• Voor de duidelijkheid: Nee, ik ben geen One Direction-fan en waarschijnlijk als ik dit ga schrijven wordt 't een hele korte story, misschien iets rond de vijftien hoofdstukken of zo =D

    Het was ook allemaal te mooi om waar te zijn; Het succes van de jongens van One Direction. Vele tienerharten hebben ze veroverd, maar dit was maar van korte duur. Na een jaar zijn de fans er namelijk tot de conclusie gekomen dat de band geen talent heeft en hebben ze One Direction ingeruild voor nieuwe hippere muziekgroepen.

    Met Zayn, Niall, Harry, Louis en Liam gaat het bergafwaarts, ze worden arm en krijgen ruzie om de onbenulligste dingen. Ondertussen zien ze hoe onbekende straatmuzikanten nog beroemder en rijker worden dan hen, was hun roem dit nou echt waard of was het hele One Direction-gedoe toch niet zo'n goed idee? En hoe gaan ze hun miserabele bestaan weer opbouwen? Blijven ze bij elkaar om muziek te maken, of zien ze in dat ze maar een tijdelijke rage waren en gaan ze hun eigen weg waarmee het popbestaan voorbij is?


    Doen/Niet doen?
    Mogelijke titel?
    Overig commentaar?


    “Love is a contradiction.”

    Doen!
    That is the only thing i need to say..

    Aztech schreef:
    Doen!
    That is the only thing i need to say..

    Hihi, thank you =D


    “Love is a contradiction.”

    Haha, leuk idee :) Eindelijk een story over de andere kant van faam. Zeker doen, dus.
    Een titel: Was it worth it?


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Aesir schreef:
    Haha, leuk idee :) Eindelijk een story over de andere kant van faam. Zeker doen, dus.
    Een titel: Was it worth it?

    Ah, dat is een leuke titel, ik hou 'm in gedachten. En ik wilde inderdaad eens iets anders doen dan alleen maar succes, vandaar dat ik voor de andere weg heb gekozen waarin alles juist bergafwaarts gaat :3 Bedankt voor je reactie!


    “Love is a contradiction.”

    Doen/Niet doen? Zeker doen! Ik wil wel zien hoe jij het gaat neerzetten hoe de jongens erop reageren. (: Waarschuw je me?
    Mogelijke titel? The Game Of Fame.
    Overig commentaar? Maak mij Niall's girlfriend Waarschuwing: Ik wil niet weg bij Niall als ze niet beroemd meer zijn.
    :P


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Riverfire schreef:
    Doen/Niet doen? Zeker doen! Ik wil wel zien hoe jij het gaat neerzetten hoe de jongens erop reageren. (: Waarschuw je me?
    Mogelijke titel? The Game Of Fame.
    Overig commentaar? Maak mij Niall's girlfriend Waarschuwing: Ik wil niet weg bij Niall als ze niet beroemd meer zijn.
    :P

    Bedankt voor je reactie, ik zal je waarschuwen als de story er is =D En haha, ik zal er nog eens over nadenken of Niall een vriendin krijgt xd


    “Love is a contradiction.”

    Ik heb een natuurlijke afkeer voor Fanfictions. Maar als ik er een zou lezen, zou ik deze nemen. Dat zegt genoeg denk ik(:
    Doen. Maar je hoeft me niet te waarschuwen(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    Ik heb een natuurlijke afkeer voor Fanfictions. Maar als ik er een zou lezen, zou ik deze nemen. Dat zegt genoeg denk ik(:
    Doen. Maar je hoeft me niet te waarschuwen(:

    Aww, dat vind ik lief om te horen, maar dan zal ik je dus niet waarschuwen =D


    “Love is a contradiction.”

    Ik heb uiteindelijk maar gekozen voor een lyric uit een van hun liedjes en daarmee de story geopend. Waarschijnlijk start ik morgen, maar je kan nu vast een kijkje nemen:


    “Love is a contradiction.”

    Abo ^^


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~