• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    Awww, zo lief. Echt zo'n lieve, leuke, mooie, zielige, romantische film. Ik wil hem zeker nog eens zien. Hoeveel moeite die man wel niet doet voor zijn vrouw die telkens alles weer vergeet. Echt prachtig. Ik wil ook zo'n vriendje <3

    I saw The Notebook


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!


    what has been seen, cannot be unseen (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Je denkt zeker dat je heel grappig bent, nou dan moet ik je toch teleurstellen.

    Ik wil het nu veranderen. Plots heb ik zo veel username's in mijn hoofd. (cat)


    •*• Lululu •*•

    Amaray schreef:
    Ik wil het nu veranderen. Plots heb ik zo veel username's in mijn hoofd. (cat)

    Mijn zelfbeeld wordt lager en lager !!
    Iedereen is met mijn zusje bezig, ze zien niet dat ze door de complimenten aan haar mij kwetsen.
    Sorry maar ik ben er ook nog ik ben de geen die alle ruzies aan moet horen tussen mijn ma en zusje en vervolgens ben ik ook de geen die al die liefkozende woordjes aan moet horen van mijn ma naar mijn zusje.
    Waneer krijg IK complimenten! Zeg niet dat ik slank ben en er vervolgens achterna MAAR je zusje is slanker.

    Jullie hebben nog een dochter die hier kapot aan het gaan is! De enige die luisterd is mijn dagboek. Maar veel heb ik ook niet aan dat ding.

    sorry, ik ben klaar


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Weet je wat jij bent? Je bent een manipulatief, liegend kreng! Dat ben je! En nu zou ik nog heel wat meer lelijke dingen kunnen spuien maar ik weiger me tot jouw niveau te verlagen!


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Waar is de ortho wanneer hem nodig hebt D:? Hopelijk is de tandarts morgen aanwezig

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 23:55 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben zo moe. Uitgeput.

    Een vrouw die keer op keer laat zien dat ze alles voor je over heeft, is een van de allergrootste geschenken die je als man kan ontvangen.

    Wanneer ga jij je dat realiseren?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    yeah if everybody could stop lying that'd be great! -.- damn people als je dan liegt lieg dan goed en zorg dat ik er niet achter kom.

    karma is a bitch hellow i am karma.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik word zooooooooooo chagrijnig van dat kut KPN.
    WERK. GEWOON. MEE.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Niet weer, verdomme.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Omg.. Het was zo'n zielige, verdrietige aflevering! Leef helemaal met dat meisje mee.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zucht het is gelukkig niet meer zo warm.


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.