• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    I'm annoyed. Seriously annoyed. (cat)


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    zo voldaan en moe terug van mn avontuurtje met mn beste vriendin ˆˆ
    We zijn afgelopen nacht naar limburg gereden, naar camping marisheem, lekker gefeest en gezwommen. Vandaag even naar Duitsland gereden, nog meer gelachen, geshopt en omgeving bekeken.
    daarna de 2 uur naar huis weer gereden, onze gekke dingen zijn leuk.

    ik belde haar gisteren 21.30 op kathy ik heb zin om iets ongelofelijks stoms en randoms te gaan doen xD, en dat deden we dus.
    awesome!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Thysia schreef:
    NEEEE. Mijn been slaapt.


    Misschien moet je je been dan even wakker maken?
    Haha ;p

    OT: Fijn, de computer is van de trap gevallen..


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Nog steeds een raar idee. Ik denk nog steeds dat hij zomaar met zijn auto opeens voor onze deur staat, binnen komt en verhalen gaat vertellen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    I only want somebody who cares.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eindelijk eens mijn profiel een andere layout gegeven :3 werd er zooo zat van...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Imladris schreef:
    Eindelijk eens mijn profiel een andere layout gegeven :3 werd er zooo zat van...

    Dacht net 't zelfde :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Whet? Nev-ur, ya hear me?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cherbourg schreef:
    (...)
    Dacht net 't zelfde :Y)


    Great minds think alike :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Oh my god, ik ben zo opgelucht en blij nu.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aandachtstrekker. Gelijk boos worden om iets wat we vaker als grapje tegen elkaar zeggen of jij zeg iets lelijks tegen mij en dan zeg ik het tegen jou, maar dan iets anders. Gelijk z´n drama voor jou maar als het met iets gebeurd geen zo groot drama. Laat mij 1 ding zeggen, ik word hier gek gewoon. Mensen jee, ga toch maar weer na hem toe. This is so stupis.

    Ik word gek zonder je :')


    Caution first, always.

    Wat een dramaqueen ._.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hihi ik voel me net een amateur-psycholoog nu


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    vervelende rot belg dat je er bent! (niemand van Q...) verwent rot jong, stik er lekker in. je bent gewoon een eikel, en nu zet je ons voor het blok. weet je wat je kan zoek het lekker uit bijdeze ben je ook niet meer welkom.
    en weetje dit is de aller eerste keer dat ik iemand serieus verban!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.