• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    Daarbij hoop ik ook dat hij een bericht heeft gekregen, want hij lokte het ook uit :'D Maar goed, dat zal wel weer niet jullie kennende.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 20:09 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    -_______________________-


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Morgen gezellig twee en een half uur in de auto zitten, top. En dat in de vroege ochtend ._.

    De ene keer grap je over allen en de andere keer ben je super lief. Wie ben jij nou echt?


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ik weiger om weer een jongen te spelen. Flikker lekker een eind op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    omfg -.- Je doet net alsof ik nooit eerder heb doorgeslikt, de 'wat als je zwanger bent' slaat nergens op...we hebben het hooguit twee keer zonder condoom gedaan, en dit is de enige maand dat ik me pil geen een keer ben vergeten te slikken -.- wat doe je nou paranoïde.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Crave schreef:
    Ik weiger om weer een jongen te spelen. Flikker lekker een eind op.

    Ik vind het juist grappig om een meisje te spelen :Y)

    OT: Zo, nu weer verder met mijn Quizlet App. Laat ik maar weer eens het forum erin stoppen. Ik weet wel dat ik dingen nu heel anders ga doen dan eerst.

    Amell schreef:
    omfg -.- Je doet net alsof ik nooit eerder heb doorgeslikt, de 'wat als je zwanger bent' slaat nergens op...we hebben het hooguit twee keer zonder condoom gedaan, en dit is de enige maand dat ik me pil geen een keer ben vergeten te slikken -.- wat doe je nou paranoïde.

    Nikki en ik doen het al 2 jaar zonder condoom :'D

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 20:18 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik mis je ;c


    Caution first, always.

    Father schreef:
    (...)
    Nikki en ik doen het al 2 jaar zonder condoom :'D

    Bedankt voor de informatie :W


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Father schreef:
    (...)
    Nikki en ik doen het al 2 jaar zonder condoom :'D


    yeah well, zijn ouders hameren er heel erg op dat ie beter eerst alles op orde kan brengen en dan aan kinderen beginnen en niet stom moet zijn om iemand zwanger te schoppen, dus vind ie t prettiger met condoom, en gaat zich dan ook enorm druk lopen maken en denkt dus ook dat ongesteldheid meteen laat zien dat je niet zwanger bent...nou ik heb geen zin om volgende week ongesteld te zijn als ik twee/drie dagen de espresso bar in me eentje moet runnen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    @Mitchell; ik heb afgelopen jaar in Grease ook al een jongen gespeeld met pruik en al en dat vond ik tot daar aan toe, maar nu moet ik 1 of andere vechtersbaas zijn in de musical Romeo en Julia en dan ben ik Tybalt. En ik heb verdomme tijdens die auditie een jurkje aangetrokken, wat ik al nooit doe, en ze weten daar dat ik een meisje wilde spelen. Alle meisjes die vorig jaar jongens moest spelen, doen ze nu ook. Dan had ik net zo goed geen auditie hoeven doen. En ja, ik ben kwaad en gefrustreerd en ja dat krijg je nu je kant op. Veel plezier gehad met lezen? (cat)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    GODVERDOMME DIE KLOTE LAPTOP VALT STEEDS UIT OMDAT HIJ OVERVERHIT RAAKT.
    UGH.
    En ja, dat moest in caps-lock.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik krijg een steeds grotere hekel aan Q, ik ben blij dat ik er de laatste tijd zo weinig opzit en dan alleen om te schrijven.


    Your make-up is terrible

    Hm I wonder


    Geweldig gewoon :')
    You my love, made my day.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.