• Ik zoek dus een film die ik in september 2007 heb gezien in de cinema in België. Het was een romantische komedie.
    Ik weet niet meer de volledige verhaallijn, maar wel hier en daar wat flarden.

    Het ging over een jonge man die werd gedumpt (of de vrouw sterft, ik weet het niet zo goed) en dan valt hij in een depressie. Op een bepaald moment zit hij dan met zijn oude beste vriend ergens iets te drinken, en die zegt hem dat hij hem niet meer herkent, en dat hij dringend een nieuwe vriendin moet zoeken. Om aan te tonen dat hij er toch zo erg niet aan toe is, vraagt hij het meisje dat hen bediend ten huwelijk en zij zegt tot hun ontzetting ja.

    -zo begon het dus-

    Wat ik verder nog herinner is dat het meisje rossig haar had, en haar familie was Joods, en ze stond op punt om te trouwen met een andere man, maar die vond ze zelf maar niets en dat was de reden dat ze zo maar hals over kop instemde om te trouwen.

    Het probleem in de film was natuurlijk dat de man eigenlijk nog steeds depressief was, maar uiteindelijk trouwen ze toch wel op het einde.

    Niet heel erg duidelijke beschrijving maar het is lang geleden. Ik hoop dat iemand me kan helpen.


    effort never betrays you

    Wedding Daze :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Walternate schreef:
    Wedding Daze :Y)

    Yess thank you! _O_


    effort never betrays you

    Walternate schreef:
    Wedding Daze :Y)


    Indeed, die film heb ik ook gezien samen met m'n vriend.


    26 - 02 - '16