• Ja promoot hier je 1D story!

    xx

    ----

    Mijn Story :
    Capatain tonight. || One direction [16+]

    Dit gaat over Diana een zeventienjarig meisje. Ze is een profesionele paaldanseres, ze werkt bij een club. Maar dan verandert haar werk door een paar mysterieuze ogen.


    GEINTRESEERD ENJOY MY STORY :


    > http://www.quizlet.nl/stories/120790/captain-tonight--one-direction-16/

    •••••••••••••••••••••••••••

    She's my best friend.
    No, she's mine.
    Are they twins?






    •••••••••••••••••••••••••••
    You look like me.
    I look like you.
    Are we sisters?






    • One Direction bestaat niet.
    • Niall Horan
    • Harry Styles
    • Alice Avery
    • Jenna Marin
    • Start: 28 - 07 * 2013
    • Eind: ~
    • Record:
    • blackXwhite©
    • HarrysWife©
    •KLIK!


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Ik zou je verhaal lezen, hoe werkt het bij mij abo= abo back, reactie = reactie back.
    http://www.quizlet.nl/stories/121058/i-love-you-i-want-you-and-i-lose-you-ft-harry-styles/
    DJMalikxx & EmmaZouis1 hebben me geïnspireerd met hun super Harry Styles verhalen, Dus deze story is voor hun <3




    - One direction bestaat.
    - Nederlands
    - Nederlands gesproken
    - Neem abo, ik waarschuw niet!


    Everyone is Beautiful <3

    -> Ik heb even je titel veranderd, want je mag alleen hoofdletters gebruiken waar deze horen volgens het Algemeen Beschaafd Nederlands; ofwel geen hele woorden ^^

    Better than revenge



    "Do you love me?", he asked.
    I almost screamed "No"
    But I said "Yes" instead.
    I knew his secret and it has got to be revenged
    .


    -

    The fallen secrets
    Zayn malik story, maar alle boys komen erin voor. Ik heb deze story al een tijdje staan, maar ben bezig om hem helemaal te herschrijven! (:

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 22:39 ]

    http://www.quizlet.nl/stories/116641/the-first-time-i-saw-you-liampayne/

    Hoi x
    Een van mijn stories gaat over Liam en hij gaat als volgt:
    Elle is een meisje dat in haar laatste jaar van de middelbare school zit. Ze is vrij geliefd en iedereen wilt eigenlijk aandacht van haar hebben.
    In eind november komt er een nieuwe jongen naar hun school. Iedereen wist het al op voorhand en er waren geruchten dat hij bij Elle in de klas ging zitten en dat ze hem zou moeten begeleiden in zijn eerste maand van school. Dit doet ze helemaal tegen haar zin. Ze heeft namelijk toch wel problemen om zich te binden aan mensen. Maar deze jongen die Liam noemt valt al meteen vanaf 'The first time he saw her' als een blok voor haar en wilt er alles aan doen om haar de zijne te maken. Dees gaat misschien wat makkelijk, maar de weg om haar bij hem te houden en veilig te houden. Heeft toch meer obstakels dan het heeft. Met zijn verleden dat achter hem aanloopt en hem maar niet met rust laat


    ~One Direction bestaat niet
    ~De leden van One Direction bestaan op zichzelf wel
    ~Liam story
    ~16+
    ~Nederland geschreven, Nederlands gesproken.
    ~Ik heb het verhaal ook helemaal vertaalt naar Engels (kun je ook zeker eens naar gaan kijken als je wilt)
    ~Nog niet afgelopen
    ~Drama, actie, geweld en mysterie


    Ik hoop dat je zeker eens gaat kijken, dat je het leuk gaat vinden.
    Ik raad zeker aan om niet te snel te stoppen, de actie en mysterie enz. komen pas na enkele hoofdstukken.
    Alvast veel leesplezier!x

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 0:50 ]


