '16

    ABOOOOOOO c: Het blijft echt een geniaal idee


    Happy Birthday my Potter!

    Erieka, maak je geen zorgen. Alleen de usernames verraden al dat onze lezertjes tegen zombies kunnen. (:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Pompeji schreef:
    Erieka, maak je geen zorgen. Alleen de usernames verraden al dat onze lezertjes tegen zombies kunnen. (:


    Oke, maar ik wil niet op mijn geweten hebben dat mensen slecht slapen doordat ze de waarschuwingen niet lezen (;


    26 - 02 - '16

    Abo!!! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    De enige die slecht zal slapen, ben ik. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    XD
    Ik kan wel tegen horror:Y)

    Oh Ja: Erieka, je hebt je story toch wel opgegeven bij SOEAE?:O


    Queer zijn is gewoon alles

    Abo!


    Ex astris, sciencia

    dooddoenervo schreef:
    XD
    Ik kan wel tegen horror:Y)

    Oh Ja: Erieka, je hebt je story toch wel opgegeven bij SOEAE?:O


    Nog niet gedaan, zal ik nog wel even doen (;


    26 - 02 - '16

    Mensen, we moeten jullie ook even melden dat we in totaal een drietal weken weg zullen zijn, ivm vakantie. Verwacht dus een à twee hoofdstukjes en dan een tijdje absolute stilte. (:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Aboooo. (:

    Pom schreef:
    (...)

    Nog niet gedaan, zal ik nog wel even doen (;


    Oke! Dan is het goed.


    Queer zijn is gewoon alles

    dooddoenervo schreef:
    XD
    Ik kan wel tegen horror:Y)

    Oh Ja: Erieka, je hebt je story toch wel opgegeven bij SOEAE?:O


    Dankjewel, nog meer stories, terwijl ik geen zin heb om het bij te werken :') Oké, ik zal vanmiddag wel aan de slag gaan


    Happy Birthday my Potter!