• Charissa en Ivy hebben een geniaal idee.
    Ieder van jullie, ToHo fan stuurt een mailtje naar fans@tokiohotel.de
    met als onderwerp Quizlet.
    daarin zeggen jullie dat ze zeker en vast deze site moeten bezoeken www.quizlet.nl dus.
    als er echt veel mensen dit doen komen ze mss echt er naar kijken dus DOEN
    Charissa & Ivy


    Omdat er een paar vragen waren over hoe een bericht maken:
    Je gaat naar je e-mails.Daar klik je op nieuw/new en voeg je bij adres 'fans@tokiohotel.de' , bij onderwerp zet je Quizlet.Dan een kort tekstje dat het een verhalen site is ofzo en dan de link.
    We hopen natuurlijk dat Tokio Hotel ooit zelf is op de site komt.Maar als Universal van het bestaan weet gaan zij misschien ook al is kijken.

    Ik ook geweldig idee vinden (:
    x.Lindsey


    The soul needs autumn.

    Ik heb het gedaan ^^
    Ik heb ook eventjes vermeld dat ze een vertaler nodig zouden hebben ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    haha jh lijkt me ook een super idee het lijkt me eigelijk alleen ook eeen beetje raar als je de fantasieën van je fans leest zoals de sex die er soms in voorkomt met de boys da zou ik zelf ook ni egt tof vinden als ik beroemd zou zijn ma ze vinden het miss ook wel grappif ofzo :P ma kvin het wel een goei idee !!

    haha jh lijkt me ook een super idee het lijkt me eigelijk alleen ook eeen beetje raar als je de fantasieën van je fans leest zoals de sex die er soms in voorkomt met de boys da zou ik zelf ook ni egt tof vinden als ik beroemd zou zijn ma ze vinden het miss ook wel grappif ofzo :P ma kvin het wel een goei idee !!

    Haha! x')
    Ze kunnen het toch niet lezen.
    En als ze het door de vertaalmachine gooien, komt dat er altijd kut uit! ^^
    Gelukkig ben ik niet al te slecht in English! =D
    xx :Y)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    hoeheo.
    ik heb verstuurd. ^^
    met mijn sleeechte engels. x'D


    AAP

    ik wil dat wel doen heur

    Ik heb als onderwerp geen Quizlet geschreven >< maar als ze het mailtje lezen, zullen ze het vast merken ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Slecht idee.

    (...)
    Haha! x')
    Ze kunnen het toch niet lezen.
    En als ze het door de vertaalmachine gooien, komt dat er altijd kut uit! ^^
    Gelukkig ben ik niet al te slecht in English! =D
    xx :Y)

    Omg stel je voor dat het wel juist vertaalt of tg een deel en ze snappen het haha zou ik eigelijk wel hun hoofden wille zien als ze de wilde fantasieën van hun fans lezen :P

    Slecht idee.

    Mag ik weten, hoezo je het een sleg iedee vind?!
    O, maar als ze het hier gaan lezen, en ze verhalen gaan lezen, wat te oversext is, en dan gaan ze ook dnekne, jezus wat voor fans hebben wij daar zitten,, dan ga ik me zoo hard schamen he :P


    Dunno ><

    (...)
    Omg stel je voor dat het wel juist vertaalt of tg een deel en ze snappen het haha zou ik eigelijk wel hun hoofden wille zien als ze de wilde fantasieën van hun fans lezen :P

    Dan lachen ze zich waarschijnlijk dood! x)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik ga der SKR 1 sturen!
    is echt wel een cwl plan!
    Zoo
    Dus ik ga NU 1tje typen!


    i can't pretend you're nothing special

    (...)
    Dan lachen ze zich waarschijnlijk dood! x)

    denk het ook, en dan gaan ze mischien ook wel een aucount aan maken, en meedoen, en dan hebben wij contact met ze, en dan ga ik me zoooooooo hard schamen he.. XD


    Dunno ><

    (...)
    Dan lachen ze zich waarschijnlijk dood! x)

    haha ja warschijnlijk wel of ze vinde het gwn ni tof 1 van de 2 haha :P
    of omg als ze die tc of zo leze of de bc ik denk ni da ze da egt tof zouden gaan vinden

    xx

    (...)
    Mag ik weten, hoezo je het een sleg iedee vind?!
    O, maar als ze het hier gaan lezen, en ze verhalen gaan lezen, wat te oversext is, en dan gaan ze ook dnekne, jezus wat voor fans hebben wij daar zitten,, dan ga ik me zoo hard schamen he :P


    1. Ze kunnen het niet lezen.
    2. Het is pure spam.
    3. Met zo'n sites bezoeken houden ze zich niet bezig.
    4. Ze lezen hun mails niet eens zelf meer.
    5. Die verhalen interesseren ze toc niet.

    Moet ik nog verdergaan?

    (...)
    denk het ook, en dan gaan ze mischien ook wel een aucount aan maken, en meedoen, en dan hebben wij contact met ze, en dan ga ik me zoooooooo hard schamen he.. XD

    -mengt zich in het gesprek-
    En dan gaan wij met hun praten maar weten wij niet wij zij zijn en vertellen wij vanalles en liggen zij plat van het lachend achter hun computer in Amerika


    The soul needs autumn.