    One Direction gefreakt


    Perfect Lies · Zayn Malik
    De 17-jarige Neve heeft sinds even weer een vrij onbezorgd leven. Met haar vriendengroep bestaande uit de alternatieve Avery, overenthousiaste Katherine a.k.a. Katie, de probleem-aantrekkende Niall en de nogal nep-rebel Harry heeft ze de tijd van haar leven in het één na laatste jaar van haar middelbare school in Bradford. Een leven zonder haar gestoorde vrienden kan ze zich niet voorstellen. Ook school lijkt haar makkelijk af te gaan en relaties heeft ze niet, dus maken het leven ook niet velen malen gecompliceerder dan het eigenlijk is.

    Helaas komt dit tot een einde. Want schijn bedriegt. Maar ook haar ouders kunnen wat van bedriegen. Neve betrapt ze beiden op overspel. De sfeer is gespannen thuis en ook haar vrienden merken dat ze er met haar hoofd niet bij is. Tegen al haar principes in, willen haar ouders dat ze haar mond houdt over wat er gebeurd is.
    De terugkeer van Rachel a.k.a. Bitch 1.0 of degene voor Neve voorgaande jaren wel vaker problemen mee had, maakt de gehele situatie niet makkelijker en na al deze leugens, raakt ze het spoor bijster van wie wel én niet te vertrouwen is, aangezien Rachel opeens wel heel aardig doet.
    Maar dan ontmoet ze een kunststudent en in tegenstelling tot ongeveer iedereen om haar heen, zegt hij de waarheid. En ondanks dat de waarheid hard is, is het fijn om te weten dat er geen leugen achter zitten. Toch?
    Terugkerende vijanden, herinneringen en geheimen maken het haar onmogelijk om niet te liegen tegen de mensen om wie ze geeft. Take it from me, you're always better off with a perfect lie.


    Liar [lai-ar]

    someone who tells lies


    ©Rominator
    × Soundtrack
    × ft. Neve Rhine
    × ft. Zayn Malik [and other lads]
    × Compleet in Nederlands
    × One Direction bestaat niet
    × Begin: 28'07'13
    × Eind:
    × Geen cliché fanfiction
    × Kan heftige gebeurtenissen bevatten


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Hi, lees hem even door, kijk wat je vind, neem eventueel abo (: I think that I can't live without you, I think that I need you ~ Harry Styles

    1. http://www.quizlet.nl/stories/120264/harrys-choice-harry-e-styles/
    2 . http://www.quizlet.nl/stories/118648/saviour--harry-styles/
    3. [url] http://www.quizlet.nl/stories/117816/the-big-game--one-direction/[/url]


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3



    "She said to me, forget what you thought, 'cause good girls are bad girls that haven't been caught."



    One same school
    One same project but,
    Two different ways,
    Two different persons,
    Two unpredictable different persons


    •Abbigail Moore
    •Soundtrack
    •Written in Dutch
    •Spoken in English
    •One direction doesn't exist


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.

    Titel: He thinks he can use me
    Writers: Liz1Dxx
    #Hoofdstukjes: 31(verhaal is nog lopend)
    Inleiding/proloog/samenvatting: Niall Horan, is de coolste van de school. Iedereen wil bevriend met hem zijn. Iedereen vindt hem geweldig. Iedereen behalve ik.
    Hij denkt dat hij alles kan krijgen, maar dat is niet zo.
    Waarom je denkt dat ik dit moet lezen: Mijn verhaal is niet zoals alle anderen. In het begin lijkt het misschien allemaal op een typische badboy story waar het ene meisje toch verliefd wordt op de badboy en zo verder, maar hier is dat niet zo.
    Link: He thinks he can use me

