• Hi! Ik ben momenteel een intro aan het maken voor een story en heb daarvoor filmpjes nodig. Nu ga ik jullie niet vragen filmpjes te zoeken want ik weet hoeveel tijd dat kost dus dat ga ik jullie niet aandoen. Wat ik wel wil vragen, is of jullie misschien een acteur of zanger weten die een beetje als een pestkop uitziet, en ook rond de leeftijd van achttien oogt. Ik wil dus graag een beroemdheid omdat ik dan gemakkelijker filmpjes of gifs kan vinden. Ik heb ook nog andere acteurs/zangers nodig die rond die leeftijd ogen en een beetje badboy zijn dus het kan geen kwaad meerdere te plaatsen als je er meerdere weet. Als het kan, plaats dan gelijk even een foto dan kan ik het meteen beoordelen. Bedankt alvast als je bereid bent te helpen! Xxx

    Als het helpt, zal ik even snel vertellen waar de story overgaat. Het gaat over een jongen, Niall, die door zijn vijf beste vrienden verslaafd is geraakt aan de drank. Die vijf "badboys" houden wel van een feestje maken en zette graag het ene na het andere flesje aan hun mond. Dit jaar is er een nieuweling op school waar Niall verliefd op wordt. Deze jongen werd op zijn vorige school gepest en is daarom verhuist. Dit jaar wordt hij weer getreiterd door ene Justin, die minstens een kop groter is en duidelijk dagelijks naar de sportschool gaat. Samen met zijn vriend Cody, die iets minder robuust is dan Justin, maken zij het leven van de twee verliefde jongens een stuk zuurder. Wat verder nog een groot personage is in het verhaal, is Erica. Zij is tegenwoordig het populairste meisje van de klas, terwijl zij vroeger juist zelf een slachtoffer was van pesten, en in die tijd ook alleen Niall als vriend had. Pesten doet ze niet, maar ze is wel zéér gewild bij de jongens. Later in het verhaal begint zij haar brave imago weer terug te krijgen omdat zij smoorverliefd wordt op Liam's (op wie Niall verliefd wordt) beste en tevens ook enige vriend van zijn oude school. Het wordt steeds moeilijker voor de twee jongens om hun relatie in stand te houden, omdat homo zijn in een land als Ierland totaal niet wordt geaccepteerd. Niall's moeder verliest namelijk haar baan in het begin van het verhaal en gaat daarom op zoek naar een nieuwe baan. Ze komt in contact met iemand die haar wel ziet zitten en haar een baan aanbiedt. Maar deze man is fel tegen homo's en zet haar bloedeigen zoon uit huis, omdat hij wil voorkomen dat zij "besmet" wordt door deze "ziekte". Hij wilt hem "helpen" de "duivel" uit hem te halen maar Niall weigert. Belangrijke nevenpersonages zijn Liam's zussen Nicola en Ruth en beide ouders, en Niall's broer Greg. Ook zou ik nog wat leraren kunnen gebruiken als je toch tijd over hebt, haha.

    Ik heb alleen de pestkop, Justin, echt hard nodig. De rest ben ik overtuigd van dat het zelf wel lukt, maar als jij je verveelt mag je zeker wat sturen! Dankjewel!
    (Niall & Liam heb ik sowieso niet meer nodig)

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 19:54 ]


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Misschien Brant Daugherty?
    Ik weet niet hoe oud hij is eigenlijk, maar in PLL speelde hij een beetje een badboy dus daar zal je wel wat van terug kunnen vinden

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 22:56 ]


    If your actions do not prove the truth of your words, then your words are nothing more than lies

    Moore schreef:
    Justin Bieber? Is negentien -denk ik- en ziet er wel als een pestkop uit :W


    Haha xD

    Mn pa XD Zit keihard te.zuipen naast me.
    Nu ff serieus: wat vind je van een van de volturi? XD
    Of.... Die gast die Dimitri speelt in Twilight


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Xavier Samuel



    Alex Meraz



    Demetrius Joyette


    Ik hoop dat het helpt (:

    [ bericht aangepast op 26 juli 2013 - 1:41 ]


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Daniel Kelly



    James Edward Campbell


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Hartelijk bedankt iedereen! (:


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Jake Abel misschien?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."