• Ja pfft, echt een klacht wil ik het niet noemen, meer een onhandigheidje.

    Als je in een RPG forum topic (ja volg je het nog) zit, dan heb je bovenaan altijd staan Home > Forum > ... > .... Nou, als je op forum drukt ga je terug naar het gewone forum en niet het RPG forum, is het niet handig, als het niet te veel gedoe is, ervoor te zorgen dat als je in een RPG forum topic zit en je op forum drukt, je gewoon terug gaat naar het RPG forum?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dat had ik ook al gezien ja, ook wel vreemd eigenlijk.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Dat had ik ook al gezien ja, ook wel vreemd eigenlijk.


    -

    Ugh, ik trapte er net weer in, geez. Vind het best wel storend tbh, want ik merk dat ik de laatste tijd die knop best vaak was gaan gebruiken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh, eigenlijk niet echt zo opgemerkt of zo. Heb er niet veel last van.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik bump dit even omdat ik het vervelend vind en geen onnodig nieuw topic aan wil maken.
    Ik gebruik(te) die knop namelijk erg vaak, en nu ga ik er dus telkens mee naar het verkeerde 'forum'.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niet opgemerkt, maar inderdaad onhandig.


    Some people are art and do art at the same time

    Dit is de enige klacht en toch wordt er niet naar gekeken :')

    Edit: Ja, ik had het net weer drie keer dat ik naar het verkeerde forum ging hierdoor.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 13:50 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Bij deze heb ik je klacht gelezen, maar ik kan hier persoonlijk niet veel aandoen. Daarvoor moeten we toch echt bij Rutger zijn.


    I am an idiot, I move.

    Haha, well, it's something (cat)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Huh, hoe komt het dat deze ineens tussen mijn actie topics stond, terwijl 11 januari de laatste reactie was?


    Your make-up is terrible

    Dankxij iemand die hier postte maar nu geband is. De reactie is ook verwijderd.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    misschien een idee om dit bij de gewone klachten te zetten of het persoonlijk aan rutger te melden?


    Spinning around, I'm weightless.