    Ik heb nog een verhaal, misschien zou je dat willen lezen?
    Titel: A dream costs nothing unless you want it to come true ft. Niall Horan
    Writers: Liz1Dxx en MilaaHoranx
    #Hoofdstukjes: 55 (verhaal is nog lopend)
    Inleiding/proloog/samenvatting: I made a lot of mistakes in the past, I don't want to make them again, but everytime I see you, you make me smile and feel good. You make me wanne love you. Love can be beautiful but it can also hurts. I want you to let me feel special, to let me feel yours, to let me know you care about me. I want you to remember me, to stay with me, but I'm afraid, you will forget me. I wish I could tell you. But the words would come out wrong
    I love you, I really do, but I can't, I don't want to lose you.
    Waarom je denkt dat ik dit moet lezen: Het is een origineel verhaal omdat het geschreven wordt door twee verschillende personen, die telkens een eigen draai geven aan het verhaal. Dit zorgt dus vaak voor een onverwachte wending.
    Link: A dream costs nothing unless you want it to come true ft Niall Horan

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 11:00 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind



    Hailey Miller is een meisje uit Los Angeles, maar sinds die ene gebeurtenis verhuist ze naar de andere kant van Amerika, New York. Ze moet een heel ander leven leiden en ze moet zich voort doen als iemand die ze niet is. Niemand, behalve haar gezin, weet wie ze echt is. Ze houdt een masker voor zich tot ze de jongen Liam Payne leert kennen. Onmiddellijk hebben ze een goede band, maar toch voelt het aan alsof ze de jongen beliegt en bedriegt. Zal ze hem kunnen zeggen wat er in haar leven is gebeurd waardoor ze juist dat masker draagt? Of blijft ze liegen tegen de persoon die het beste met haar voor heeft?




    -Nederlands geschreven en gesproken
    -One Direction bestaat niet
    -Met Liam Payne en Hailey Miller

    Link: You don't know who I really am. || Liam Payne

    NOTE: Elke dag schrijf ik een hoofdstuk


    Love isn’t just a word.
    It’ll come at the most inappropriate moments.
    You came when I didn’t think I needed you, but I did.
    I did and that’s why I hated you.
    But you didn’t give up.
    You didn’t and that’s why I love you.


    • Jacklynn Hope Dawson
    • Zayn Javadd Malik
    • A EARPLUGGS production
    • Volledig Nederlands
    • Ik waarschuw niet, neem een abo!
    • One Direction bestaat niet
    • Secret Society • Zayn Malik








    Jacklynn is een meisje dat leeft in een genootschap waarbij ze elke dag weer opnieuw een opdracht krijgt van The Big Boss. Meestal is dat stelen, maar het kunnen ook andere opdrachten zijn. Jack leeft in grote armoede samen met haar broer Finn. Haar moeder heeft hen verlaten toen ze vijf jaar was, met de instelling dat de kleine kinderen zo een goede toekomst zouden krijgen. Het tegenovergestelde is echter waar, de kinderen krijgen nauwelijks te eten, moeten leven in een kleine kamer in een oud kantoorpand en hebben nauwelijks bezittingen. Als hun genootschap ontdekt dreigt te worden moeten ze vluchten naar een klein hutje dat ze al hadden uitgezocht, maar eenmaal daar blijkt dat een jongen het hutje als toevluchtsoord gebruikt. De jongen probeert alles om broer en zus te helpen, maar kunnen ze hem wel vertrouwen?

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 11:54 ]


    SMILE, and the whole world smiles back.

    Hee,
    Het verhaal heet double trouble.
    Het verhaal gaat over een tweeling die al jaren lang met een geheim loopt voor de buitenwereld.
    Iedereen denkt dat er maar één Olivia Grace Field is, maar wat als er ineens twee van zijn..
    Kunnen zij hen geheim kunnen houden?
    Proloog staat online.
    double trouble • Harry Edward Styles



    Why does it feel so good but hurt so bad
    My mind keeps saying
    Run as fast as you can
    I say I'm done but then you pull me back
    I swear you're giving me a heart attack
    Troublemaker!
    Cintayou ®



    KLIK
    HIER
    MAAR
    Double Trouble • Harry Edward Styles