• A story by Fren & Erieka




    Wanneer je als band meer haters dan fans hebt, mag je de boel opdoeken, de boetiek sluiten. Gelukkig overheersen de fans nog steeds, bij One Direction...

    Tot de haters ervoor zorgen dat er zombies in het spel komen. Een team van professors, ingehuurd door anti-fans, creëren een hand vol vleesetende, rotte wezens. Onverwachts loopt alles uit de hand. Gebeten fans, een volledig galjoen zombies, de wereld die in gevaar komt. Dat allemaal door een vijftal jongens die op het toppunt van hun succes gekomen zijn.
    Harry, Niall, Zayn, Louis en Liam hebben de keuze. Terugvechten of vluchten.
    Dat laatste is exact wat ze doen.



    [ bericht aangepast op 23 juli 2013 - 20:02 ]


    26 - 02 - '16

    Lolol, dit is origineel. :')


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hihi, abo (:


    From these ashes, I will rise

    Morticia schreef:
    Lolol, dit is origineel. :')


    Dankje c:


    26 - 02 - '16

    Abo. Zo'n story wil niemand missen. Ik verwacht wel kritiek van de directioners.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 12:23 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    Abo. Zo'n story wil niemand missen. Ik verwacht wel kritiek van de directioners.


    Ja, dat verwachten wij ook. Maar het houdt ons niet tegen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Cairde schreef:
    Abo. Zo'n story wil niemand missen. Ik verwacht wel kritiek van de directioners.


    Meh, ik ben ook een directioner, maar ik geloof dat de jongens zelf hier ook de humor wel van in zouden zien :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Abo!

    Abo (: Zo'n origineel verhaal laat ik niet lopen :)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Het maakt me echt blij dat zoveel mensen nieuwsgierig zijn : D


    26 - 02 - '16

    Klinkt geweldig :Y)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Abo, zekerweten :Y)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik ben ook een Directioner, maar ik zie de humor wel. He tlijkt me gewoon een leuk verhaal, punt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben echt blij dat jullie het toch een leuk idee vinden (:


    26 - 02 - '16

    Abo ^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    IrishNialler schreef:
    Ik ben ook een Directioner, maar ik zie de humor wel. Het lijkt me gewoon een leuk verhaal, punt


    Jup dit^^ Ik denk wel dat sommige van ons zullen zeggen bij het kleinste puntje dat niet klopt bijv: -Ik schrijf ff in de ik persoons vorm-
    Ik kijk in Niall's bruine ogen....

    Maar het is blauwe ogen krijg je dan massaal xD

    En ik verwacht eigenlijk wel dat wij deze story in de top krijgen ;D Zo'n orgineel idee... ;D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial