• Charissa en Ivy hebben een geniaal idee.
    Ieder van jullie, ToHo fan stuurt een mailtje naar fans@tokiohotel.de
    met als onderwerp Quizlet.
    daarin zeggen jullie dat ze zeker en vast deze site moeten bezoeken www.quizlet.nl dus.
    als er echt veel mensen dit doen komen ze mss echt er naar kijken dus DOEN
    Charissa & Ivy


    Omdat er een paar vragen waren over hoe een bericht maken:
    Je gaat naar je e-mails.Daar klik je op nieuw/new en voeg je bij adres 'fans@tokiohotel.de' , bij onderwerp zet je Quizlet.Dan een kort tekstje dat het een verhalen site is ofzo en dan de link.
    We hopen natuurlijk dat Tokio Hotel ooit zelf is op de site komt.Maar als Universal van het bestaan weet gaan zij misschien ook al is kijken.

    Ik ook geweldig idee vinden (:
    x.Lindsey


    The soul needs autumn.

    gaat het naar TH zelf of niet?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    ikke ga dat doen

    verzonden

    Kijk een op Quizilla.com dat is een engelse site en die hebben ook verhalen !! dus we zijn niet de enige


    ...

    whaaa hoe doe je dat


    We're all dancing to the same sad song.

    ik wil dat ook doen


    We're all dancing to the same sad song.

    verzonden :)


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    verzonden :D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Wat zou TH er eigelijk aan hebben?
    Kijk, een hele website met weet ik hoeveel verhalen gaan vertalen is een beetje overdreven veel werk. En dan heb je natuurlijk ook nog de kans dat ze niet eens kijken.
    En misschien hebben ze wel helemaal geen intresse in onze fanfictions. o-o Ik zou het als beroemdheid ook maar niks vinden om fantasieën van je eigen fans te lezen. Like, onze verhalen gaan hun niet zoveel aan. En ik denk dat ze het er ook te druk voor hebben.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    whaaa hoe doe je dat

    gwn, bij msn als je zo je email wil checken dan heb je daar ergens staan; 'new' of 'nieuw' daar klik je op, het emailadres voor je in bij 'to' en dan zet je eronder een onderwerp en dan typt ge uw bericht.

    Wat zou TH er eigelijk aan hebben?
    Kijk, een hele website met weet ik hoeveel verhalen gaan vertalen is een beetje overdreven veel werk. En dan heb je natuurlijk ook nog de kans dat ze niet eens kijken.
    En misschien hebben ze wel helemaal geen intresse in onze fanfictions. o-o Ik zou het als beroemdheid ook maar niks vinden om fantasieën van je eigen fans te lezen. Like, onze verhalen gaan hun niet zoveel aan. En ik denk dat ze het er ook te druk voor hebben.



    Maar mischien zijn ze wel nieuwschierig, als ze zoveel mailtjes krijgen, van voor dezelfde Site, ik zou wel nieuwschierig worden, als beroemdheid, en het is goed voor hun Nederlandes!!!
    En dan realisereen ze mischien, hoveek fans ze hier wel niet hebben, die hun missen!!


    Dunno ><

    (...)

    Maar mischien zijn ze wel nieuwschierig, als ze zoveel mailtjes krijgen, van voor dezelfde Site, ik zou wel nieuwschierig worden, als beroemdheid, en het is goed voor hun Nederlandes!!!
    En dan realisereen ze mischien, hoveek fans ze hier wel niet hebben, die hun missen!!


    Ja, dat zou ook nog kunnen. :')
    Maar ik denk dat die mailtjes algauw als spam ofzo aangezien worden. Je zou beter met de hele groep een bericht kunnen sturen in plaats van allen een apparte. Hun mailbox raakt ook overbelast als we allemaal een mailtje zouden sturen, denk ik.
    Trouwens, hun Nederlands is nog slechter dan hun Engels. Ik denk niet dat ze er veel van zouden leren, aangezien wij natuurlijk ook lang niet allemaal foutloos Nederlands gebruiken.

    [/hele preek]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Zouu iemand kunnen doen ja. En zo extreem moeilijk zal nederlands niet voor ze zijn. Engels, Nederlands en Duits zijn alledrie Germanic Languages :') [heeftopgeletbijEIO]
    en idd wel leuk idee (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Gedaan ^^


    Get back motherfuckerz'

    (...)

    Ja, dat zou ook nog kunnen. :')
    Maar ik denk dat die mailtjes algauw als spam ofzo aangezien worden. Je zou beter met de hele groep een bericht kunnen sturen in plaats van allen een apparte. Hun mailbox raakt ook overbelast als we allemaal een mailtje zouden sturen, denk ik.
    Trouwens, hun Nederlands is nog slechter dan hun Engels. Ik denk niet dat ze er veel van zouden leren, aangezien wij natuurlijk ook lang niet allemaal foutloos Nederlands gebruiken.

    [/hele preek]


    Dus, dan gaan ze door ons gebrekkig nedelands leren :D
    maar nee, want als je 1 grote mail stuurt, heb je kans dat die niet gelzen word, ales er zoveel mensen 1 mail sturen, heb je best wel is een kans, dat ze er 1 lezen. aangezien ze nieuwschierig raken, dnek ik dan ;)
    maar dan moeten er wel mee mensen mee doen!!!!


    Dunno ><