• Met kerstmis waren we bij mijn oma en toen terwijl ze in de keuken was moest ze plots huilen. Nou zijn ze eind vorig jaar verhuist en het bleek dat ze maar niet kan wennen aan waar ze nu zitten. Helaas kunnen ze niet terug naar het vorige huis want dat is helemaal gesloopt en aangezien het met mijn opa niet zo goed gaat, is het appartement waar ze zitten echt het beste voor ze. Oma is echter bang dat ze daar alleen gaat achterblijven en als mijn opa naar de dagopvang is (twee keer in de week) dan hangt zij dus bijna als een hangjongere de hele dag in het stadscentrum (Waar ze vlakbij wonen) en dat is nou ook weer niet echt goed voor haar. Ze ontwijkt het alleen thuis zijn dus zoveel mogelijk en zo kan ze er dus ook nooit aan wennen.=\

    Hoe dan ook, ik wou haar graag opvrolijken en dus heb ik een pakket voor haar gekocht, ik weet dat ze van dat soort boekjes houd en hoop dat ze ook het tekenen leuk zal vinden!=3 Zo kan ze toch haar tijd alleen opvullen.(:

    Sakura Pigma Micron Fineliner
    Denksport Tectonic
    Denksport Varia Pocket
    Denksport Filippine Pocket
    BIC Kids ECOlutions Evolution, 12 st.
    Denksport Kleur met magie
    Jules Destrooper Parijse Wafels
    Lipton White Tea Raspberry
    Lipton White Tea Pomegranate
    he Belgian Poedertruffel Original



    Ze had me al gebeld om me te bedanken en ze klonk echt blij....en dat maakte mij blij!=3 Missie (Deels) geslaagd!8D


    You were born original, don't die as a copy.

    Super lief van je!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Super lief van je!


    Wel, ik ga een oud vrouwtje toch niet verdrietig laten zijn.<3


    You were born original, don't die as a copy.

    Awh, dat is echt ontzettend lief van je ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wat een mooi gebaar! Echt lief!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Aw wat lief van je. You're an awesome person (bloos)


    26 - 02 - '16

    SPECS schreef:
    (...)

    Wel, ik ga een oud vrouwtje toch niet verdrietig laten zijn.<3


    Helaas denkt niet iedereen er zo over, dus ik vind het zeker een compliment naar jou waard haha.
    Wonen je opa en oma bij jou in de buurt?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Helaas denkt niet iedereen er zo over, dus ik vind het zeker een compliment naar jou waard haha.
    Wonen je opa en oma bij jou in de buurt?


    Bedankt.=3
    Eerst woonde ze op een kwartiertje lopen, dat is nu zeker drie kwartier en berg af (terug weg dus bergop). We komen meestal wel een keer per week daar, soms eens in de twee weken.


    You were born original, don't die as a copy.

    @Galinda, scandal, naz: Thanks.=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Dat vind ik echt super lief van jou! Het zijn vaak deze kleine gebaren die mensen immens gelukkig kunnen maken (:


    The soul needs autumn.

    SPECS schreef:
    (...)

    Bedankt.=3
    Eerst woonde ze op een kwartiertje lopen, dat is nu zeker drie kwartier en berg af (terug weg dus bergop). We komen meestal wel een keer per week daar, soms eens in de twee weken.


    Ahh ja dat is jammer. Is jouw oma ook zo dol op bordspelletjes? En misschien is het leuk om een keertje met haar te gaan lunchen (al is het een broodje bij bakker bart, oma's vinden zoiets meestal al helemaal geweldig).

    Dat zijn dingen die ik met mijn oma doe die helaas ook veel last heeft van eenzaamheid.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Wat lief van je zeg!!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    cherish schreef:
    Dat vind ik echt super lief van jou! Het zijn vaak deze kleine gebaren die mensen immens gelukkig kunnen maken (:


    Inderdaad, ik hoop dat mensen dat later ook voor mij doen.=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ahh ja dat is jammer. Is jouw oma ook zo dol op bordspelletjes? En misschien is het leuk om een keertje met haar te gaan lunchen (al is het een broodje bij bakker bart, oma's vinden zoiets meestal al helemaal geweldig).

    Dat zijn dingen die ik met mijn oma doe die helaas ook veel last heeft van eenzaamheid.


    Ja ik had er over gedacht om een keer hightea te gaan doen, maar ik ben tussen december en nu al vijf kilo aangekomen door al die wafels enzo.(': Dus dat is misschien voor een andere keer, maar boordspelletjes zijn een goed idee.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Valet schreef:
    Wat lief van je zeg!!


    Merci.=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Wat naar voor je oma. Dat kan inderdaad heel lastig zijn, vooral voor oudere mensen. :c Wel heel lief dat je zo aan haar denkt. Daar wordt ze vast blij van. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan